Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku arvosteli mun kuvaani näin: "he has his hands in his pockets and is frowning and he is out in the woods. it makes him look aggressive".

Vierailija
29.05.2025 |

Että sellasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ihmetellyt miksi mies haluaa näyttää vihaiselta ja yrmeältä profiilikuvassaan. Katsoin huvikseni erään mediassa sinkkuuttaan valitelleen miehen fb-profiilia ja eikös vain, hän näytti siltä kuin olisi halunnut kuristaa jonkun, vaikka vaikutti lehtijutun perusteella ihan mukavalta mieheltä. 

Äskettäin mulle fb ehdotti erään vanhan koulukaverin profiilia, siinä sama juttu. Mies on ihan normaali, mutta kuvassa hyvin aggressiivisen näköinen. Tuollaisia kuvia on valtavat määrät ja sitten ihmetellään, kun matchia ei tule. Joten ihan asiallisen kommentin olet saanut. Et osaa ajatella näyttäväsi muiden mielestä pelottavalta. Miksi et hymyile kuvassa?

Vierailija
2/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep moni mies näyttää etenkin deittipalveluiden kuvissaan ihan sarjamurhaajalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkieli on ihan oikea asia, jos sun kehonkieli on tyly, torjuva, sulkeutunut, sellainen kuvahan susta tulee. Valokuvauskin on täynnä sanattomia viestejä. Jos haluat että kuva viestii jotain muuta, kysy vaikka kaverilta kommenttia. Taru ota mallia jonkun muun hyvistä kuvista. Pinterest on täynnä vinkkejä poseeraukseen ym.

Vierailija
4/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti ihmetellyt miksi mies haluaa näyttää vihaiselta ja yrmeältä profiilikuvassaan. Katsoin huvikseni erään mediassa sinkkuuttaan valitelleen miehen fb-profiilia ja eikös vain, hän näytti siltä kuin olisi halunnut kuristaa jonkun, vaikka vaikutti lehtijutun perusteella ihan mukavalta mieheltä. 

Äskettäin mulle fb ehdotti erään vanhan koulukaverin profiilia, siinä sama juttu. Mies on ihan normaali, mutta kuvassa hyvin aggressiivisen näköinen. Tuollaisia kuvia on valtavat määrät ja sitten ihmetellään, kun matchia ei tule. Joten ihan asiallisen kommentin olet saanut. Et osaa ajatella näyttäväsi muiden mielestä pelottavalta. Miksi et hymyile kuvassa?

Ja ei tarvitse olla kuin hangon keksi, pieni ystävällinen hymy riittää. -eri

Vierailija
5/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos hymyilen, niin se näyttää jotenkin väkinäiseltä, jollei oikeasti hymyilytä. En ole mitenkään tarkoituksella aggressiivisen näköinen, mutta kun otan itselaukaisimella kuvan, niin mun täytyy käyttää siinä kohtaa aivotyötä, että miten näyttäisin mahdollisimman hyvältä, niin ehkä siksi kulmat menee kurttuun ja näytän vihaiselta, vaikken todellakaan ole.

Ap

Vierailija
6/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos hymyilen, niin se näyttää jotenkin väkinäiseltä, jollei oikeasti hymyilytä. En ole mitenkään tarkoituksella aggressiivisen näköinen, mutta kun otan itselaukaisimella kuvan, niin mun täytyy kä

Pyydä sun äitiä ottamaan susta kuva. Kukaan ei ole vihainen omalle äidilleen, niin kuvasta tulee hyvä. :)

Vierailija
7/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun täytyy ohiksena todeta, että näin kerran todella hyvä meemin, jossa sanottiin, että "länsimaalaisen naisen tasa-arvon ja sorron välissä on tarvittaessa agressioon kykenevä länsimaalainen mies". 

Naisten ei kyllä pitäisi väheksyä miesten kykyä tarvittaessa myös puolustaa heitä ja perhettään.