Tilini saldo 3477, 44
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10000e on semmonen hyvä turva
Olisin kauhuissani jos tililläni olisi alle 50000€.
Olitko kauhuissasi koko elämäsi siihen asti että sait tuon saldon ensimmäisen kerran, vai peritkö jo lapsena?
24 vuotiaana kun olin ollut töissä 3 vuotta oli yli 50000€ tilillä ja on ollut sen jälkeenkin.
M37
En tee tolla tiedolla yhtään mitään.
Tuohan on hyvä määrä käyttötilillä. Sijoituksia ja säästöjä voi olla sitten erikseen.
Thaikulla näkyy 70 000€ suomen Danske mutta Thaimaan tilillä enemmän. Pizzeriat tuskin maksaaa kebabbiveroja. Tarjoilijoiden tipiit ei näy verkossa. Katajan pimeän työn tulot ei näy veroissa eikä uskontolahkoihin keräykset edes. Nehän tyhjentää huonekaluista kodit ja myy ne.
Käyttötilillä melko paljon. Kannattaa siirtää rahat vaikka sellaiselle tilille jonne on laittanut estoja maksutapahtumille. Jos sattuu tietomurto tai joudut huijauksen uhriksi, niin rahojesi menetys on pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, minulla 95722,60€ ja sekin on vähän.
Kannattaisi miettiä paljonko se nyt tuottaa ja paljonko se tuottaa, jos annat pankin sijoittaa sen osakkeisiin.
20€ saa 3-4 päivän ruuan ja suihkussaippuan kuin vessapaperia. Viinit ja muu lisäksi erikseen. Jos syö kalapuikkoja viikon ja riisiä se on 10€ viikko. Mikäli säästää.
Ai miten laitetaan maksukieltoja vapaaehtoinen maksukielto vai ???
Nyt saa halvalla vanhoja siirtolapuutarha mökkejä niissä on vain jäsenmaksu ja tontin vuokra. Kunnostettava mökkejä mitkä on tarkoitettu puutarha tyyppiseksi kasvimaaksi. Siihen kun laittaa rahat kiinni niin on harrastus ja säästö samassa. Pitää olla sen kunnan asukas. Kotkassa oli juuri myynnissä taas .
Vierailija kirjoitti:
Ai miten laitetaan maksukieltoja vapaaehtoinen maksukielto vai ???
Saako kysymyksen uudestaan paremmin muotoiltuna? En ainakaan itse ymmärrä mitä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko kauhuissasi koko elämäsi siihen asti että sait tuon saldon ensimmäisen kerran, vai peritkö jo lapsena?
Kun synnyin minulla oli jo valmiina sijoituksia sekä rahaa. Olen syntynyt sukuun jolla on rahaa. Muita kysymysiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun synnyin minulla oli jo valmiina sijoituksia sekä rahaa. Olen syntynyt sukuun jolla on rahaa. Muita kysymysiä?
Miksi et osaa suomen pilkkusääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän, jos on ainoa tili. Jos on käyttötilillä tuon verran, ja lisäksi on myös säästötili jossa on merkittävästi enemmän, niinkyllä tuolla varmaan hyvin pärjää, jos tilille tulee säännöllisesti lisää rahaa.
Millä ihmeen säästötilillä (silläkö jolla korkoprosentti on pienempi kun inflaatioprosentti)? Oikeat miehet (niin kun minä) sijoittavat nyt kuka mihinkin. Jos ei tarvitse tuota rapeat 3700 euroa niin äkkiä sijoittaa sen minkä pystyy pääasia että saa ylimääräiset pois käyttötililtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän, jos on ainoa tili. Jos on käyttötilillä tuon verran, ja lisäksi on myös säästötili jossa on merkittävästi enemmän, niinkyllä tuolla varmaan hyvin pärjää, jos tilille tulee säännöllisesti lisää rahaa.
Millä ihmeen säästötilillä (silläkö jolla korkoprosentti on pienempi kun inflaatioprosentti)? Oikeat miehet (niin kun minä) sijoittavat nyt kuka mihinkin. Jos ei tarvitse tuota rapeat 3700 euroa niin äkkiä sijoittaa sen minkä pystyy pääasia että saa ylimääräiset pois käyttötililtä.
Mikä tekee miehestä oikean miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin oikeat miehet sijoittavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et osaa suomen pilkkusääntöjä?
Osaan kyllä. En ymmärtänyt, että täällä vaaditaan kieliopillisesti oikeaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee miehestä oikean miehen?
Eri. Se joka tekee kuten itse haluaa eikä kuten muut haluavat.
Kiva lukea tämmösiä keskusteluja missä kaikilla muilla on jo huomattavasti paljon enemmän rahaa kuin mitä mulla tulee ees ikinä olemaan ellen voita lotossa
Toi Roope Ankka kommentti sai mut nauramaan
Minusta aloittajalla on paljon
Verraten muihin, tililläni on siis vaan muutama satanen, eikä ole siis mitään säästöjä eikä sijoituksia. Asun yksin, ei perhettä, ihan oksti olen omasta mielestä pärjännyt ja pärjään
Itsellä n. 20 € ja rahaa ei ole tulossa kuin reilun viikon päästä.
Vielä nolla perään niin voi nauttiakin elämästä...