Lähtisitkö Veikkauksen voittokahville jos voittaisit päävoiton?
Veikkauksella on kabinetti jossa tarjoavat kahvit voittaneille.
Tuoreille miljonääreille tarjoillaan alkoholitonta kuohujuomaa, suolaista purtavaa sekä lottopalloja muistuttavia leivoksia tai kakku, jos paikalla on samanaikaisesti useampi voittaja toisilleen tutusta peliporukasta.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8558604
Kommentit (22)
En jaksais noin pienen asian takia persettäni nostamaan sohvaltani
-elämäntapa luuseri
Voisin lähteäkin. Ei tuo ole kovin kaukana, varttitunti autolla tai jotain.
Tuppisuuna tuo olisi kiusallinen tilanne.
Kauhea mörskä se huone, missä pitäisi sen ruman, ylilihavan akan kanssa kahvitella.
Tympeitä värejä ja se kultaus joka paikassa. YÖK.
Sundholm arvioi, että 98-prosenttisesti reaktiot ovat iloisia.
- Joskus on ollut voittajia, jotka toteavat vain: kiitos tiedosta, ja lyövät luurin kiinni.
Olen ollut ja käyn edelleen. On olemassa myös miljönääri klubi, johon voi liittyä lotossa voittaneet.
Siellä on kerrottu mitä kuuluu ja mitä rahoillaan on tehnyt
Yrittäisin välttää kaikkea voittoon liittyvää julkisuutta. Julkisuuteen kerran joutunut on lopun elämäänsä roskalehdille sallittua riistaa.
M60
Itse ylipainoisena vältän leivoksien syömistä, saisi olla hyvä lounas mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ja käyn edelleen. On olemassa myös miljönääri klubi, johon voi liittyä lotossa voittaneet.
EIkö sulla ole kavereita, vai miksi liityit tuollaiseen klubiin?
Voisin käydä kupposen juomassa, koska olisi kerran elämässä -kokemus. Asun pkslla.
En lähtisi. Enkä ymmärrä miksi heille pitäisi jotain tarjoillakaan, varaa on ostaa syömiset ja juomiset ihan itse.
Kuinka suuresta voitosta soittavat?
Vierailija kirjoitti:
Miks siitä sitten kiinnostaa kertoa muille? Onko siinä se, ettei taviksille voi kertoa niitä asioita, kun se olisi epäreilua?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuresta voitosta soittavat?
Yli puoli miljoonaa.
lähtisin tietenkin. kaikki hyöty irti. Tosin ihmettelisin kuinka olen voinut voittaa kun olen fiksu, osaan laskea ja näin ollen en uhkapelejä pelaa. Sijoitan nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Sundholm arvioi, että 98-prosenttisesti reaktiot ovat iloisia.
- Joskus on ollut voittajia, jotka toteavat vain: kiitos tiedosta, ja lyövät luurin kiinni.
Luuleekohan nuo tyypit puhelua huijaussoitoksi?
Luulisi noin ison voiton saadessa saavan jo oikeaa skumppaa.