Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut pariskunnat (tosi tv-sarja)

Vierailija
29.05.2025 |

Oletteko katsoneet?

Aika koskettaviakin tarinoita. Katson nyt viimeisimmästä kaudesta taaksepäin. 

Aika moni suhde paranee puolessa vuodessa, kun on yhteinen projekti ja päämäärä jota kohti menevät 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan miespuolinen parisuhdeterapeutti puhuu järkeviä. Kaikkien teinipoikien ja miesten kannattaisi vaikka kelata kaikki tuotantokaudet läpi ja kuunnella, mitä parisuhdeterapeutti  puhuu ihmissuhteista. Sitten ottaa opiksi ammattilaisen neuvoista. Sama koskee toki tyttöjä ja naisiakin.

Terapeutti käytännössä manspleinasi naisen ajatukset miehelle. Silloin ne menivät perille paremmin, kuin naisen sanomana. 😁

Mutta meni se myös niin, että terapeutti auttoi miestä, sanoittamalla miehen tunteet sitten naiselle. Nainen ymmärsi paremmin miehen näkökulmasta asian.

Vierailija
22/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikoihin tehnyt näin paljon mieli kolaa, kuin tätä sarjaa katsoessa.

Mutta vakavasti puhuen, olen saanut tästä paljon vinkkejä ruokailuihin.

Olen oppinut myös sen, että jyllantilaisille ei ehkä kannata yrittää syöttää linssejä ja kikherneitä. Ainakaan ei kannata odottaa hurjaa sitoutumista sellaiseen. 

Miehille tuntuu sopivan usein se, että syövät vähemmän sitä mitä nyt normaalistikin syövät ja liikkuvat enemmän. Kasviksia vaan kylkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa on pari ihmistä jotka ovat puhjenneet kukkaan, ihmisinä. 3. kauden Simone, joka oli kokenut kiusaamista teininä, sekä 6.kauden Jan. Hän oli ehkä vähän turhankin rehellinen, kun sanoi vaimonsa muistuttavan äitiään. Olin ihan varma, että kyseisellä parilla ei ole tulevaisuutta.

Mutta niinpä vain löysivät yhteisen kielen vaimon kanssa ja Jan oli niin onnellinen loppua kohti. 

Vierailija
24/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat nämä ekan kauden energiarajoitukset. Isolle aikuiselle miehelle 1500 kcal!

Vierailija
25/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sarjassa on pari ihmistä jotka ovat puhjenneet kukkaan, ihmisinä. 3. kauden Simone, joka oli kokenut kiusaamista teininä, sekä 6.kauden Jan. Hän oli ehkä vähän turhankin rehellinen, kun sanoi vaimonsa muistuttavan äitiään. Olin ihan varma, että kyseisellä parilla ei ole tulevaisuutta.

Mutta niinpä vain löysivät yhteisen kielen vaimon kanssa ja Jan oli niin onnellinen loppua kohti. 

Oli kyllä pahasti sanottu kun sanoi vaimonsa tuovan mieleen äitinsä. Ajattelin, että voiko suhde tuosta möläytyksestä edes toipua! Ei noin. No, onhan olemassa suomalaisiakin miehiä, jotka kutsuvat vaimojaan nimellä Äiti tai Mamma. Se ei varsinaisesti lisää erotiikkaa suhteeseen.

Vierailija
26/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä pahasti sanottu kun sanoi vaimonsa tuovan mieleen äitinsä. Ajattelin, että voiko suhde tuosta möläytyksestä edes toipua! Ei noin. No, onhan olemassa suomalaisiakin miehiä, jotka kutsuvat vaimojaan nimellä Äiti tai Mamma. Se ei varsinaisesti lisää erotiikkaa suhteeseen.

Täytyy sanoa, että en välttämättä itse tuollaisesta toipuisi 

Vierailija
27/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuosta tympeältä vaikuttaneen Janin eduksi on sanottava, että hän pikkuhiljaa hoksasi, mitä vaimo tarvitsee. Hän pystyi siis muuttumaan. Olin aivan varma, että kyseinen suhde on tullut tiensä päähän. 

Vierailija
28/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavat nämä ekan kauden energiarajoitukset. Isolle aikuiselle miehelle 1500 kcal!

Kuinkahan vähän ja vaikeasti ylläpidettävissä oli naisten versio!

Mietin, että oliko haettu liikaa syömisten epäonnistumisia draaman kaaren luomista varten. Antoisampaa on kuitenkin ollut suhteiden kehittyminen. Onneksi ohjelma on kehittynyt huimasti tästä ekasta kaudesta, jota ei tosiaan meinaa kyllä jaksaa edes katsoa.

Vierailija
29/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan miespuolinen parisuhdeterapeutti puhuu järkeviä. Kaikkien teinipoikien ja miesten kannattaisi vaikka kelata kaikki tuotantokaudet läpi ja kuunnella, mitä parisuhdeterapeutti  puhuu ihmissuhteista. Sitten ottaa opiksi ammattilaisen neuvoista. Sama koskee toki tyttöjä ja naisiakin.

Nyt kun olen jo keski-ikäinen nainen ja pystyn itsereflektoimaankin jo aika hyvin, niin en ole kyllä itsekään ollut hyvä kumppani aina. Olen ollut kylmä, inhottava. Monesti ollut ilkeä vain ja ainoastaan saadakseni aikaa mahdollisimman paljon pahaa mieltä.

Siis riitojen aikana. Nyt olen huono kumppani, kun olemme samassa tilanteessa kuin parit tässä ohjelman alussa. Ei mitään henkistä yhteyttä, eikä oikein kiinnostusta edes yrittää muuttaa tilannetta.

Nyt tuo riitelyyn liittynyt piikikkyys on väistynyt ja tilalla välinpitämättömyys.

Vierailija
30/33 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea tämä toinen kausi tässä sarjassa.

Kaudessa on pari jossa vaimo on vanhempi. Melko tyly miehelleen ja uhriutuu koko ajan. Mies on ihan unohtanut itsensä. Onneksi sentään loppua kohden alkaa saada pilkettä silmään

Vaimo väittää olevansa 41 vuotta esittelyssä, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa. On huomattavasti vanhempi, pakostakin

Vierailija
31/33 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VANHA! ja tylsä

Tuotanto: DR, 2019-2023.

16.5. 2025 tuli Areenaan uusin sarjan tuotantokausi. Ronkelille ei kelpaa mikään?

ei se siitään parane

Vierailija
32/33 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läs--kit Pas--kat!

Vierailija
33/33 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankea tämä toinen kausi tässä sarjassa.

Kaudessa on pari jossa vaimo on vanhempi. Melko tyly miehelleen ja uhriutuu koko ajan. Mies on ihan unohtanut itsensä. Onneksi sentään loppua kohden alkaa saada pilkettä silmään

Vaimo väittää olevansa 41 vuotta esittelyssä, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa. On huomattavasti vanhempi, pakostakin

Mies oli oikein kaunis jo lähtöpainossaan. Toki terveyden kannalta kaikki ylipaino kannattaa laihduttaa. 

Vaimonsa Tina on juuri sellainen ihminen jota yritän välttää kaikin tavoin. Pohjavire on sellainen ilkeä ja uhriutuva. Ihana yhdistelmä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi