Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tom Cruise on elävä esimerkki 60-kymppisestä miehestä, joka ei näytä päivääkään yli kolmeviitoselta!

Vierailija
29.05.2025 |

Katsokaa vaikka Ylen sivuilta kuva! 😊

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, kyllä se jo alkaa näyttämään siltä että taistelu nuoruudessa roikkumisesta alkaa olemaan hävitty.

Joo, otettu sen verran pistoksia, että naamakin on luonnottoman pöhöttynyt.

Vierailija
122/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa oli kysymys, miksi Cruise pitää koko ajan käsiä taskussa.

No koska käsissä näkyy kurtut vaikka naamassa ei näy.

Naamaahan voi kiristää, käsiä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Hänellä on hyvä plastikkakirurgi. Ei kiristä liikaa ja teennäiseksi vaan hyvällä maulla. Olen itse kyllästynyt rupsahtavaan naamaani ja selvittänyt näitä mahdollisuuksia. Herranen aika vaihtoehtoja on ja monilla tulee erinomaista tulosta. Ei sellaista ylikireää ja ilmeen muuttavaa vaan voidaan esim. poistaa osittain roikkuvaa kaulan iho, mutta jätetään hiukan jäljelle, niin tulos on luonnollisen nuorekas. Näyttää vain erinomaisesti säilyneeltä, ei liian rypyttömältä/tiukkaihoiselta. 

Herranen aika missä järki? Miksi et voi hyväksyä ja vanheta luonnollisesti?

Vierailija
124/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa oli kysymys, miksi Cruise pitää koko ajan käsiä taskussa.

No koska käsissä näkyy kurtut vaikka naamassa ei näy.

Naamaahan voi kiristää, käsiä ei.

Suurimmassa osassa kuvia kyllä näkyy ihan kädet Instassakin. Taidat vain projisoida omia ikähuoliasi. Enkä ole KOSKAAN kuullut siitä, että mies murehtisi KÄSIEN ikääntymistä. Tuo on kyllä ihan täysin naisten juttuja. 

Vierailija
125/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa, on privaattijettejä, sukellusaluksia, avaruusaluksia, jahteja massiivisia..hilloa vaikka ruokkia Afrikka viikon ajan. Kaiken tän lisäks alfa ja chäd. Ja aikamoisia mimmejä on pyörinyt myös mukana. Hmm...Tom on kova,kova tyyppi ja nayttelijänä myös.

Vierailija
126/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Hänellä on hyvä plastikkakirurgi. Ei kiristä liikaa ja teennäiseksi vaan hyvällä maulla. Olen itse kyllästynyt rupsahtavaan naamaani ja selvittänyt näitä mahdollisuuksia. Herranen aika vaihtoehtoja on ja monilla tulee erinomaista tulosta. Ei sellaista ylikireää ja ilmeen muuttavaa vaan voidaan esim. poistaa osittain roikkuvaa kaulan iho, mutta jätetään hiukan jäljelle, niin tulos on luonnollisen nuorekas. Näyttää vain erinomaisesti säilyneeltä, ei liian rypyttömältä/tiukkaihoiselta. 

He tekevät sen meitä varten ettei katsojien tarvitse tuijottaa ruudulta lähikuvan ryppyjä. Kaikki isot nimet Hollywoodissa on enemmän tai vähemmän leikelty. Siis aivan jokainen koska heillä on siihen varaa ja saatavilla on priimatason kirurgiaa. Kuuluu alaan, ei pitäisi haitata sinua.

Vierailija
127/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on leegio kolmevitosia naisia jotka ei näytä päivääkään yli kuuskymppisiltä.

Vierailija
128/128 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on kivaa olla freesi ja on rahaa. Lisäksi työelämässä nuorekkuudesta on hyötyä. Ei kurpat pärjää. Pitää olla nuorekas ja lego-kalusto kunnossa kropan ja vaatteiden lisäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi