Tykkäätkö saada postikortteja postin kautta?
Itse tykkään. Vanhanaikaista ja jännittävää, että millainen kortti sieltä tulee.
Kommentit (8)
Onhan se iloinen yllätys. Tuntuu suuremmalta huomioinnilta kuin jokin viesti älypuhelimessa.
Joskus 10 vuotta sitten harrastin postcrossingia ja oli kiva saada kortteja ympäri maailmaa, sitten postimaksut nousivat sellaisiksi ettei ollut enää varaa harrastaa tuota.
Kyllä tykkään. Onneksi ystäväni lähettää niitä usein siksi, että tietää mun tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 10 vuotta sitten harrastin postcrossingia ja oli kiva saada kortteja ympäri maailmaa, sitten postimaksut nousivat sellaisiksi ettei ollut enää varaa harrastaa tuota.
Sama juttu, että oli pakko lopettaa postimaksujen noustessa. Se oli hauska harrastus ja tutustui moniin ihmisiin, joista yhden kanssa pidän yhä yhteyttä.
Kyllä tykkään. Joulukorttejakin maaliskuuhun asti.
En. Laitan kortit samantien roskiin, en halua kerätä mitään ylimääräistä rompetta kaappeihin.
En. Olen sanonut kaikille kortteja joskus lähettäneille sukulaisille ja tuttaville, että älkää vaivautuko. Kortit menee heti roskiin, kunhan saan ensin nimitiedot silputtua.
Menneen maailman juttu. Lisäksi Posti on niin vastenmielinen yritys, että en halua tukea sitä millään tavalla.