Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö saada postikortteja postin kautta?

Vierailija
29.05.2025 |

Itse tykkään. Vanhanaikaista ja jännittävää, että millainen kortti sieltä tulee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sanonut kaikille kortteja joskus lähettäneille sukulaisille ja tuttaville, että älkää vaivautuko. Kortit menee heti roskiin, kunhan saan ensin nimitiedot silputtua. 

Menneen maailman juttu. Lisäksi Posti on niin vastenmielinen yritys, että en halua tukea sitä millään tavalla. 

Vierailija
2/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se iloinen yllätys. Tuntuu suuremmalta huomioinnilta kuin jokin viesti älypuhelimessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10 vuotta sitten harrastin postcrossingia ja oli kiva saada kortteja ympäri maailmaa, sitten postimaksut nousivat sellaisiksi ettei ollut enää varaa harrastaa tuota.

Vierailija
4/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään. Onneksi ystäväni lähettää niitä usein siksi, että tietää mun tykkäävän. 

Vierailija
5/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 10 vuotta sitten harrastin postcrossingia ja oli kiva saada kortteja ympäri maailmaa, sitten postimaksut nousivat sellaisiksi ettei ollut enää varaa harrastaa tuota.

Sama juttu, että oli pakko lopettaa postimaksujen noustessa.  Se oli hauska harrastus ja tutustui moniin ihmisiin, joista yhden kanssa pidän yhä yhteyttä.

Vierailija
6/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään. Joulukorttejakin maaliskuuhun asti.

Vierailija
7/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Laitan kortit samantien roskiin, en halua kerätä mitään ylimääräistä rompetta kaappeihin. 

Vierailija
8/8 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kivaa saada kortteja.