Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Brigitte Macron mielestänne kaunis?

Vierailija
29.05.2025 |

Vaikka nyt pitäisi ilmeisesti kaikkien kunnon ihmisten inhota ja haukkua häntä, mutta mielestäni hän on tyylikäs ja nätti nainen. 

Kommentit (192)

Vierailija
121/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain kuvaa missä hän on nuorena? Kasvonpiirteet ovat sellaiset mitkä voisivat olla kauniit nuorena. Juu ja ei ole ikärasismia. Olen 21v enkä osaa katsoa mummoni ikäisiä naisia sillä silmällä.

Vierailija
122/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänellä on niin miesmäinen alavartalo?

Miten niin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi nähdä hänestä kuvia nuorempana niin voisi sanoa. Ikäänsä nähden hyvännäköinen kylläm 

Kun niitä kuvia ei ole, syystä josta ei saa puhua.

Höpö höpö. Kuvia löytyy. Paljastavat nykyisen pehkon peruukiksi, vaikka muuta on väitetty.

Vierailija
124/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ei kiitos mitään Brigitte on mies viestejä. Tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyttä. Vaikka itse olen salaliittoteoreetikko, niin en vaan näe sitä, että hän olisi ollut mies. 

Eikö Bruno olekaan entinen mies? 

Vierailija
125/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ei kiitos mitään Brigitte on mies viestejä. Tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyttä. Vaikka itse olen salaliittoteoreetikko, niin en vaan näe sitä, että hän olisi ollut mies. 

Aivan. Olen lukenut kommentteja Youtube-videoihin, joissa Macronit. Todella ilkeitä viestejä siitä, että Brigitte olisi mies. Lähinnä ranskalaisten kirjoittamia ilmeisesti. Ihmiset ovat ilkeitä maasta riippumatta. 

Brigitte on todellinen lady, harvinaisen tyylikäs. 

Vierailija
126/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Michelle Obamaa on epäilty mieheksi, ainakin amerikkalaisten salaliittoteoorikoiden taholta. 

Mitähän siimä on, että niitä häiritsee tietyt presidenttien vaimot tällä tavalla? Sama kaava toistuu

Joo, ja jostain syystä liberaalien länkkäripresidenttien vaimot ovat aina niitä miehiä. Perin outoa ettei kukaan ole väittänyt vaikka Ljudmila Putinaa mieheksi. 

Vierailija
127/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Michelle Obamaa on epäilty mieheksi, ainakin amerikkalaisten salaliittoteoorikoiden taholta. 

Mitähän siimä on, että niitä häiritsee tietyt presidenttien vaimot tällä tavalla? Sama kaava toistuu

Jos mä häiritsisin tällä tavoin niiin kuinka helppo olis vaikka tyttären synttärinä julkaista joku muistelukuva siitä kun olin raskaana tai vastasyntyneen kanssa sairaalassa. Katkeis huhut siihen. Mutta Big Mikesta ei raskauskuvia löydy etsimälläkään, tai Brigittestä edes nuoruuskuvia.

Oletko koskaan kuullut Googlesta? Sillä löytyy.

Vierailija
128/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkiintynyt

onko ranskassa patonki loppu?

Vierailija
129/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuten niitä miesväitteitä on hassua, etteivät niin väittävät koskaan mieti, että Brigitte on 164 cm ja hänen kaksi veljeään n. 180 cm.

Tietenkin hän on nainen ja vieläp nainen, johon nuori komea ja älykäs miehenalku aikoinaan rakastui palavasti.

Vierailija
130/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kuvaa missä hän on nuorena? Kasvonpiirteet ovat sellaiset mitkä voisivat olla kauniit nuorena. Juu ja ei ole ikärasismia. Olen 21v enkä osaa katsoa mummoni ikäisiä naisia sillä silmällä.

Googlesta löytyy.

Vierailija
131/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevä luuranko. On kyllä tyylikäs, mutta mitään kaunista en hänessä näe. Ja nyt vielä tuo epäonnistunut videoklippi, teki rumaksi myös sisäisesti. Vaikka ei mentäisi niin pitkälle, että väitetään hänen pahoinpitelevän miestään, niin miettikääpä hetki toisin päin; mies työntämässä yhtä kovakouraisesti naistaan naamasta. Huh.

Vierailija
132/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makarooni on tod näk vähintään bi. On kunnianhimoinen ja ajatellut että heterosuhde on välttämätön.

Jos olisi halunnut kulissin, niin varmaan olisi löytynyt samanikäinen vaimo. joka ei olisi herättänyt näin paljoa huomiota.

Vierailija
133/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi nähdä hänestä kuvia nuorempana niin voisi sanoa. Ikäänsä nähden hyvännäköinen kylläm 

Kun niitä kuvia ei ole, syystä josta ei saa puhua.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10359625/The-proof-Frances-Lad…

Paitsi että on.

Vierailija
134/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makarooni on tod näk vähintään bi. On kunnianhimoinen ja ajatellut että heterosuhde on välttämätön.

Jos olisi halunnut kulissin, niin varmaan olisi löytynyt samanikäinen vaimo. joka ei olisi herättänyt näin paljoa huomiota.

Niinpä. Samanikäinen, naimaton eikä Macronin opettaja.

Vierailija
135/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo*ussisin. 

Vierailija
136/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan kesä  orava.

Vierailija
137/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Olen lukenut kommentteja Youtube-videoihin, joissa Macronit. Todella ilkeitä viestejä siitä, että Brigitte olisi mies. Lähinnä ranskalaisten kirjoittamia ilmeisesti. Ihmiset ovat ilkeitä maasta riippumatta. 

Brigitte on todellinen lady, harvinaisen tyylikäs. 

Ladyt eivät hakkaa aviopuolisoitaan ja groomaile teini-ikäisiä poikia. Hirviö tuo on.

Vierailija
138/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaunis ja hänestä huokuu sivistys ja hyvien käytöstapojen hallinta. Olen seurannut jo häntä pitkään. Jotenkin hän on aina vaikuttanut niin täydelliseltä, että pieni särö häneltä inhimillistä. 

Pedofiili jolla on peruukki päässä, legot hampaina. Lihakset surkastuneet, alzhaimer pitkällä kun pahoinpitelee miestään? Ero kohta?

Vierailija
139/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä häiritsisin tällä tavoin niiin kuinka helppo olis vaikka tyttären synttärinä julkaista joku muistelukuva siitä kun olin raskaana tai vastasyntyneen kanssa sairaalassa. Katkeis huhut siihen. Mutta Big Mikesta ei raskauskuvia löydy etsimälläkään, tai Brigittestä edes nuoruuskuvia.

Niin että just sun epäilysten vuoksi Ranskan presidentin vaimon pitäisi julkaista itsestään vanhoja henkilökohtaisia valokuvia? Niiden kuvien LISÄKSI mitä on jo julkaistu.

Vierailija
140/192 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskenyt opettajana kiimaiset silmänsä oppilaaseen 🤢🤮 ja naisten mielestä tuo on ihan fine ja normaalia?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi