Onko Brigitte Macron mielestänne kaunis?
Vaikka nyt pitäisi ilmeisesti kaikkien kunnon ihmisten inhota ja haukkua häntä, mutta mielestäni hän on tyylikäs ja nätti nainen.
Kommentit (264)
Tyylikkäästi on edustanut. Julmaa kommentointia hänestä ollut maailmalla. Maailman diktaattoreita saa arvostella, mutta en ymmärrä tahallista ilkeyttä jonkin presidentin puolisoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Apinalta näyttää.
Jaa.
Eikös me kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuli lisää vettä myllyyn, kun B. Macron haukkui alatyylisellä "les salles connes" -termillä naisia,jotka vastustivat raiskaussyytetyn miehen esiintymistä.
Tukensa antoi tuolle miehelle.
Eikä antanut. Älä tulkitse.
Osaan ranskaa ja ihmettelen, että presidentin rouva ja entinen opettaja käyttää ihmisten ilmoilla noin alatyylistä ilmaisua. Muutenhan hän näyttää siltä, että oma ulkoasu on hänelle tärkeä.
Mikä tuo juttu on, että olisi mies? Eihän meidänkään maamme presidentin puolisoa ainakaan julkisesti epäillä mieheksi. Tai mistä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ei kiitos mitään Brigitte on mies viestejä. Tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyttä. Vaikka itse olen salaliittoteoreetikko, niin en vaan näe sitä, että hän olisi ollut mies.
Brigitte on ollut mies syntyjään. Eikä ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vähän liian laiha, muuten ihan hyvältä näyttää.
Mutta ei ranskalaiseksi. Siellä ei riitä normaalipaino, vaan pitää olla hoikka, todella hoikka. Ja mylsköön miehille ei ylipaino ole sallittua.
Sehän on mies peruukissa. Miten vi tun tyhmiä olette
Tyylikäs ja hoikka mutta ei kaunis.
Olisi kiva nähdä nuoruusvuosien kuvia hänestä. Mieluiten Jean veljensä kanssa samassa kuvassa. Ja varmaan hänestä on aikaisempia hääkuvia ja kuvia lastensakin kanssa. Ei vaan ole näkynyt. Yleensä ihmiset iloitsevat perheestään ja taustastaan, Macronit eivät. Ja transtaustahan se pienin salaisuus heillä näyttää olevan...
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo juttu on, että olisi mies? Eihän meidänkään maamme presidentin puolisoa ainakaan julkisesti epäillä mieheksi. Tai mistä minä tiedän.
Katso youtubesta Candace Ovensin Becoming Bridgette videot: https://youtube.com/playlist?list=PLPW2eH9z9CUvJ0Iiv9AQqq2RVAWFFfNZR&si…
Meikattuna ja kammattuna sekä hienosti pukeutuneena hän on ihan tyylikäs rouva ikäisekseen, mutta naturellina on aika kolhon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä nuoruusvuosien kuvia hänestä. Mieluiten Jean veljensä kanssa samassa kuvassa. Ja varmaan hänestä on aikaisempia hääkuvia ja kuvia lastensakin kanssa. Ei vaan ole näkynyt. Yleensä ihmiset iloitsevat perheestään ja taustastaan, Macronit eivät. Ja transtaustahan se pienin salaisuus heillä näyttää olevan...
Minulla itse asiassa ei ole juurikaan kuvia sukulaisistani, sisaruksista ei ole yhtään. Ei olla erityisen läheisiä, mutta välit on kyllä ihan kunnossa. Mitenköhän kävisi, jos tässä löytäisi jonkun nuoremman kundin, josta sitten tulisikin presidentti. Epäiltäisiinkö minua transnaiseksi?
Näyttää mieheltä. Samanlainen kasvoluusto ku sillä laulajalla joka jo 60-luvulla leikattiin mieheksi thaimaassa eli Amanda Lear.
Vierailija kirjoitti:
Osaan ranskaa ja ihmettelen, että presidentin rouva ja entinen opettaja käyttää ihmisten ilmoilla noin alatyylistä ilmaisua. Muutenhan hän näyttää siltä, että oma ulkoasu on hänelle tärkeä.
On todennäköisesti halunnut käyttää rentoa kieltä tyypin kanssa, joka on ehkä puhunut alatyylisesti, koska on stressannut mielenosoittajien ilmestymistä esitykseen. On siis osoittanut myötätuntoa hermoilevaa tyyppiä kohtaan tällä tokaisulla. Oikeus oli todennut miehen syyttömäksi, joten myötätunto on myös ihan paikallaan.
On hän ranskan vallankumouksen aikoihin ollut, kun oli nuori.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää mieheltä. Samanlainen kasvoluusto ku sillä laulajalla joka jo 60-luvulla leikattiin mieheksi thaimaassa eli Amanda Lear.
Jos "leikattiin mieheksi", niin silloinhan kyse on biologisesta naisesta.
Nythän tuli lisää vettä myllyyn, kun B. Macron haukkui alatyylisellä "les salles connes" -termillä naisia,jotka vastustivat raiskaussyytetyn miehen esiintymistä.
Tukensa antoi tuolle miehelle.