Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Suomessa tapahtunut rikos on jäänyt mieleesi?

Vierailija
28.05.2025 |

Itselläni ehkä Koskelan tapaus.

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen vieminen EU:iin ja Emu:oon täyttää kyllä nekin rikoksen tunnusmerkit. Valehtelua, pelottelua ja painostamista

Vierailija
122/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu laulaja raiskasi monta nuorta naista ja pääsi väärien alibien avulla tekojensa seurauksia pakoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi mahdottomana sitä, että Ristikankareen katoamisen voisi liittää Ulvilan tapahtumiin.

Jammu oli samalla alueella Piia Ristikankareen katoamisen aikaan.

Vierailija
124/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli Ikosen murha. Siksi että hän oli pikkusiskoni parhaita kavereita. Ja mm perheen faija kuului harrastuskavereihini, turhan läheltä pääsi seuraamaan kuinka muu perhe romahti totaalisesti.

Vierailija
125/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun puukottaja

Kuka niistä? Itselläni Turun vappupuukotukset. 

Vierailija
126/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eräs tunnettu laulaja raiskasi monta nuorta naista ja pääsi väärien alibien avulla tekojensa seurauksia pakoon

Pakoon minne?

Vierailija
127/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birgitta Silanderin katoamisessa ei kai virallisesti epäillä rikosta mutta se on kaikessa omituisuudessaan kotimaisista katoamistapauksista minulle se kaikkein mieleenpainuvin. Mitä ihmettä on oikein tapahtunut?

Järkyttävimmät ovat mielestäni olleet Koskela, Vilja Eerika, Nekalan kaksoissurma sekä Pietarsaaren putkasurma. Se väkivallan ja suoranaisen sadismin määrä näissä on jotain käsittämätöntä.

Vierailija
128/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja Eerikan tapaus, kamala kohtalo pienelle tytölle:( myös Jokelan kouluampuminen muistan kuinka noustiin seisomaan 2 minuutiksi uhrien muiston kunniaksi.

Vierailija
129/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jammu Siltavuori. Olin itse tapahtuman aikaan hyvin lähelle surmattujen lasten ikäinen.

Tämä on kyllä kaikkein kaamein tapaus. Uudemmista se Vilja-Eerikan tapaus yltää lähelle.

Sen jammun haastattelu on jotakin nii absurdia ihan puuta heinää selitteli ja valehteli minkä jokainen tajusi, 300 suklaapatukkaa diabeteksen takia,Kiss my ass!

Vierailija
130/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Eräs tunnettu laulaja raiskasi monta nuorta naista ja pääsi väärien alibien avulla tekojensa seurauksia pakoon

Pakoon minne?

Hän jatkoi uraansa, lauloi ja menestyi. Vanha mies jo nykyisin. Mutta hänen uhrinsa eivät saaneet oikeutta osakseen.

Vierailija
131/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa Räisänen

Vierailija
132/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jammu Siltavuori. Olin itse tapahtuman aikaan hyvin lähelle surmattujen lasten ikäinen.

Tämä on kyllä kaikkein kaamein tapaus. Uudemmista se Vilja-Eerikan tapaus yltää lähelle.

Sen jammun haastattelu on jotakin nii absurdia ihan puuta heinää selitteli ja valehteli minkä jokainen tajusi, 300 suklaapatukkaa diabeteksen takia,Kiss my ass!

Sekopäät ovat kovia selittelemään. Niin kuin Michael Penttilä silloin siitä kalliolaisen seksityöntekijän murhasta: "Jos se ei olisi ruvennut huutamaan ja olisi ollut asiallinen niin kuin se intiimihieroja siellä Herttoniemessä, niin tätä ei olisi koskaan tapahtunut". 

Vierailija
133/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se leivinuunisurma, kun ruumis muurattiin kotinsa leivinuunin sisään. Jotenkin niin karmivaa!

Muurattiinko elävänä sinne muurin sisään?

Vierailija
134/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jammu Siltavuori. Olin 9v ja muistan miten  äidin asenne muuttui,hätääntyi jos ei nähnyt minua parvekkeelta ja tolkutti että omassa pihassa pitää pysyä. Aiemmin olin saanut juosta ympäriinsä.

Jammuhan poltti  ruumiit kaiken muun julmuuden päälle,ei päässeet vanhemmat edes näkemään tyttöjään viimeisen kerran .( 

Vierailija
135/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissa Mikkelissä erityisen tunnettu ongelmakimppu T.Nakari surmasi tyttöystävänsä ja asui ruumiin kanssa useamman viikon,huhujen mukaan panikin vielä vainajaa.

Vierailija
136/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäät ovat kovia selittelemään. Niin kuin Michael Penttilä silloin siitä kalliolaisen seksityöntekijän murhasta: "Jos se ei olisi ruvennut huutamaan ja olisi ollut asiallinen niin kuin se intiimihieroja siellä Herttoniemessä, niin tätä ei olisi koskaan tapahtunut". 

Muistan molempien haastattelut,hirveätä paatosta kuin konekiväärin tulitusta, oikea selitystulva.

Vierailija
137/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kansan ylinopeudet.

Vierailija
138/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen pulpahti ensimmäisenä Raivo Roosnan ja Aleks Lepajõen Suomen-keikka.

Vierailija
139/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa rikosuutisia. Olen akateemisesti koulutettu. 

Jep ja minä seuraan sekä kuuntelen true crime -podcasteja. Olen tohtorikoulutettu.

Vierailija
140/157 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen Samin surma kotikaupungissani Mikkelissä 80luvulla.

Kerro lisää, mitä siinä tapahtui? En ole tuollaisesta kuullutkaan.