Mikä Suomessa tapahtunut rikos on jäänyt mieleesi?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainilan laukaukset.
Se johti siihen että talomme läheisyydessä oli puliukkojen (entisten sotaveteraanien) asuinpaikka.
He olivat sodan seurauksena alkoholisteja sekä narkkareita, ja he vaeltelivat pihaaamme sekopäissään.
Hankimme agressiivisen koiran pihaan, jotta nuo repuusit pysyisivät poissa.
Meille lapsille ei tietenkään kerrottu mitään, eikä varsinkaan miksi.
Ai että, kun Valdimir pelasi pingistä Suomessa, niin tajusiko se pallopää yhtään mitään. Taisi olla vaan pääasia että lentää se pingispallo hienosti.
Olis ihan kohteliasta mainita lähde, jos ei ole omaa tekstiä.
Nykyään se lähde on siinä ihan omassa kädessäsi. Jos se ei edelleenkään onnistu, en voi auttaa, Sergei.
Se voi vaatia uskallusta, koska jos naapurisi tai vaimosi tietää että katsot länsimaista "hapatusta," naapurisi tai vaimosi saattaa kieliä sinut KGP:lle.
En laita mitään lähteitä, koska TsingispalloPutin laittaa perääsi mustan Volgan, ja tiedät mitä se tarkoittaa.
Hyvä hallitusohjelma. Tuomioita korruptiosta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Jukka S. Lahden murha, hyvä että Ulvilan surman tutkinta on avattu uudelleen.
Jokainen, joka tuntee tämän keissin, tietää, että tätä ei ratkaista.
Ulvila.
Lisäksi jotenkin unohdettu tapaus, jossa mies ampui näennäisen satunnaisesti kolme ravintolasta poistuvaa naista Imatralla vuonna 2016:
Vierailija kirjoitti:
Jukka S. Lahden murha, hyvä että Ulvilan surman tutkinta on avattu uudelleen.
Korruption syöpäpesäke.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläislapsena pelotti Myllypuron lapsimurhat 😳
Yyhyyyyyy😩
Vierailija kirjoitti:
Koskela, antikvariaattisurma, jammu, keravalaisen koripallotytön murha, vilja-Eerika. No, lasten murhat ylipäätään. Eikä voi unohtaa Myyrmannia, Jokelaa eikä Kauhavaa. Levätkää rauhassa.
KAUHAJOKEA. Ihan eri kuin Kauhava.
En seuraa rikosuutisia. Olen akateemisesti koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Koskela häiritsee mua vieläkin, jotenkin niin julmaa pitkäaikaista toisen ihmisen kaltoinkohtelua. Ei pysty ymmärtämään.
Monet rikokset on pikaistuksissaan tehty tai huumeporukoissa, jotka on sekaisin kuin seinäkellot. Toi tapaus jotenkin täysin käsittämätön ja tulee mieleen, että voiko kehenkään enää luottaa ja mistä nuori saisi turvaa, koska meidän systeemi ei toimi.
Ja eniten ihmetyttää, että 3 suht normaalin näköistä on kyennyt tällaiseen. Olisi vielä ehkä jotenkin ymmärtänyt, jos yksi henkilö olisi tehnyt tälllaisen järjettömyyden hölmöyksissään
Vierailija kirjoitti:
En seuraa rikosuutisia. Olen akateemisesti koulutettu.
Mutta vauva- palstaa seuraat?
Itsellä jäänyt syvälle mieleen tuo 2011 Tyrnävän tapaus jossa isä poltti talon sen jälkeen kun oli saanut 2 ja 6 vuotiaat lapset nukkumaan.
Suomen kansaa kohtaan piikitykset: paha naamioituu hyväksi.
Järkyttävintä mitä olen koskaan todistanut sielmieni alla.
Ihmiset saatiin vapaaehtoisesti tekemään itselleen pahaa. (koska vapaaseen tahtoon ei saa puuttua)
Opettavinta mitä ikinä olen koskaan oppinut tästä maailmasta ja ihmisistä.
Hatanpään Idmannien kavallus yli 100 vuotta sitten. Se muistetaan aina mainita Tampereen historian yhteydessä. Ja sen ansiostahan Tampere nyt omistaa suuret maa-alueet, joita vuokrailee.
Mikko Salmisen ja Volvo Markkasen pakomatka on jäänyt lapsuudesta mieleen. Tuli kuunneltua aina radiosta missä oli nähty ja mitä olivat varastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskela häiritsee mua vieläkin, jotenkin niin julmaa pitkäaikaista toisen ihmisen kaltoinkohtelua. Ei pysty ymmärtämään.
Monet rikokset on pikaistuksissaan tehty tai huumeporukoissa, jotka on sekaisin kuin seinäkellot. Toi tapaus jotenkin täysin käsittämätön ja tulee mieleen, että voiko kehenkään enää luottaa ja mistä nuori saisi turvaa, koska meidän systeemi ei toimi.
Ja eniten ihmetyttää, että 3 suht normaalin näköistä on kyennyt tällaiseen. Olisi vielä ehkä jotenkin ymmärtänyt, jos yksi henkilö olisi tehnyt tälllaisen järjettömyyden hölmöyksissään
Määrittele normaalin näköinen.
Tyhmeliinit luulevat että Nils Gustafsson on syyllinen Bodomin murhiin. Ei ole vaan se kioskin pitäjä on syyllinen. Yritähän itse lyödä itseäsi kirveellä lavastaaksesi vammat.
Sitä ei tulla ratkaisemaan.