Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras koirarotu mielestäsi?

Vierailija
28.05.2025 |

Saa kertoa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksanpaimenkoira on sielunkoirani, mutta ne on jalostettu niin huonoiksi, etten nyt ottaisi. Sellaisen 70-luvun sakemannin kun jostain saisi. 

Vierailija
22/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksanpaimenkoira on sielunkoirani, mutta ne on jalostettu niin huonoiksi, etten nyt ottaisi. Sellaisen 70-luvun sakemannin kun jostain saisi. 

Minulla on hyviä muistoja saksanpaimenkoirista. MIkä on jalostuksen tuoma ongelma nykyisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiin ei mikään. Hävittää joutas. Maalla eri asia.

Vierailija
24/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyviä muistoja saksanpaimenkoirista. MIkä on jalostuksen tuoma ongelma nykyisin?

Liuskaperä, eli sellainen lähes maassa laahaava köyryselkä, joka vetää takajalat outoon asentoon ja tuo mukanaan pahoja ongelmia niveliin ja selkään. Lisäksi niillä on paljon atooppista ihoa ja allergioita nykyään. 

Vierailija
25/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ja pää. Varsinkin kroppa. 

-eri, joka olisi myös valmis ottamaan sakemannin sellaisena millaisia ne alkujaan oli. Silloin elivät pitkää elämää. Toista on nykyään. Kipulääkitykset aloitetaan jo ennen 5v ikää.

Vierailija
26/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut aina suomenpystykorvia. Pystis nukkuu kerällä sängyn jalkopäässä 🤗