Miten ihmeesssä Tom Cruise päätyi Suomeen? Kenen kutsumana? Tai siis miten?
Kommentit (53)
Omalla yksityiskoneella ihan kuule tuli. Aatella...
Ja kerro toki syy, jos kerran tiedät paremmin.
Nooan Arkin halusi skientologipoppoolle.
Vierailija kirjoitti:
Nooan Arkin halusi skientologipoppoolle.
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Enemmän mietin, miten joku voi tulla Bahamalta ilman rusketusta
Osti veneen. Olisi tietysti voinut lähettää jonkun assistentin, mutta halusi varmaan itse tehdä tilauksen. Kyseessä kuitenkin kymmenien miljoonien eurojen hankinta.
Tom sai herkkuja, Fazerin sinistä ja salmiakkia. Niitä tuli hakemaan.
Kielsi koneensa henkilökuntaa popsimasta niitä😆
(*Oliko tämä joku vitsi häneltä, ei kai henkilökunta hänen lahjoisinsa koske...)
Vierailija kirjoitti:
Osti veneen. Olisi tietysti voinut lähettää jonkun assistentin, mutta halusi varmaan itse tehdä tilauksen. Kyseessä kuitenkin kymmenien miljoonien eurojen hankinta.
Oli jo ostanut, kävi vain katsomassa veneen valmistumista.
Hullua, että media hehkuttaa tuollaisen kultin jäsentä.
Mutta raha puhuu. Ei ole väliä, vaikka on paljon pahaa ja sairasta tekevän kultin päähenkilöitä, kunhan on rikas ja kuuluisa.
Eiköhän siellä ole suunniteltu sisämateriaalit jne purjeveneeseen
Vierailija kirjoitti:
On niitä veneitä muuallakin myynnissä kuin Suomessa. Epäilen, että Stubb on skientologi ja kutsui käymään. Neuvotteli kaverille hyvät alennukset.
Hänellä on semmoinen harrastus, että kiertelee maailman lentokenttiä ja piipahtaa sen verran näkyvillä että aiheuttaa huomiota/ arvuuttelua käyntiensä syistä...
Naureskelee sitten itsekseen, kun saa ihmiset hämilleen.
Hähää, höpsöt!
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt noin paljon maksa.
Joittenki böndejen vene jossain jeppiksessä ei kyllä maksa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Halusi välttämättä hakea Suomesta Fazerin sinisen ja salmiakkiaskin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä ole suunniteltu sisämateriaalit jne purjeveneeseen
Ne on hyväksytty aikoja sitten 3D-mallien mukaan. Kävi vain tarkastamassa miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä veneitä muuallakin myynnissä kuin Suomessa. Epäilen, että Stubb on skientologi ja kutsui käymään. Neuvotteli kaverille hyvät alennukset.
No ei niitä ole uutena myynnissä missään muualla kun tuolla ne tehdään. Käytettynäkin varmaan aika harvakseltaan tulee myyntiin.
Kyllä pohjalaisena olen ylpeä siitä, mitä siellä tehdään ja myydään.
Ei millään pahalla, mutta Kainuusta ei ole osattu koskaan muuta kuin lähettää karvalakkilähetystö Helsinkiin itkemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt noin paljon maksa.
Kyllä se nyt vaan maksaa.
Jonkun skientologin ?