Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies ajattelee kun näkee kadulla kauniin naisen?

Vierailija
28.05.2025 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kävelytyylistä.

Vierailija
2/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan paistaa hyvän tomahawk pihvin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kävelytyylistä.

?

Vierailija
4/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on putkinäkö ja en tuijota ihmisiä kuin harmaina massoina, ohi kiitävinä möykkyinä. Kukaan ei erotu erikseen yksilönä julkisessa. Erityistä huomiota saa vain jos ylttää turvavälin.

Naisten suhteen olen kuin muutkin koiraat. Minä olen se jota ihaillaan. Eläinmaailmassa ja etenkin lintujen maailmassa koiraat on koreita. Miehillä on heikko testotaso, kun toimivat kuin eläinmaailman naaraat ja ovat kärkkymässä ja härkkymässä naaraita. Eläinmaailmassa koiras on se josta kilpaillaan ja joka isketään. 

Ei toisinpäin.

Vierailija
5/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet? Mitä enemmän puutteessa niin ...

M47

Vierailija
6/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on putkinäkö ja en tuijota ihmisiä kuin harmaina massoina, ohi kiitävinä möykkyinä. Kukaan ei erotu erikseen yksilönä julkisessa. Erityistä huomiota saa vain jos ylttää turvavälin.

Naisten suhteen olen kuin muutkin koiraat. Minä olen se jota ihaillaan. Eläinmaailmassa ja etenkin lintujen maailmassa koiraat on koreita. Miehillä on heikko testotaso, kun toimivat kuin eläinmaailman naaraat ja ovat kärkkymässä ja härkkymässä naaraita. Eläinmaailmassa koiras on se josta kilpaillaan ja joka isketään. 

Ei toisinpäin.

Koiraat taistelevat naaraiden suosiosta

Luonnossa koiraat ovat toistensa kilpailijoita. Ne taistelevat reviireistä, arvojärjestyksestä ja etenkin naaraista. Ja kilpailua käydään monenlaisin keinoin. Jotkin lajit häätävät kilpailijansa sarvillaan tai kynsillään, kun taas toiset tanssivat kilpakosijaansa taitavammin tai rakentavat hienomman pesän.

https://tieku.fi/elaimet/lisaantyminen/koiraat-taistelevat-naaraiden-su…

Vierailija
7/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisinpäin.

Luonnossa koiraat ovat toistensa kilpailijoita. Ne taistelevat reviireistä, arvojärjestyksestä ja etenkin naaraista. Ja kilpailua käydään monenlaisin keinoin. Jotkin lajit häätävät kilpailijansa sarvillaan tai kynsillään, kun taas toiset tanssivat ki

Jep. Peruskoulu taisi jäädä edeltävältä kesken.

Vierailija
8/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toisinpäin.

Et tiedä eläimistä mitään, jos luulet sen olevan noin :D naaras suorittaa aina valinnan ja uros yrittää tehdä vaikutusta ja eliminoida kilpakosijoita

Vierailija
9/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisinpäin.

Luonnossa koiraat ovat toistensa kilpailijoita. Ne taistelevat reviireistä, arvojärjestyksestä ja etenkin naaraista. Ja kilpailua käydään monenlaisin keinoin. Jotkin lajit häätävät kilpailijansa sarvillaan tai kynsillään, kun taas toiset tanssivat ki

Juurikin epätoivoisimmat koiraat kilpailee ja taistelee.

Yleensä se josta naaraat kilpailee hoitelee myös nämä paskakärpäset häiritsemästä. Mies on usein se josta naiset kiinnostuu ja josta naiset keskustelee. 

Aina on akkamaisia naisia jotka yrittää ja tulee juttelemaan naisille. Naiset kuitenkin katsovat aina sitä yhtä ja kaikista kiinnotavimman siitä tekee sen että se pysyttelee etäällä ja on etäinen. Toisin kuin ne epätoivoiset "pellet". Kyllähän pelletkin onnistuu kun tarpeeksi yrittävät epätoivoissaan.

Vierailija
10/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisinpäin.

Et tiedä eläimistä mitään, jos luulet sen olevan noin :D naaras suorittaa aina valinnan ja uros yrittää tehdä vaikutusta ja eliminoida kilpakosijoita

Naaras on aina tehnyt sen valinnan. Juuri sitä hän selittikin. Naaras tekee valinnan ja ei siinä paljoa kilpailut auta kun se on tehnyt sen valinnan jo.

Tän takia usein koiraat on koreita ja niillä on mahtavat sarvet luonnossa. Koiras tekee itsensä julki vain olemalla. Naaras tekee valinnan.

Vierailija
11/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taivaissa hetken. Kaunis vartalo ja kasvot, upeat hiukset... Ihailen häntä palvoen M43

Vierailija
12/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, onpa kaunis!... ei, ei, älä nyt vaan tuijota, katse maahan heti... huomasikohan joku, että "setä" tuijotti... tuntuu, että joku tuijottaa ja osoittaa sormella - katse vaan maahan... ei mulla tainnuutkaan olla asiaa minnekään tänään... pujahdan tästä kauppakeskukseen kiertelemään hämäyksen vuoksi ja palaaan salavihkaan parkkihallliin...

Vierailija
13/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultuurissa josta tulen, niin ei ole kohteliasta tuijottaa tai etsiä sellaista tapahtumaa jossa voisi herätä kiinnostus toisen ulkinäöstä, koska se johtaa kiusaukseen ja on ihan turhaa ihmiselle.

On parempi katsoa vain maahan tai suunnata katse muualle kuin muihin ihmisiin. Annetaan tilaa muille olla anonyymejä ilman että tarvitaan naamari. 

Vierailija
14/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultuurissa josta tulen, niin ei ole kohteliasta tuijottaa tai etsiä sellaista tapahtumaa jossa voisi herätä kiinnostus toisen ulkinäöstä, koska se johtaa kiusaukseen ja on ihan turhaa ihmiselle.

On parempi katsoa vain maahan tai suunnata katse muualle kuin muihin ihmisiin. Annetaan tilaa muille olla anonyymejä ilman että tarvitaan naamari. 

Lesta?

Vierailija
15/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten yllättäisin rakkaani Thomaksen.

Vierailija
16/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä hetkauttaisi. Katsoisin että kilo meikkiä naamassa, on botoxit, fillerit ja silarit. Ei maadu kuollessaan. 

Vierailija
17/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vau, hyvät tissit ja pantava peppu 🤗

Vierailija
18/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon homoja tällä palstalla, enemmän kuin väestössä keskimäärin.

Vierailija
19/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ap:ta kiinnostaa...?

Vierailija
20/25 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku huomioh*ro

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän