Aikuiset! Auttakaa 15-vuotiasta
Olen aina ollut vähän ujo ja vieraammille puhuminen on ollut hankalaa.
Nyt olen tutustunut somessa mukavaan tyttöön samasta koulusta. Olen siis itse poika ja voisin nähdä tässä jotain isompaakin.
Haluaisin jutella tälle tytölle koulussa mutta en oikein tiedä mitä sanoa. Tilannetta pahentaa se että ympärillä pyörii aina hänen kavereitaan. Perjantaina olisi mahtavaa jos uskaltaisin jutella hänelle niin voisin sitten ehkä pyytää häntä näkemään vapaa ajalla.
Voitteko antaa vinkkejä ja auttaa keksimään jotain keskustelun aloituksia?
Iso kiitos jo etukäteen jos joku auttaa
Kommentit (28)
Heitä sille legandaarinen, "anna pillua, mä tiedän että sulla on".
Tai vaihtoehtoisesti säälin kautta, " ai kun sais pilluu, ees vaikka vähän pienenpääkin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä luoksesi katsomaan leffaa. Osta kortsuja valmiiksi.
No ei mitään tuollaista ekoilla treffeillä 15-vuotiaat, herran jestas sentään!! Tuollainen pelästyttää tytön ikiajoiksi! Parempi olla vaan siivosti ja herrasmies, näyttää että kunnioittaa nuoria naisia. Kyllä sitä ehtii petipuuhiin sitten myöhemminkin.
Ehottomasti olen herrasmies
Tavotteena on tutustua häneen paremmin ei todellakaan mitkään petipuuhat
Täällä on monet treffejä ehdottamassa, mutta eikö nuorille olisi parempi tutustua siellä omassa arjessa? Voisitte vaikka tehdä läksyjä yhdessä tai lukea kokeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Heitä sille legandaarinen, "anna pillua, mä tiedän että sulla on".
Tai vaihtoehtoisesti säälin kautta, " ai kun sais pilluu, ees vaikka vähän pienenpääkin"
Tää ei ole edes hauskaa.
Kysy mitä tekee lomalla ja olisi kiva nähdä ..., et häviä mitään.
Kannattaa totutella pettymyksiin. Tuokin tyttö joko ei ole sellainen kuin somessa on (luonteeltaan, jutuiltaan, ei siis ulkonäöltä vaikka voi olla siitäkin) tai antaa pakit. Rahaa ei pidä missään nimessä investoida.
Kyllä sinäkin lopulta opit onnen löytyvän pullon pohjalta
Sellainen vinkki aloittajalle, että me tytöt tykätään huomaivaisuudesta. Esim. kyselet joskus häneltä, mistä jäätelöstä pitää, mistä karkeista/ sipseistä tykkää ja voit vaikka yllättää tytön kun näätte, otat karkkipussin taskusta ja kysyä, että säähän tykkäsit näistä?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vinkki aloittajalle, että me tytöt tykätään huomaivaisuudesta. Esim. kyselet joskus häneltä, mistä jäätelöstä pitää, mistä karkeista/ sipseistä tykkää ja voit vaikka yllättää tytön kun näätte, otat karkkipussin taskusta ja kysyä, että säähän tykkäsit näistä?
Ai niiku lahjoa? Mikä on, että aina yritetään imeä kuiviin
Älä usko tätä.