Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile miten aloitit elämäsi alusta

Vierailija
28.05.2025 |

Mulla vasten tahtoani tulossa muutto kodistani. Haluaisin uskoa tulevaisuuteen mutten nyt näe siinä mitään hyvää. Kaikki pitää rakentaa alusta uudella paikkakunnalla. Olen ihminen joka kiintyy paikkoihin ja koti on mulle tärkein turva. Pelottaa lähteä uuteen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat muuttokuormaan ja kohti tuntematonta. Heti tutustuin naapureihin, kun hekin muuttivat samaan aikaan. Siitä se lähti. Sitten työpaikka ja tutustuin lisää ihmisiin.

Vierailija
2/3 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin akateemisen urani, rupesin yrittäjäksi, ei mennyt ihan putkeen. Ajauduin maksuvaikeuksiin ja ulosottoon. Sitten rakastuin, ja muutin vailla mitään suunnitelmaa miehen luo pitkän matkan päähän. Tutustuin hänen kauttaan ihaniin ihmisiin, sain uuden loistavan bisnesidean, nyt toteutan sitä ja velat on muutaman vuoden päästä maksettu. Olen tyytyväinen! 

Alku pelottaa aina. Tekemällä paljon asioita uudessa paikassa ja kodin ympäristössä kotiudut nopeammin. Jalkautumista lähimetsiin ja kaikkea mahdollista, hyvin siinä käy, ei mitään hätää 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin päin muutat? Minkälaiseen asuntoon? Mä olen muuttanut ainakin 15 kertaa, ja asunut hyvin monella paikkakunnalla. Ne uudet alut on aina niiiiiin inspiroivia ja ihania, rakastan sitä! Juuret syvällä maaseudulla, jossa asuin melkein parikymppiseksi, se on sellainen perusturva aina ja mä vaan tässä menen minne elämä kuljettaa! 😀

Hienoa tutustua uusiin ihmisiin ja paikkoihin, etsiä ja tutkia, mä aina kahlaan paikkakunnan paikallishistoriaa netistä ja sitten käyn niillä paikoilla mitkä on olleet historiassa merkittäviä. 

Tietysti sitten jos joutuu muuttamaan vasten tahtoaan esim Vantaalle, niin homma on varmasti hitusen haastavampi mutta ei mahdoton. Itse olen suosinut aina pieniä paikkakuntia, ja viihtynyt kyllä ihan kaikissa. Asenne ratkaisee, päätä onnistua, tulee oikein kiva elämä! 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä