Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti
Tapahtuuko se (esi)vaihdevuosien ja hormonaalisen muutosten takia?
Kommentit (336)
Silmät samenee molemmilla, katse valjumpi.
Vierailija kirjoitti:
Mies vanhenee kuin viini, nainen kuin maito. Katsokaa vaikka Tom Cruisea.
Ikäiseltään näyttää ja siitähän haaveilee jotkut 60 vuotiaat. nuorilla naisilla on nykyään joku timotee chamalet, kuulin Ylilaudalta...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta aina yhtä hauskaa, kun jotkut idioottivajakit eivät näe sitä, että ihan samoilla ikävuosilla ne miehetkin rupsahtaa ihan vastaavasti. Typerimmät kuvittelee vielä olevansa jotain haluttuja harmaita pantteireita. Ei voi kuin nauraa.
Paitsi etteivät rupsahda ihan vastaavasti. Siinä se ero juuri on.
Omalla kohdalla voin sanoa, että tätiytyminen alkoi vasta 50+ ja sitten se oli menoa. Nyt olen 53 ja aivan mummoasteella taaperran vaippahousuissani. Lihaksia ei enää oikeasti ole ja läskistä on entistä vaikeempi päästä eroon. Ihokin alkanut muistuttaa vanhuksen ihoa, vaikka sitä kuinka hoitaa ja hölvää kosteuttavaa.
Vaihdevuodet alkoi noin 48vuotiaana. Rapistuminen varmasti alkoi silloin jo, mutta tuo nopea eteneminen vasta parin vuoden jälkeen.
Voi olla. Ehkä liittyy hormonaalisiin muutoksiin.
Itse olen noudattanut anti-ageing elämäntapaa 20v lähtien. Niukka ravinnonsaanti, hyvä lepo, liikunta, ravinto ja elämäntavat. Biologinen ikä voi olla jopa 10-15v kronologista ikää nuorempi.
Eli olen 43v nainen jota toistuvasti arvioidaan 30v.
Voin vanhentua kyllä mutta mieluummin olen niitä jotka positiivisesti yrittää pysyä nuorekkaina ja elinvoimaisina kuin luovuttaa. Nykyään timmi nelikymppinen on usein paremmassa kunnossa kuin plösähtänyt parikymppinen.
Oon 39 enkä jaksa odottaa. Oon miettinyt jos leikkais hiukset lyhyiksi ja lihois vielä muutaman kilon, jos sitten sais olla viimein rauhassa. Haluan vain elää mukavaa simppeliä elämää ilman että kukaan mies tulee väkisin tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehet kuitenkin vanhenevat nopeammin, eli sinänsä naisten tilanne on huomattavasti parempi.
Höpinää. Katso ympärillesi, 5-kymppiset itsestään huolehtivat miehet ovat ihan erinäköisiä kuin samanikäiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta aina yhtä hauskaa, kun jotkut idioottivajakit eivät näe sitä, että ihan samoilla ikävuosilla ne miehetkin rupsahtaa ihan vastaavasti. Typerimmät kuvittelee vielä olevansa jotain haluttuja harmaita pantteireita. Ei voi kuin nauraa.
Paitsi etteivät rupsahda ihan vastaavasti. Siinä se ero juuri on.
Rupsahtaa. Se on vaan, että kulttuurissa on jonkinlainen ihanne, että naisen kuuluu olla nuori, varmaan ihan biologiasta tulee pohjimmiltaan että hedelmällisyyden merkkejä ulkonäöllään osoittava on seksikumppaniksi haluttu, miehelle taas tällaista ihannetta ei ole, varmaan koska historiassa kokeneempi uros on ollut usein parempi valinta perheen suojelijaksi kuin ihan nuori ja kokematon. Tämä on niin ehdollistunut ihmisten mieleen, että katsovat vähänkin iän merkkejä omaavaa naista "rupsahtaneena", kun taas miehellä saa olla reilusti ikääntymisen merkkejä ja jos on kuitenkin hoikka ja hyväkuntoisen näköinen, niin on kuuma dilf.
Mieheni sanoi että tulen kuulemma näyttämään kauniilta vanhana. Pitänee uskoa häntä!
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise on nyt vähän huono esimerkki tähän. Hyvässä kunnossahan tuo on, paremmassa kuin moni ikäisensä, mutta kyllä kasvoiltaan aivan ikäisensä näköinen. Brad Pitt on vanhentunut paremmin.
Mutta tosiaan moni mies vanhenee paremmin kuin naiset. Kattelin tuossa vanhoja luokkakavereita. Eivät kiinnostaneet pätkääkään silloin teininä ja parikymppisenäkään, mutta viisikymmentä vuotiaana monikin on aika hottis. ;D
Kuule ap, niin mieskin. Miehen seksuaalinen kyky vähenee hurjasti 40 ikävuoden jälkeen.
Kun taas naisilla on silloin huipusaan.
Internetissä peloteltiin et nainen rupsahtaa 30 vuotiaana mutta tuokaan ei pitänyt paikkaansa. Itse näytin tosi nuorelta vielä tuolloin ja iho sileä kuin mikä.
Kun katsoo Tom Cruisen nuoruuskuvia, eihän se enää miltään näytä siihen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäiseltään näyttää ja siitähän haaveilee jotkut 60 vuotiaat. nuorilla naisilla on nykyään joku timotee chamalet, kuulin Ylilaudalta...
Aika paljon nuoret naiset kyllä fanittaa vanhempiakin. Tom Cruisen en ole tosin kenenkään listalla kuullut olevan, hän ei oikein kelpaa DILFiksikään, koska siihen kuuluu luonnollisesti ikääntyminen ja iän kantaminen itsevarmuudella, ja Cruise on kumma ylitäytelty friikki lähinnä ulkonäöltään nykyisin. Mutta esim. X:ssä seuraan tiliä "archive dilfs" ja siellä niitä 45-70-vuotiaita miehiä kuolataan oikein urakalla, myös tosi nuoret. Ei ne sen ikäistä varmaan oikeasti puolisoksi haluaisi, mutta pitävätpä hyvän näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Rup, rup rupsahdus
pupsahdus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon nuoret naiset kyllä fanittaa vanhempiakin. Tom Cruisen en ole tosin kenenkään listalla kuullut olevan, hän ei oikein kelpaa DILFiksikään, koska siihen kuuluu luonnollisesti ikääntyminen ja iän kantaminen itsevarmuudella, ja Cruise on kumma ylitäytelty friikki lähinnä ulkonäöltään nykyisin. Mutta esim. X:ssä seuraan tiliä "archive dilfs" ja siellä niitä 45-70-vuotiaita miehiä kuolataan oikein urakalla, myös tosi nuoret. Ei ne sen ikäistä varmaan oikeasti puolisoksi haluaisi, mutta pitävätpä hyvän näköisenä.
No eiks toi oo sama kun vanhemmat miehet kuolaa milffejä?
Jaa ja kun minä luulin että me vanhennutaan kehdosta hautaan samanaikaisesti, eli 24h vuorokaudessa meistä jokainen, eikö olekkin mielenkiintoista? Lisää tyhmiä väitteitä peliin.