Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työharjoittelusta todistus
28.05.2025 |
Kannattasiko pyytää työtodistusta opintoihin kuuluneesta työharjoittelujaksosta?
Ei muuta aiempaa kokemusta alalta. Sisällytän harjoittelun kyllä CV:hen alaotsikon alle, mutta mietin, onko täällä muita, jotka olisivat pyytäneet / saaneet todistuksen harjoittelusta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos olet aikeissa jatkaa sillä alalla niin kyllä. Itse pyysin ja se auttoi myöhemmin saamaan työpaikan samasta yrityksestä.