Jos otat kesärenkaat eri paikasta kuin mihin laitat talvirenkaat säilöön, renkaiden vaihto jäi tekemättä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Onko persun kotoutus jäänyt vajaaksi kun ei osaa suomen kieltä? 🤔
Korjasin.
t. Persu
Vierailija kirjoitti:
Minä menen tänään vaihattamaan nastarenkaat alta pois ja suvikumit tilalle. Yleensä olen vaihtanut itse, mutta nyt on vähän tilannetta.
Nyt jo? Et juhannukseen asti odottele?
Vierailija kirjoitti:
Kun lisään kahviin maitoa tapahtuu kahvinvaihto. T.persu
En ymmärrä että ihmisiä kuolee joten teen vertauskuvia väestön kehityymisestä ajan kuluessa missä ihmiset eivät kuole.
.vihreä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä että ihmisiä kuolee joten teen vertauskuvia väestön kehityymisestä ajan kuluessa missä ihmiset eivät kuole.
.vihreä
En ymmärrä mitä san vaihto tarkoittaa. T.persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.vihreä
En ymmärrä mitä sana vaihto tarkoittaa. T.persu
Vierailija kirjoitti:
Onko persun kotoutus jäänyt vajaaksi kun ei osaa suomenkieltä? 🤔
Onko herkempää kuin yrittää nillittää suomen kielen osaamisesta osaamatta suomen kieltä? 🤣
Jos nostat satasen pankkiautomaatista ja laitat sen lompakkoon niin tuliko susta silloin satasta köyhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko herkempää kuin yrittää nillittää suomen kielen osaamisesta osaamatta suomen kieltä? 🤣
On, yriittää päteä ilman mitään argumenttia,🤣🤣🤣
Mulla nyrjähti aivoissa tästä aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se että ei ymmärrä sanojen muutos ja vaihto eroa😂
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu? Persujen on vaikea ymmärtää että auton renkaiden vaihdolla ei tarkoiteta varaston sisällön muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu? Persujen on vaikea ymmärtää että auton renkaiden vaihdolla ei tarkoiteta varaston sisällön muutosta.
Aivan, vaan auton rengastuksen muuttumista. Vaihdon seurauksena on jonkun tilanteen muutos. Shocking! Ja kyllä se varastonkin sisältö muuttuu kun renkaat vaihtaa. Kokeile vaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, vaan auton rengastuksen muuttumista. Vaihdon seurauksena on jonkun tilanteen muutos. Shocking! Ja kyllä se varastonkin sisältö muuttuu kun renkaat vaihtaa. Kokeile vaikka!
Shocking mutta kyllä ne asiat muuttuvat vaihtamattakin. Ilmasto muuttuu vaikka sitä ei ole kukaan vaihtanut. Minun hiusraja muuttuu eikä sitäkään ole kukaan vaihtanut. Illalla lämpötilakin yleensä muuttuu vaikkei sitä kukaan vaihda, kokoile vaikka!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shocking mutta kyllä ne asiat muuttuvat vaihtamattakin. Ilmasto muuttuu vaikka sitä ei ole kukaan vaihtanut. Minun hiusraja muuttuu eikä sitäkään ole kukaan vaihtanut. Illalla lämpötilakin yleensä muuttuu vaikkei sitä kukaan vaihda, kokoile vaikka!!!
Väittikö joku ettei muuttuisi? Ja onneksi kukaan ei koskaan puhu sään vaihtumisesta, saisit varmaan paskahalvauksen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittikö joku ettei muuttuisi? Ja onneksi kukaan ei koskaan puhu sään vaih
Korjaan sään vaihtamisesta. Ja kyllä silloin sanoisin jotain😂
"Korjaan sään vaihtamisesta. Ja kyllä silloin sanoisin jotain😂"
Jos säähänkin aletaan pystyä vaikuttamaan politiikalla niin siitä alettaisiin puhua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi talvi on todella kylmä, koska vanhan kansanviisauden mukaan näsäviisaat kuolee kovassa pakkasessa!
Katsotaan nyt ensin tapahtuuko säässä mitään muutosta kun vuodenaika vaihtuu.
Itse vaihdan yleensä autoa, kun on renkaidenvaihdon aika.
T: Miljoonien perinnön saanut