Jos otat kesärenkaat eri paikasta kuin mihin laitat talvirenkaat säilöön, renkaiden vaihto jäi tekemättä.
Kommentit (79)
0/5
Jos sinulla ei ole mitään asiaa, ei tarvitse kirjoitella.
Myöskään lampunvaihtoa ei tapahdu jos uusi lamppu ei tule roskiksesta.
Kun vaihdat renkaan nyt otatko renkaan pois ennen kun n laitat toisen tilalle?
Minä menen tänään vaihattamaan nastarenkaat alta pois ja suvikumit tilalle. Yleensä olen vaihtanut itse, mutta nyt on vähän tilannetta.
Jos johonkin lisätään jotain on tapahtunut vaihto. Persujen logiikka
Vierailija kirjoitti:
Myöskään lampunvaihtoa ei tapahdu jos uusi lamppu ei tule roskiksesta.
Tai renkaa? Niinkö? Sitäkö tarkoitat?
Otin kesärenkaat parvekkeelta ja laitoin talvirenkaat säilöön varastoon, eikä jäänyt renkaidenvaihto tekemättä. Ime sitä luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Otin kesärenkaat parvekkeelta ja laitoin talvirenkaat säilöön varastoon, eikä jäänyt renkaidenvaihto tekemättä. Ime sitä luuseri!
Ei niitä saa laittaa varastoon!!
Se ei ole vaihto!
Lisäsin ruokaan suolaa. Tapahtuma oli ruoanvaihto🤣🤣🤣
Jos astiassa on kananmunia ja alan täyttää sitä kaupasta ostetuilla avokadoilla samalla kun heittelen siitä vanhenevia kananmunia roskiin astian sisällössä ei tapahdu vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole vaihto!
Ei ole varastontavaran vaihto. Renkaan vaihto on jos laitat toiset renkaat autoon kun otat yhdet pois.
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin ruokaan suolaa. Tapahtuma oli ruoanvaihto🤣🤣🤣
Et lisännyt.
Vaihda ne renkaat jo poju
Kesäkuu kesäkuu
Vierailija kirjoitti:
Jos astiassa on kananmunia ja alan täyttää sitä kaupasta ostetuilla avokadoilla samalla kun heittelen siitä vanhenevia kananmunia roskiin astian sisällössä ei tapahdu vaihtoa.
Kun lisään ruokaan suolaa tapahtuu ruoan vaihto 😅
Vierailija kirjoitti:
Renkaat lisääntyvät kun renkaat vaihdetaan. Vihreä logiikka.
Anyway 18 % renkaista on nykyään kitkarenkaita ja niillä voi ajaa myös kesällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renkaat lisääntyvät kun renkaat vaihdetaan. Vihreä logiikka.
Perus oppii vasta nyt että ihmiset lisääntyvät ja renkaat eivät. Persujen "älykkyys",🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole vaihto!
Minä saan laittaa häkkivarastoon, etkä voi asialle mitään. Oli se ainakin renkaidenvaihto, luuseri!
Ei vaan jos et ota kesärenkaita pois ennen kun laitat talvirenkaat renkaiden vaihto jäi tekemättä.