Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka eivät halua hengata naispuolisten kavereiden kanssa

Vierailija
28.05.2025 |

Tapaavat vain miespuolisia ystäviään käymällä heidän kanssaan syömässä tai grillaamassa yms. Naisista pyrkivät tapaamaan vain seksuaalisesti kiinnostavia, mutta tämä ei välttämättä onnistu. Naispuolisia platonisia ystäviä on sekä varattuja että sinkkuja  mutta heidän kanssaan ei haluta tehdä mitään ihmisten ilmoilla ainakaan vain kahdestaan. Onko tämä joku normaali ilmiö? Koen sen hiukan loukkaavaksi. Eli kaveruus toteutuu lähinnä puhelimessa ja joskus harvoin jossain missä muut eivät näe meitä yhdessä. Puhelimessa silti jutellaan lähes päivittäin. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan ehkä omituinen kaveriporukka (noin nelikymppisiä), ollaan tunnettu toisiamme noin 20 vuotta, osa pidempiaikaisia tuttuja, osa lyhyemmän aikaa. Mukana on molempia sukupuolia kumppaneineen, näiden exiä sekä kavereita. Kaikki tuntee toisensa ja jos esim. olen menossa työreissulle paikkakunnalle, jossa joku/jotkut tästä porukasta asuu, niin ollaan tavattu käydä syömässä/kahvilla. Samoin toimii avokki ja puolin ja toisin tiedetään tapaamiset ja menemiset. Hommassa ei ole koskaan ollut mitään sen ihmeempää, hyviä tyyppejä, joiden kanssa on aina ollut hauska viettää aikaa. 

Tän "taustan" vuoksi on vaikea ymmärtää, että joidenkin mielestä ei ole missään määrin mahdollista tai sopivaa olla ihan vain kavereita vastakkaista sukupuolta olevien henkilöiden kanssa. 

Itse naisena yritin joskus nuoruudessa kaveerata eksien ja miesten kanssa. Eksät saivat ihme mustasukkaisuusraivokohtauksia, vaikka suhteet olivat ohi. Tai kantoivat kaunaa ja kohtelivat vihamielisesti. Myös näiden miesten kaverit yrittivät iskeä minua. 

Platonisissa suhteissa miehiin he ovat aina yrittäneet päästä siittämään. Siis joka ikinen siviilimies, jonka kanssa olen ollut tekemisissä iästä viis, on yrittänyt päästä siittämään. Joko suhteessa tai "kaverina". Kaikista ääliöimmät tapaukset yritävät koko paletin: ensin kosiskella siitoksiin, sitten jos antaa pakit niin "ammatillinen yhteistyö"... Hohhoijaa.

En sitten tiedä jos todellisuus on erilainen epäviehättävälle tai -miellyttävälle naiselle. 

Vierailija
22/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaali ilmiö, enkä ole tuollaista havainnut.

Okei, no hyvä tietää. Kiitos vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin ap:lla nuorempana oli kavereita ihan molemmista sukupuolista. Siksi minusta on niin helvetin outoa nyt aikuisena, että ei muka voida kavereina edes kahveilla käydä, edes sinkkujen kesken. Kyllä on tämä maailma jotenkin aivan yliseksualisoitu.

Vierailija
24/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen alapeukuttajat saisivat nyt kyllä kertoa mistä alapeukut johtuvat. Onko ne suunnattu tuolle miehelle josta kerron, vai minulle/miksi?