Aloittelija
Moikka!
Olen seuraillut tätä palstaa nyt muutaman viikon. Pillerit jätin pois marraskuun puolivälin tienoilla, joten vauva-uutisia on nyt odoteltu nelisen kuukautta.
Perheeseeni kuuluu edellisestä liitostani 7-vuotias tyttö. Silloin 7 vuotta sitten vierailin tosi paljon näillä sivustoilla mutta tässä välissä se on jäänyt. Silloin tosin tärppäsi heti ja menin suoraan vauva-osioon...
Täällä on jutut niin ammattimaisia että aloittelijaa ihan hirvittää! Itse olen koittanut pitää vielä matalaa profiilia odotuksen suhteen, koska pelkään että siitä tulee pakkomielle joka hallitsee koko elämää jos tällä kertaa ei vaikka tärppääkään...
Päivä päivältä kuitenkin huomaan käyväni täällä ja muilla aiheeseen liittyvillä sivuilla useammin ja laskevani ovulaatiopäiviä entistä tarkemmin :) Olen siis jo koukussa.
Seuraavan kerran jännitän kuukautisten alkua kuunvaihteessa 1.4.
Terkut ja onnea yritykseen kaikille teille!
mulla vähän sama tilanne, mun tyttö täytti juuri 8, ja silloin olin täällä paljon, mut mullakin kutsu kävi vauva puolelle heti, nyt ei sama onni ole käynyt, ja myönnetään että liika tieto lisää tuskaa... ja koukussa ollaan!!
tervetuloa esim. tuonne tyylilyyleihin vaihtamaan ajatuksia, muitakin kuin vauva- ajatuksia!