Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatio, seksi ja kuukautiskuppi?

08.02.2006 |

Kun olen tuon kupin käyttäjä ja vielä epätoivoinen kuumeilijakin, niin tuli mieleen, onkohan kukaan yrittänyt pitää siittiöitä sisällään tuon kupin avulla? Aloin vain pohtimaan että eikö siittiöillä olisi ihan suosiolliset elinolosuhteet siellä kupissakin, etenkin jos pitkin päivää kävisi makuulla ja vaikka harjoittaisi päälläseisontaa :D

Olenko jo liian epätoivoinen kun tällaisia pohdin :)?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Eihän tampoonejakaan kai saa käyttää muulloin kuin kuukautisten aikaan. Joten tuskin kovin suotavaa pitää kuppia sisällään muussa tarkoituksessa. Ei ne siittiöt varmaan sen kauemmin elä.

Mutta jokaisen oma asiahan se on mitä tekee. Tämä vain mitä minulla tuli mieleen, kun luin mietteesi.

Vierailija
2/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin maksimoin hyödyn sillä, että hommat hommaillaan illalla ja jään saman tine nukkumaan. Simpat pysyy siellä missä kuuluukin koko yön, aamulla lirahtaa pönttöön sitten sellainen kirkas neste. Kai se on sitten hyvin hyödynnetty :) Tosin tuloksia ei näy siltikään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ensin että tuossa oli ovulaatio, seksi ja kuukautiskipu...ja en sitten ajatellut lukea koko pinoa.. no vilkaisin otsikkoa uudelleen ja heti kiinnostuin :D hauska idea ja piristi kummasti iltaani :D Mutta luulempa ettei se kuitenkaan olisi niin hyvä idea oikeasti.

se on jännä miten kuumeessa tulee hassuja ajatuksia mieleen :)

Vierailija
4/7 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Minä taas olen jostain (olisko pesun tai kuukuppikunnan sivuilta) lukenut, että tuosta voisikin olla hyötyä. Tosin epäilen kyllä kieltämättä itsekkin...

Minä olen käyttänyt kuppia tuossa tilanteessa ihan vain sen takia, että jos ollaan vaikka aamulla/päivällä pupuiltu niin ei nesteet valu pitkin päivää housuihin, kun pysyvät sielä kupissa :-P

-Sätky-

Vierailija
5/7 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli spermat kuppii, kuppi ineen ja kun vielä saa orgasmin, niin siittiöiden pitäisi päästä helpommin perille.

Periaatteessahan se saattais toimia, en sitten tiedä käytännössä...

Ja hänelle, joka vertasi tampoonin käyttöön, niin kuukuppi ja tampooni ovat ihan eri asiat. Tampooni hautoo ja bakteerit saavat siitä hyvän kasvualustan, toisin kuin kuukuppi.

Vierailija
6/7 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana.Lucifera:

Ja hänelle, joka vertasi tampoonin käyttöön, niin kuukuppi ja tampooni ovat ihan eri asiat. Tampooni hautoo ja bakteerit saavat siitä hyvän kasvualustan, toisin kuin kuukuppi.

[color=violet]selitykseni ehkä oli hataralla pohjalla, mutta tarkotin että noita molempia käytetään vuodon takia enkä sen kummemmin niitä laittanut samalle viivalle. Kyllähän jokaisen akan järki sanoo ettei voisi laittaa tamppoonia kuukupin sijasta ap:n mietteisiin viitaten.

Vierailija
7/7 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on siinä mielessä eri asia kuin tampooni, että sitä voi esim. pitää sisällä tyhjentämättä 12 tuntia kerrallaan. Sen käytölle ei ole samanlaisia esteitä kuin tampoonille, ohjeissa jopa vinkataan että sen voi laittaa paikoilleen jo ennen kuukautisia. Siinä mielessä en usko että sen satunnaisesta käytöstä olisi haittaa. Olen tosin pohtinut voisiko siittiöt vahingoittua kupissa mutta kuitenkin hedelmöittää munasolun ja olisiko tämä olisi alkiolle vahingollista.... Tämä on nyt vain tällaista ajatusleikkiä, mutta kiinnostava teoria kuitenkin..