Tom Cruise on Suomessa! :D
Tom Cruise pelmahti Suomeen ostamaan veneen Pietarsaaresta. Ihanaa! :D
Kommentit (205)
Ehkä Nautor tekee diilin Cruisen kanssa. Cruise mainostaa sopivasti Swaneja, saa siitä palkkion ja Nautor tilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista, että tuli itse katsomaan.
Yleensä avustajat hoitaa nuo hommat, ettei tähtien tarvitse lähteä rahvaan sekaan.
Mutta Tomppa kuulemma onkin ystävällinen ja muut huomioonottava ihminen, vaikka onkin hörhöytynyt lahkoon, eli vähän erikoisempi Hollywood-tähti.
Voisi kuvitella, että avustajat hoitavat pienemmän mittaluokan ostokset. Vaikka Cruisella on rahaa kuin roskaa, niin tuskin sentään päivittäin ostaa 10-20 miljoonan dollarin asioita. Cruise on ollut jossain päin Eurooppaa töissä ja päättänyt tulla samalla itse katsomaan, miten ostamansa vene edistyy. On selvästi innoissaan veneestä Hän myös ymmärtää oman julkisuusarvonsa, ja miten tärkeää tuo pikavisiitti on Nautorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muutama miljoona tekee erittäin hyvää yritykselle ja koko Suomelle.
Saako työttömät nyt töitä vai mitä hyvää heille on luvassa?
Uskomaton kommentti. Tiedät hyvin itsekin, ettei Suomen talous tästä yhdestä maailmantähden vierailusta kohene. Mutta Cruisen vierailu ja ostos on äärimmäisen arvokasta Nautorille. Onneksi tuommoisia jurnuttajia ei tainnut olla viisastelemassa siinä yleisöjoukossa, jotka olivat Tomia katsomaan saapuneet.
Itse asun Kokkolassa. Ei kyllä yhtään osannut odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Nautor tekee diilin Cruisen kanssa. Cruise mainostaa sopivasti Swaneja, saa siitä palkkion ja Nautor tilauksia.
Jospa Swan on jatkossa jossakin Cruisen elokuvassa.
Oikea nimi Thomas Cruise Mapother IV
Lehtiotsikko: "Tom Cruise poistui Suomesta näin hän jutteli paikalle saapuneille faneille"
Sitten jutusta käy ilmi, että se huusi faneille "Hello!"
Siinä kaikki. Heh.
Onko somepäivityksiä kellään asiasta yhetiskuvia jne? Israel olsti vain 110 000 eurolla saaren Suomesta niin tuokin osi voinut olla halpa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista, että tuli itse katsomaan.
Yleensä avustajat hoitaa nuo hommat, ettei tähtien tarvitse lähteä rahvaan sekaan.
Mutta Tomppa kuulemma onkin ystävällinen ja muut huomioonottava ihminen, vaikka onkin hörhöytynyt lahkoon, eli vähän erikoisempi Hollywood-tähti.
Voisi kuvitella, että avustajat hoitavat pienemmän mittaluokan ostokset. Vaikka Cruisella on rahaa kuin roskaa, niin tuskin sentään päivittäin ostaa 10-20 miljoonan dollarin asioita. Cruise on ollut jossain päin Eurooppaa töissä ja päättänyt tulla samalla itse katsomaan, miten ostamansa vene edistyy. On selvästi innoissaan veneestä Hän myös ymmärtää oman julkisuusarvonsa, ja miten tärkeää tuo pikavisiitti on Nautorille.
Karibialta lensi
Olko Boeingin valmistama kone alla? Kuka tietää?
KÄÄNTYIKÖ JO KRISTITYKSI ? EVANKELIUMIA ???? KERTOOKO JOKU EVANKELIUMIN ???? PEITE LÄHTEE EVANKELIUMILLA !
Egyptin synnin orjuus mutta tyttärensä nimikin on Egyptin Siri Surin erämaa siellä Egyptissä.
Jumala Jahve rakasti maailmaa niin että antoi ainoan poikansa ettei kukaan joka uskoo häneen huku kadotukseen vaan hän saa ikuisen levon sielulle .
JESUS MESSIAH CHRIST SON OF GOD SON OF MAN . PASSION OF CHRIST GREATEST LOVE EVER.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö kone missä menee
Kone näyttäisi laskeutuvan Lontooseen.
Mies onko sinulla Cruisen karisma? Muistatko hymyillä.
T C. opinnot, tietääkö joku?
Yleissivistys ja näyttelijäntyön opiskelu.