Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räkäisten taaperoiden äidit... vaihdatteko oman paidan koko ajan?

22.03.2007 |

Siis räkäinen vauvani koko ajan nuhjaa ja nyöhjää sylissä ja pyyhkii samalla valuvan nenänsä paitaani... ja sen olen näköinenkin, ällöjä räkäläiskiä joka paikassa.

(En mitenkään ehdi pyyhkiä koko ajan nenää paperilla kun räkää vaan valuu ja valuu.)

Mietin vaan että vaihtaako äidit yleensä tällaisessa tilanteessa oman paitansa monta kertaa päivässä vai antaako vaan olla ja viis veisaa... toisaalta tulee vähän erikoinen vaikutelma, jos/kun naapuri tai joku tulee esim. ovella käväisemään ja olen likaisilla vaatteilla. (Siis yleensä vaihdan kyllä paidan jos tulee tahroja lasta syöttäessä tms.)

Mutta ei oikein jaksaisi KOKO ajan vaihtaa vaatteitaan, kun on 5 min. päästä taas räkäinen ja likainen.

:-D :-D tämä(kin) ehkä älytön viesti kai todistaa sen että äidin ÄO näköjään tosiaan laskee, kun joutuu olla sairaan lapsen kanssa kotona sisällä monta päivää, eikä voi mitään omia asioitaankaan tai kotitöitä tehdä kun lapsi vain valittaa... joten suokaa anteeksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana kysymys :-) !

Minä en kyllä vaihda, ellei nyt sitten ole ihan älyttömän likainen. Muutenkin tuntuu, että hiippailen kotona ollessa milloin missäkin vaatteissa, eli en ole niin tarkka siitä asiasta. Toki vaihdan itsellenikin puhtaat vaatteet joka aamu :-). Mutta olenpa huomannut lähteneeni töihin räkäisessä paidassa, kun lapsi aamulla sylissä ollessaan nuohosi sitä räkää paitaan... :-) Mutta mitäs pienistä!

Vierailija
2/3 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä. muutama niisto/paita menee ihan hyvin kyllä. paita/päivä on ok, jos vaan kotona on ja pikkuinen sairaana sylissä. kyllä naapurit ja muut käväistessään ymmärtänevät :) eikä tommoset likaset paidat maailmaa kaada.

pikaista paranemista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yleensä tahtia paita ja päivä, kun on räkäisempi aika. Isompi ongelma on isällä, joka suosii asunaan mustia t-paitoja. Niissä näkyy ihan pieninkin nenänhipaisu tosi hyvin. Joskus tekee mieli pukea hänelle esiliina siksi aikaa, kun antaa suukot aamulla töihin lähtiessään. Häntä eivät räkäviirut paidassa haittaa, mutta jostain kumman syystä itse tunnen noloutta jos " lähetän" miehen töihin likaisessa paidassa. Kai sitä olen liikaa omaksunut pikku rouvan roolin.