Minä juon Arvid Nordquist-kahvia kun te tavantallaajat ryystätte Saludoa
Kommentit (34)
Arvid on hyvä. Tai olen kahta kokeillut ja paras kahvi.
Pausa 4 on ihan hyvä myös.
Sinä olet varmaan se sama jonka DI-mies kattaa aina aamupalalle kolmea tai neljää eri luxus leikkelettä. Voi että kyllä me sinua kadehditaan
Olipa pahaa kahvia tuo Arvid Nordquist -kahvi, joten kyllä itse ainakin juon ennemmin vaikka tuota Saludoakin. En tykännyt yhtään AN:stä, vaikutti kuin olisi vanhaa kahvia paahdettu uusiksi.
En tosin käsittänyt, että asiasta pitäisi jotenkin pollea olla, että on mokomaa juonut.
Aloittaja on tainnut juoda vähän muutakin kuin Arvid Nordquist -kahvia, kun ei osaa edes kirjoittaa. Mitä ihmettä tarkoittaa esim. tavantallaajat? Jospa ap keskittyisi opettelemaan kirjoittamisen jalon taidon.
Niin ja se kahvi on todellista kuraa. Maistuu vanhalle.
Kaikki kahvit on moukkien juomaa. Todella sivistyneet ihmiset juovat teetä, vihreää teetä, jota on haudutettu 80 asteisessa vedessä lasisessa teekannussa kolme minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet varmaan se sama jonka DI-mies kattaa aina aamupalalle kolmea tai neljää eri luxus leikkelettä. Voi että kyllä me sinua kadehditaan
3 luxusleikkelettä: meetwursti, lauantaimakkara ja kaupan halvin kalkkunaleike.
Juon tummaa paahtoa. Useampi merkki käy. Ostan nykyään vain tarjouksesta, onneksi niitä on lähialueen kaupoissa.
Mä juon vain cappuccinoa ja jäälattea :) Ei mitkään Arvidit innostele.
Miten nuo ruotsalaiset osaakin hyvän kahvin? Löfbergs (Crescendo), Norquist (Wanyama) ja Zoegas (Skånerost) on mun peruskahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sitä saa edullisesti.
kympin paketti!
Kuusi jotain, kun viimeksi katsoin.
Hauska hyvän mielen aloitus.
Tosikko-palstamammat alapeukuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erikoinen kahvimaku. Juon vain vaaleapaahtoista kahvia. Sitä ei ulkomailla edes saa vaan kaikkialla on tavallista tummapaahtoista kuraa.
No tämä se onkin hassua kun suurin osa ulkomaalaisista tuttavista (itseni mukaanlukien) tykkää vaalea paahtoisesta kahvista sen makuvivahteiden ja laadun vuoksi. Itse yleensä tuon mukanani vaalea paahtoista Juhla Mokkaa töihin ja se on hyvin suosittua ja pussi menee meidän tiimissä alle viikossa. Ihan oikeasti siis nautitaan siitä kahvista kahvitauolla.
Kaikki juntit juo aina samaa kahvia 7/365.