Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aasialaisten naisten kaunis ulkomuoto ja viehättävä söpöys

Vierailija
27.05.2025 |

On totta.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen sieluni silmin, kuinka av-mammat kiristelevät hampaitaan ja kiivaasti alapeukuttavat jokaista kommenttia, jossa aasialaisia naisia hehkutetaan. Raivon vallassa he näppäilevät katkeria kommenttejaan. 🤣

On sinulla hu...eiku ongelmat.

Vittuilua vartenhan ap tuon aloituksen keksaisi.

Aloituksessa ei ollut mitään vittuilua. Itse te tulitte aloittajaa haukkumaan.

Missä on haukuttu aloittajaa? Luetkohan samaa ketjua ollenkaan, kun sun väitteet on aivan puuta heinää

Vierailija
62/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen sieluni silmin, kuinka av-mammat kiristelevät hampaitaan ja kiivaasti alapeukuttavat jokaista kommenttia, jossa aasialaisia naisia hehkutetaan. Raivon vallassa he näppäilevät katkeria kommenttejaan. 🤣

Missä on haukuttu aloittajaa? Luetkohan samaa ketjua ollenkaan, kun sun väitteet on aivan puuta heinää

Ei taida ap lukea omaa ketjuaan ollenkaan, kun keksii omassa päässään hirveitä solvauksia sekä itsestään että aasialaisista naisista, joita ei kukaan muu näe. No yhden negakommentin huomasin, mutta sekin taisi olla miehen mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä en itse asiassa nähnyt niitä kommentteja, joissa väitetään, ettei Suomessa ole kauniita aasialaisia naisia. Mutta jos todisteena on tuo video, niin muistuttaisin nyt, että kauneus on makuasia. Minun makuuni videon nainen ei ole, ollenkaan, joten minulle se ei myöskään mene mistäkään todisteesta.. "

Ja minä en puhunut tuosta asiasta. Et ymmärtänyt.

Vierailija
64/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä on töissä noita vaikka kuinka paljon enkä ole yhtäkään edes nättiä vielä nähnyt. Toki voi olla, että akateemisella alalla ovat keskittyneet vähän eri asioihin kuin jossakin kynsibisneksessä, joten lienevät vähemmän leikeltyjä yms.

Ja se että oot Nainen  :o)

Vierailija
65/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ap lukea omaa ketjuaan ollenkaan, kun keksii omassa päässään hirveitä solvauksia sekä itsestään että aasialaisista naisista, joita ei kukaan muu näe. No yhden negakommentin huoma

Mutta ei siinäkään sanottu, ettei koko Suomessa olisi yhtäkään kaunista aasialaista naista, mikä siis on nyt aloittajan väite ja jota vastaan hän on sanomansa mukaan jopa toimittanut todisteet 🤦🏻🤦🏻😂

Vierailija
66/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haukuttu. Lue paremmin. Käytä aivojasi.

Vierailija
67/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Mä en itse asiassa nähnyt niitä kommentteja, joissa väitetään, ettei Suomessa ole kauniita aasialaisia naisia. Mutta jos todisteena on tuo video, niin muistuttaisin nyt, että kauneus on makuasia. Minun makuuni videon nainen ei ole, ollenkaan, joten minulle se ei myöskään mene mistäkään todisteesta.. "

Ja minä en puhunut tuosta asiasta. Et ymmärtänyt.

Ole sitten selkeämpi, koska sua on tosiaan joo mahdoton ymmärtää tällä hetkellä. Tuntuu että luet ihan eri ketjua muiden kanssa.

Vierailija
68/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä on töissä noita vaikka kuinka paljon enkä ole yhtäkään edes nättiä vielä nähnyt. Toki voi olla, että akateemisella alalla ovat keskittyneet vähän eri asioihin kuin jossakin kynsibisneksessä, joten lienevät vähemmän leikeltyjä yms.

Ja se että oot Nainen  :o)

Mitä se vaikuttaa? Oletatko automaattisesti mun sukupuolen perusteella, että olen miehistä kiinnostunut?

Vierailija
69/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa tehdään aivan valtavasti erilaisia leikkaustoimenpiteitä, myös miehille.

Vierailija
70/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa tehdään aivan valtavasti erilaisia leikkaustoimenpiteitä, myös miehille.

Jep. Etenkin Koreassa tää on ihan rutiinihommaa. 

Vierailija
71/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maailmaa nähneenä sanon että Suomessa on kauneimmat naiset.

Mies länsirannikolta.

Vierailija
72/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä yliopistolla on kyllä useita nättejä aasialaisia tyttöjä.

Maisteritason thaihierontaa, mikäpäs siinä, mikäpäs siinä!

Vierailija
73/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt on naiset vain niin, että kaikki aasialaiset naiset ovat kauniinpia kuin suomalais naiset. 

Olen huomannut ettei siittimeni jäykisty täällä kotimaassa enää juurikaan suomalais naisten takia.

En kyllä ole ulkona käynyt muutamaan vuoteen. Äiskä tuo valmista ruokaa peräkamariin ja pesee pyykkini.

Huolto pelaa.

Silti ihmettelen, miksi suomalais naiset ovat niin feministisiä ja rahan perään.

Heti pitäis olla laatikkoleuka ja lentäjä. Eu kelpaa enää kiltti tavismies.

Keke 43

Kyllä toimitus johtaja ja dibloomi insinöörikin kelpaa. Leikkeleinensä.

Vierailija
74/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä duunarinhommissa ei ole tullut parinkymmenen vuoteen yhtään nättiä aasialaistyttöä vastaan, ilmeisesti niille vaimoiksi tuoduille tapahtuu heti jotakin 🤷 

Toimistopuolen asiantuntijatehtävissä on koulutettuja aasiattaria. Iloisia ovat ja tunnollisia tekemään työnsä.

Vierailija
75/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset huolestuko,kyllä perus beta-nörtti ottaa lihavan suomimamman kun huomaa ettei mitään muutakaan saa .

Vierailija
76/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan OK. Minua vetää puoleensa yli 190 cm miehet ja senkin kanssa on oppinut elämään :D

Sama. Pitkät miehet on ihania. Kaikki miehet ja nykyinenkin olleet yli 190 cm. Yksi oli kyllä 186 vaan. Sitten jos on vielä pitkä paksu tukka ja karismaattinen ulkonäkö niin ;)

Vierailija
77/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt on naiset vain niin, että kaikki aasialaiset naiset ovat kauniinpia kuin suomalais naiset. 

Olen huomannut ettei siittimeni jäykisty täällä kotimaassa enää juurikaan suomalais naisten takia.

En kyllä ole ulkona käynyt muutamaan vuoteen. Äiskä tuo valmista ruokaa peräkamariin ja pesee pyykkini.

Huolto pelaa.

Silti ihmettelen, miksi suomalais naiset ovat niin feministisiä ja rahan perään.

Keke 43

Mitä sä jaksat narista, kun asiat noin hyvin. Tuskin suominaiset on jääneet nyt pahasti jotain vaille kun ei saa sua. Nauti ja jatka elämääsi. Miksi vouhkaat jonkun perään, jota et jutuistasi päätellen  edes halua. 

Vierailija
78/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset huolestuko,kyllä perus beta-nörtti ottaa lihavan suomimamman kun huomaa ettei mitään muutakaan saa .

Kuka tässä huolestunut on? Olen parisuhteessa ja lapset on tehty.

Vierailija
79/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä duunarinhommissa ei ole tullut parinkymmenen vuoteen yhtään nättiä aasialaistyttöä vastaan, ilmeisesti niille vaimoiksi tuoduille tapahtuu heti jotakin 🤷 

Toimistopuolen asiantuntijatehtävissä on koulutettuja aasiattaria. Iloisia ovat ja tunnollisia tekemään työnsä.

Meilläkin ovat tunnollisia, ja varmaan juuri se tunnollisuus uuvuttaa, kun tehdään lomatkin töitä (hyvät lisät) ja suoritetaan myös koko vapaa-aika, ainakin mitä juttuja kuuntelee. Nämä ovat kaikki täysin laittautumattomia taviksia, ihan erilaisia kuin somealustojen söpöilevät filtteritypyt. Mutta makuasioitahan nämä ovat.

Vierailija
80/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolto pelaa.

Keke 43

Mitä sä jaksat narista, kun asiat noin hyvin. Tuskin suominaiset on jääneet nyt pahasti jotain vaille kun ei saa sua. Nauti ja jatka elämääsi. Miksi vouhkaat jonkun perään, jota et jutuistasi päätellen  edes halua. 

Niinpä, ihme tyyppi tuo on.