Oletko koskaan muuttanut pois vuokra-asunnossa vaikka siinä ei ole ollut mitään vikaa?
Kommentit (27)
Toisin päin: En muuttanut vaan ostin asunnon jossa olin vuokralaisena.
Minäkin muutin omaan. Ulkomailla oli pakko asua vähän aikaa vuokralla, ennen kuin sain tyhjennettyä ja myytyä kämppäni Suomesta. Vuokra-asunnossa on aina vähintään se vika, että se on vuokra-asunto.
Kyllä. Tarjontaa on niin paljon pk- seudulla. On joskus kiva vaihtaa maisemaa kun tilaisuus tulee. Ja pääsee eroon naapureistakin samalla kun muuttaa, liika tuttavallisuus ei aina ole helppoa.
Olen, mutten huvikseni vaan muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Nyt olen muuttanut takaisin remontoituun kaupungin vuokrakämppään eikä tätä noin vain enää vaihdeta toiseen kaupungin kämppään, kun tulorajat astuivat voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, montakin kertaa. Ei vuokralle jäädä asumaan ikuisesti. Elämä menee eteenpäin. Vuokra-asuminen on vain tilapäistä. Kaikki tavoittelevat omistusasuntoa ennemmin tai myöhemmin.
No ei varmaan tavoittele. Tai joo, omistan mä osakkeen, mutta en mä siinä itse asu tai tule koskaan asumaan. Tällä hetkellä mun vanhemmat siinä asuu. Mikään ei olisi kamalampaa kuin asua omistusasunnossa ja jämähtää siihen. Vuokra-asunnosta pääsee aina eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, montakin kertaa. Ei vuokralle jäädä asumaan ikuisesti. Elämä menee eteenpäin. Vuokra-asuminen on vain tilapäistä. Kaikki tavoittelevat omistusasuntoa ennemmin tai myöhemmin.
En minä ainakaan tavoittele, kun en halua sitoutua mihinkään enkä kiinnittää rahojani seiniin.
Paitsi että kaiken aikaa vuokraa maksaessasi kiinnität rahojasi seiniin. Jopa niin, että et koskaan pysty saamaan latiakaan kiinnityksistäsi takaisin.
Tietty, monta kertaa. Muuttanut paikkakuntaa ja muuttanut miehen kanssa yhteen ja muuttanut omistusasuntoon.