Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdun, mutta olen hirviö perheelleni...

Vierailija
21.03.2007 |

Nyt rankan kuntoilun ja kalorien laskemisen seurauksena painan 6,6 vähemmän kuin 6 viikkoa sitten Ihan kaikkea olen syönyt, mutta vain 1000-1300 kaloria päivässä. Hermo menee ruoka-aineiden punnitsemiseen. Ja yhä olen NIIN lihava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että kuluttaisit liikunnalla tuon verran, niin peruskulutustasi varten jäisi 200-500 kcal, joilla ei elä kissakaan. Kovin kauan ei kannata tuollaista kuuria jatkaa, ettei vaurioita esim. sydänlihastaan.

Vierailija
2/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaa rataa, mutta nosta kalorimäärää. En ole onnistunut itse laihduttamaan mitään, olisin ikionnellinen kuudesta kilosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian alat jo muistamaan mitä ja minkäverran voit syödä eikä sun enää tarvii punnita ja laskea ruoka-aineita, kyllä se siitä!

Vierailija
4/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on Reductil.

Vierailija
5/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hermot tuntuu menevän mullakin koko ajan. Vielä ois ehkä kaks kiloa jäljellä. Ainoa huono puoli on, että nyt lempivaatteeni roikkuu päällä eikä ole varaa ostaa uusia just nyt. No, pienet on murheet. Onnea laihdutukseen, pikku hiljaa pääset kohti tavoitettasi, mutta muista että on elämässä muutakin.

Vierailija
6/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta vähän kaloreita, niin muutut mukavammaksi. Saathan myös tarpeeksi rasvaa ravinnostasi? Rasva voitelee hermojasi.

Vierailija
7/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tavoitteena laihtua 200g/vko ja se on toteutunut

tavoitteeseen on matkaa enää 1,1 kg, olo on jo tosi hoikka, mutta en voi lopettaa ennenkuin olen saavuttanut tavoitteen

olen kans ollu ihan hirviö välillä, huudan perheelleni ja olen jatkuvasti ärtyisä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme