Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Vaimo pahoinpiteli Emmanuel Macronia ja Ranska vain naureskelee

Vierailija
26.05.2025 |

Ilta-Sanomat: Brigitte Macron työnsi miestään kasvoihin ja Ranska vain naureskelee?

Huhhuh mammat, nyt kyllä keittää! Ranskan presidenttipari saapuu Vietnamiin, koneen ovi aukeaa, ja mitä näemmekään: Brigitte työntää Emmanuel Macronia suoraan kasvoihin punaisella hihalla! Kaikki tallentui videolle - ja silti Élysée-palatsi selittää, että kyse oli vitsailua ja läheisyyttä. Anteeksi mitä?

Jos tilanne olisi ollut toisinpäin ja mies olisi tönäissyt naista, olisi media ja some palaneet poroksi. Mutta nyt, kun nainen käyttää väkivaltaa, niin se on muka "leikkisää"? Eikö tämä juuri ole sitä kaksoisstandardia, josta miehet jatkuvasti valittavat - ja aiheesta?

Miksi naisen väkivalta hyväksytään, mutta miehen ei? Mitä tämä opettaa meidän pojillemme ja tyttärillemme parisuhteista ja kunnioituksesta? Entä Brigitten esimerkki - onko oikein kohdella puolisoaan näin julkisesti ja päästä kuin koira veräjästä?

Mitä mieltä te olette? Onko tämä läheisyyttä vai hyväksyttyä v ä k i v a l t a a, koska tekijä on nainen? Saako nainen lyödä tai tönäistä, jos se tehdään "hymyillen"? Kertokaa rehellisesti.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011258803.html

Kommentit (816)

Vierailija
641/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntääkö se sormiaan ukkonsa nenään?

Tutkii onko polyyppeja. Se saattaa aiheuttaa nimittäin ärsyttävää nenän vinkunaa. Eihän sitä kestä avioliitossa mikään. Olen kuullut sen äänen oman mieheni nenästä.

Vierailija
642/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brigitte on 73v varsin hyvin säilynyt nainen. Ikävä kun täällä hänen ulkonäöstään vittuillaan. Katsokaa peiliin mitä sieltä näkyy ja mitä näkyy kun itse olette 70+ jos yleensä olette hengissä. 

Eihän siinä mitään, jos puolisokin olisi samaa ikäluokkaa, mutta pakostihan siinä joutuu vertailun kohteeksi, kun sen 73-vuotiaan puoliso on vasta 47-vuotias ja elämänsä kunnossa.

OIkeesti rouva näyttää kyllä yli 80-vuotiaalta. Googlessa lähikuvia, ja ryppyjen määrä valtava. Iho on kärsinyt auringosta, viinasta ja tupakasta. Mutta toki on meikeillä ja vaatteilla saatu näyttävän näköiseksi. Harva tuon ikäinen käyttää enää noin paljon aikaa kaunistautumiseen. Hällä se on vähän pakkokin, aseman ja ikäero vuoksi. Ei mikään helppo yhtälö, luulen. Ikäero varmasti lisää rouvan epävarmuuden tunnetta. Ja voihan siellä olla alkavaa muistisairauttakin. Surullista kuitenkin tuollainen käytös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tuomittavaa on naisen väkivalta miestä kohtaan kuin toisinpäin. Mielestäni rouva Macron yrittää lyödä miestään. Taitaa olla väkivaltainen nainen

Minusta näyttää siltä, että Madame työntää kätensä Monsieurin suulle estääkseen puhumisen. Sitten Macron kääntyy hymyillen heiluttamaan kättä medialle, kunnes kääntyy takaisin täysin vakavana ja poistuu kuvasta. Taisi olla suukopua, ja muidu sai tarpeekseen ja meinasi, että laittaa ukon turvan tukkoon. Läheisyyttä ja vitsailua, juupa juu, ihan varmasti. Mitähän seli-seliä seuraavaksi, kiihkeä ja temperamenttinen rouva?

Vierailija
644/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmanuelle on älyttömän komea mies. Saahan siinä kaksin käsin kiinni pitää.

Varmaan kaikista presidenteistä kautta aikain komein pressa. Lisäksi vaikuttaa hyvin huumorintajuiselta ja hauskalta kaverilta, toki myös diplomaattinen ja karismaattinen valtioiden välisissä suhteissa.

Vierailija
645/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot ovat väsyttäviä. Voi tulla nälkäkiukku ja sitten vaaditaan, että pitäisi vielä näyttää hyvältä ja hymyillä kun väkisin tungetaan kukkapuskia syliin. ei kukaan jaksa olla aina iloinen.

Vierailija
646/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tulee usein työnnettyä miestä leuasta jos ei halua pussata ja toinen vaan väkisin pussaa. Silloin nainen kyllä työntää kaksin käsin leuasta. Aika normaalia monelle naiselle. Se voi näyttää radikaalilta kun matalalta joutuu ylös päin työntämään vaikkei siinä mitään sen kummempaa tapahdu. Brigittekään ei halunnut pussata?

Vierailija
647/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6500 kommenttia ja kaikki tietävät että Brigitte on mies!

Tosi hyvä kehonkielen analyysi.

Joo, mutta miksei tuota eukkoa analysoinut. Katsettakaan ei nostanut, kun koneesta laskeutuivat. Ihan hirvittää mitä tuo emmanuelle parka joutuu kotonaan kokemaan.

Vierailija
648/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja IL uutisoi "saiko Macron NENILLEEN?" 

Kaksoisstandardit.

Ei varmana uutisoitais tuolla tavalla, jos olis toisinpäin. 

En puolustele väkivaltaa ja sen tekeminen on aina väärin, mutta fakta on kuitenkin se, että jos minä läpsäsen miestä poskelle/naamaan, ei miehelle käy mitenkään, mutta, jos mies tekee saman minulle on minulla hampaat kurkussa. 

Toki teot on ihan saman avoisia.  Mutta noissa on kuitenkin se voiman käyttö ihan eri luokkaa.  Yhtä tuomittavia molemmat. 

Miehillä on keskimäärin  61% isompi lihasmassa, kuin naisilla. Miehillä lihasmassa kehityy luonnostaan peremmin, kuin naisilla. Lisäksi miehillä on enemmän luustoa ja jaloissa ja käsissä mikä lisää fyysistä voimaa.

Ja nyt kun joku tulee lässyttämään, että kyllä naisenkin lihakset kehityy rteenaamalla, niin totta kai kehityy, mutta nyt pyhutaan keskiverto ihmisistä, ei bodaajista. Ja vaikka nainen kuinka treenaa, ei hän koskaan yllä sen treenaavan  maihen tasolla. 

Meistä joiknen tietää, että miehet on voimakaampia.  Ihan vaan luonnostaan. Tämä on asia, joka nykyään yritetään jostain syystä täysin unohtaa.Harva  tavallinen nainen pärjää edes teinipojelleen voimissa. 

Vierailija
649/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisstandardit.

En puolustele väkivaltaa ja sen tekeminen on aina väärin, mutta fakta on kuitenkin se, että jos minä läpsäsen miestä poskelle/naamaan, ei miehelle käy mitenkään, mutta, jos mies tekee saman minulle on minulla hampaat kurkussa. 

Toki teot on ihan saman avoisia.  Mutta noissa on kuitenkin se voiman käyttö ihan eri luokkaa.  Yhtä tuomittavia molemmat. 

Miehillä on keskimäärin  61% isompi lihasmassa, kuin naisilla. Miehillä lihasmassa kehityy luonnostaan peremmin, kuin naisilla. Lisäksi miehillä on enemmän luustoa ja jaloissa ja käsissä mikä lisää fyysistä voimaa.

Ja nyt kun joku tu

Siis miehillä on enemmän luustoa ja voimakkaampia lihaksia jaloissa ja käsissä , mikä lisää miehen fyyssistä voimaa.

Vierailija
650/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki ikkunasta miten vähän tuolla on maahan muuttajia afrikasta ja raivostui macronille ranskan ja euroopan pilaamisesta

Vierailija
651/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa varmaankin naureskellaan sitä, että "sattuuhan sitä paremmissakin piireissä". Vahingoniloa siis. 

Vierailija
652/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nainen saa fysiikallaan miestään edes nurin. Sen takia naisten heiluminen ja himmastaminen naurattaa monia, varmasti myös Ranskassa. Mutta jos mies tekee, niin se on selvää, että realistisestikin jälki on kyllä pahempaa. Miehillä on voimaa joka tapauksessa aina enemmän. Emmanuelille ei tuossa käynyt yhtään mitään. Korkeintaan havahtui ja heräsi, että vaimohan se siinä.

Vierailija
653/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se ero tulee siitä, että miehet on naisia voimakkaampia. 

Tuossa näkyy selvästi, että nainen työntää miestä luotaan pois. Mitä Emanuel sanoi tuossa ennen tai teki? Huono läppä tai yrittikö pussata vasten tahtoa? Nainen sitten työntää pois. Virallisesti kuitataan läppänä. 

Kertoo varmaan jotain pariskunnan dynamiikasta, mutta mitä kaikkea. Yhden episodin perusteella ei voi oikeasti tietää. 

Vierailija
654/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa tulee usein työnnettyä miestä leuasta jos ei halua pussata ja toinen vaan väkisin pussaa. Silloin nainen kyllä työntää kaksin käsin leuasta. Aika normaalia monelle naiselle. Se voi näyttää radikaalilta kun matalalta joutuu ylös päin työntämään vaikkei siinä mitään sen kummempaa tapahdu. Brigittekään ei halunnut pussata?

Todennäköisesti jotain tällaista. 

Vierailija
655/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisstandardit.

Ja nyt kun joku tu

Jep. Jestas että ärsyttää tämä silmien pyörittely. Voi ei, miehiin ja naisiin suhtaudutaan jossain fyysisessä asiassa eri tavalla. Mistähän johtuu? En mitenkään voi tietää! Onko ihmiset oikeasti tyhmiä vai esittääkö vaan? 

Vierailija
656/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia, johon kiinnitin huomiota, oli rouva Macronin sääret, nenän ovat ohuet kuin hernekepit😲

Samaan olen kiinnittänyt huomiota, rimppakinttu, ei pohkeita eikä reisiä. Onko olevinaan hoikka? Vanhasta laihasta naisesta tukee kuiva korppu.

Vierailija
657/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti jotain tällaista. 

Epäilen, että tässä on tehty kärpäsestä härkänen, nämä henkilöt kiinnostavat maailmanlaajuisesti ja ovat tietysti mannaa medialle, itse substanssista viis.

Vierailija
658/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Nyt se hellä hetki ja rentoutuminen onkin Macronin itsensä mielestä kinastelua tai oikeastaan vain pelleilyä. Silti herra itse näytti lähinnä siltä kuin olisi jäänyt housut kintuissa kiinni kun tajusi lentokoneen oven olevan auki ja rouva koneesta tullessaan lähinnä siltä, että olisi voinut potkaista ukkoaan selkään..

Se varmaan olisi ollut vain pientä keppostelua?

Vierailija
659/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisstandardit.

Miehillä on keskimäärin  61% isompi lihasmassa, kuin naisilla. Miehillä lihasmassa kehityy luonnostaan peremmin, kuin naisilla. Lisäksi miehillä on enemmän luustoa ja jaloissa ja käsissä mikä li

Miten mikään sepustuksessa tässä liittyy siihen onko kyseinen ihminen väkivaltainen luonne tai harjoittaako hän lähisuhdeväkivaltaa puolisoaan kohtaan? Kaikki väkivalta on väärin ja ihan yhtälailla se kipeää tekee onko sitten ne hampaat kurkussa vaiko kasvot sen näköiset, että on horjahtanut naamalleen jyrsimeen.

Näitä suomalaisia naamanraapijoita on esim jo edesmennyt rouva nykänen (ne jäljet taisi matti selittää ruusupuskaan kaatumisella) ja edelleen elävien kirjoissa oleva tuksu jonka "kättenjälkiä" on saanut ihastella peilistä niin ex-aviomies kuin oma äitikin.

Vierailija
660/816 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makron sanoo kuvassa vaimolleen: sain halvalla kilon perunoita mitäs safkaa tehdään.