Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50v nainen ja en ymmärrä miksi aina kehotetaan ottamaan rikas mies....

Vierailija
26.05.2025 |

Saadakseen paremman asunnon ja hulppeamman elintason.

Minulla on 2 aikuista lasta joista toinen asuu vielä kotona ja pärjäämme aivan hyvin, minulle riittää kiva asunto ja matkat silloin tällöin, ja kustannan ne itse. 

Moni on huonossakin suhteessa koska elintaso on niin tärkeä ja ulkoiset puitteet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio). 

Vierailija
2/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin neuvottiin vielä joskus 1960-luvulla?

Minä olen syntynyt 1970, ja pitänyt itsestään selvänä, että nainen tienaa omat rahansa eikä ole miehen tuloista riippuvainen.

Enkä tunne ketään oman ikäistäni tai nuorempaa naistä joka elää miehen siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko miehesi rikas? Mihin se joutui?

Vierailija
4/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eronnut nainen, lapset tehty, olen suorastaan ylpeä kuinka hyvin sain ostettua asunnon (toki velkaa) ja pärjään ilman miestä

Vierailija
5/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni miehessä rikkaus ja korkeakoulutus on täysin no no. Sitten tiedän, että odotettavissa on ylenkatsetta, ylimielisyyttä ja toisten ihmisten halveksuntaa. Ei ikinä rikasta miestä.

Vierailija
6/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut rikasta miestä

Vierailija
7/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin neuvottiin vielä joskus 1960-luvulla?

Minä olen syntynyt 1970, ja pitänyt itsestään selvänä, että nainen tienaa omat rahansa eikä ole miehen tuloista riippuvainen.

Enkä tunne ketään oman ikäistäni tai nuorempaa naistä joka elää miehen siivellä.

Mä tiedän yhden, halusi helpon elämän, eikä mennyt töihin, mies elättänyt aina. Nyt kun lapset aikuisia haluaisi erota ja töihin, jännä ettei ole rahaa eikä pääse

Vierailija
8/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti helpompaa hankkiutua itse hyvätuloiseksi kuin sietää jotain elättäjäpaskaa

Vierailija
9/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille komeus tärkeintä ja miehen rahat ja naisia hakataan ja kohdellaan huonosti mutta ne kestää sen jos saavat asua hienossa asunnossa.

Vierailija
10/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille komeus tärkeintä ja miehen rahat ja naisia hakataan ja kohdellaan huonosti mutta ne kestää sen jos saavat asua hienossa asunnossa.

Että sellaista incelmäistä ulinaa.

Vierailija
11/11 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku luulee että 50v naiset ottaisi vaan jonkun miehen Suomesta, että antaa epärealistisia ohjeita. Joillakin on jo nuorena vaikeuksia löytää sopivaa tai että mies kiinnostunut myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi