IS: Vaimo pahoinpiteli Emmanuel Macronia ja Ranska vain naureskelee
Ilta-Sanomat: Brigitte Macron työnsi miestään kasvoihin ja Ranska vain naureskelee?
Huhhuh mammat, nyt kyllä keittää! Ranskan presidenttipari saapuu Vietnamiin, koneen ovi aukeaa, ja mitä näemmekään: Brigitte työntää Emmanuel Macronia suoraan kasvoihin punaisella hihalla! Kaikki tallentui videolle - ja silti Élysée-palatsi selittää, että kyse oli vitsailua ja läheisyyttä. Anteeksi mitä?
Jos tilanne olisi ollut toisinpäin ja mies olisi tönäissyt naista, olisi media ja some palaneet poroksi. Mutta nyt, kun nainen käyttää väkivaltaa, niin se on muka "leikkisää"? Eikö tämä juuri ole sitä kaksoisstandardia, josta miehet jatkuvasti valittavat - ja aiheesta?
Miksi naisen väkivalta hyväksytään, mutta miehen ei? Mitä tämä opettaa meidän pojillemme ja tyttärillemme parisuhteista ja kunnioituksesta? Entä Brigitten esimerkki - onko oikein kohdella puolisoaan näin julkisesti ja päästä kuin koira veräjästä?
Mitä mieltä te olette? Onko tämä läheisyyttä vai hyväksyttyä v ä k i v a l t a a, koska tekijä on nainen? Saako nainen lyödä tai tönäistä, jos se tehdään "hymyillen"? Kertokaa rehellisesti.
Kommentit (816)
Birgittellä on ihan klassisia muistisairauden oireita, ja tuollaiset väkivallanpuuskat dementikolle yleisiä.
En usko, että tuossa suhteessa vaimo pystyy koskaan kunnioittamaan miestään. Ajattelee varmaan aina miestään pikkupoikanaan ja oppilaanaan. Käytös on sitten sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamaan hyökkääminen on todella vihamielistä ja halveksivaa, vaikka ei käyttäisi voimaakaan. Kuin haluaisi tuhota toisen kasvot. Intohimomurhissahan sitä tehdään, tuhotaan toisen kasvot.
No enpä tiedä tuosta. Itse kasvoin useamman veljen kanssa ja eipä ollu kovin tavatonta, että tuli välillä läpsittyä toista naamaan.
No olitteko aikuisia ihmisiä ja yksi teistä presidentti?
Eikö aikuiset ja presidentit oo ihmisiä.
Koska oot itse viimeksi koskenut läheisiäsi? Minä halailen, läpsin, tuupin, silittelen, taputtelen tai tökin niitä vähäväliä, aikuinen olen. Hirveetä väkivaltaa hei, soita poliisit.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macron vaikuttaa mukavalta mieheltä, jotenkin maanläheiseltä ollakseen tuollainen vaikutusvaltainen. Naisen valinnassakaan ei mennyt bimbolinjalle.
Tuo tönäisy oli törkeä. Onkohan rouvalla jotain muistisairauden alkua vai miten voi tilannetaju pettää noin. Trumpin Melaniakin usein melkein kihisee, mutta hillitsee itsensä.
Melania kieltäytyi useampaan otteeseen julkisesti tarttumasta miehensä kätöseen Trumpin ensimmäisellä kaudella. Siitä puhuttiin paljon.
Nyt ei ole Melaniaa näkynyt. En ihmettele.
Taitavat muutenkin elää ihan omaa elämäänsä ihan kuin olisivat eronneet. Trump vallan kahvassa tiiviisti roikkuen ja hampurilaisia syöden ja Melania missä lieneekin, mutta mieluiten mahdollisimman kaukana Trumpista.
Etelä-Eurooppassa läpsitään aika helposti, ei se niin vakavaa ole.
Onpa laiha tuo Brigitte.
Onkohan ihan terve.
Vierailija kirjoitti:
Crime passionnel!
Ei aiheuta toimenpiteitä. Ranskassahan on joskus saanut puolison listiäkin tunnekuohun vallassa.
Paitsi ettei tosta saa rikosta tekemälläkään.. Joo eikös ne elä käsiä heiluttelemalla kuten muutkin euroopan latinokansat.
tääki johtuu rasismista ja vihapuheesta
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomessa saa kohta mennä naimisiin 9v naisen kanssa. Kiitos islamisaation.
Rydman on varmaan innoissaan.
Mielestäni opettajana työskentelevä nelikymppinen perheenäiti, joka iskee kyntensä 17-vuotiaaseen oppilaaseen, on mielumminkin se pervo.
Macronin vanhemmat tiesivät suhteesta. Sairasta. Itse olisin tehnyt rikosilmoituksen ja muuttanut nevadankauaksi lapsen kanssa.
Vanhemmat ovat suostuneet tuohon.
"Ope" lupasi vanhemmille olla panematta ennen 18 vuotta 😄
Vierailija kirjoitti:
Macron ottaa ja lähtee, kun presidenttikausi on ohi. Löytää jonkun siron kolmekymppisen pariisittaren ja perustaa perheen.
Ei kai komea alle viisikymppinen jotain vanhaa peruukkipäistä huuhkajaa katsele.
Eiköhän tuo oon boylover hiippari, kuten eräs A. S. Ei pahemmin aikuiset ja naissukupuoliset kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomessa saa kohta mennä naimisiin 9v naisen kanssa. Kiitos islamisaation.
Rydman on varmaan innoissaan.
Hän ei kuitenkaan ihan pikkulapsista tainnut olla kiinnostunut, vaan sellaisista, jotka näytti jo naisilta.
pienempi ikäero kun salella ja jennillä
mutta rydman lähetti TEKSTIVIESTIN!
Vierailija kirjoitti:
Oliko työntämässä Macronin kasvoja pois vai lyömässä? En saa kuvasta selvää.
Mielestäni kaksin käsin otti naamasta kiinni ja työnsi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni opettajana työskentelevä nelikymppinen perheenäiti, joka iskee kyntensä 17-vuotiaaseen oppilaaseen, on mielumminkin se pervo.
Macronin vanhemmat tiesivät suhteesta. Sairasta. Itse olisin tehnyt rikosilmoituksen ja muuttanut nevadankauaksi lapsen kanssa.
Vanhemmat ovat suostuneet tuohon.
"Ope" lupasi vanhemmille olla panematta ennen 18 vuotta 😄
Kerrotusti eivät ole suostuneet, vaan yrittäneet erottaa parin siirtämällä vielä tuolloin alaikäisen poikansa kouluun toiselle paikkakunnalle eli Pariisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies itkee, tietää vietnamislaistytöt kauniiksi nuolee piirakan ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä natsiupseerina tunnustan ne kaikki!
Kauneus on katsojan silmässä. Vietnamilaiset piirteet voi tuntia liian vierailta ja erilaisilta, eikä siksi näe kauniina.
Siroja kyllä usein ovat. Mutta niinhän on Brigittekin ollut ja on kai vieläkin.
En haluaisi nähdä ilman vaatteita.
Ja peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Kinastelin tai ennemminkin laskin leikkiä vaimoni kanssa, Emmanuel Macron selitti toimittajille Hanoissa uutistoimisto Reutersin mukaan.
Ei se ollut mitään.
Hän varoitti vääristelemästä tapahtuneen luonnetta vakavammaksi.
Myös presidentinhallinto selitti tilannetta parhain päin.
Se oli hetki, jolloin presidentti ja hänen vaimonsa olivat rentoutumassa viimeisellä hetkellä ennen vierailun alkua ja laskivat leikkiä, hallinnon edustaja sanoi Reutersin mukaan.
Se hetki kieli läheisyydestä.
Joo, ei sen tarvinnut kovin erityistä olla. Ehkä Brigitte koetti laittaa kättään Emmanuelin suun eteen. Ehkä E sanoi jotain kummallista ja B reagoi niin. Hohhoijaa, ei kiinnosta.