IS: Vaimo pahoinpiteli Emmanuel Macronia ja Ranska vain naureskelee
Ilta-Sanomat: Brigitte Macron työnsi miestään kasvoihin ja Ranska vain naureskelee?
Huhhuh mammat, nyt kyllä keittää! Ranskan presidenttipari saapuu Vietnamiin, koneen ovi aukeaa, ja mitä näemmekään: Brigitte työntää Emmanuel Macronia suoraan kasvoihin punaisella hihalla! Kaikki tallentui videolle - ja silti Élysée-palatsi selittää, että kyse oli vitsailua ja läheisyyttä. Anteeksi mitä?
Jos tilanne olisi ollut toisinpäin ja mies olisi tönäissyt naista, olisi media ja some palaneet poroksi. Mutta nyt, kun nainen käyttää väkivaltaa, niin se on muka "leikkisää"? Eikö tämä juuri ole sitä kaksoisstandardia, josta miehet jatkuvasti valittavat - ja aiheesta?
Miksi naisen väkivalta hyväksytään, mutta miehen ei? Mitä tämä opettaa meidän pojillemme ja tyttärillemme parisuhteista ja kunnioituksesta? Entä Brigitten esimerkki - onko oikein kohdella puolisoaan näin julkisesti ja päästä kuin koira veräjästä?
Mitä mieltä te olette? Onko tämä läheisyyttä vai hyväksyttyä v ä k i v a l t a a, koska tekijä on nainen? Saako nainen lyödä tai tönäistä, jos se tehdään "hymyillen"? Kertokaa rehellisesti.
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Macron on omituinen pervo kun on ottanut vaimokseen noin paljon vanhemman naisen. Täysin luonnotonta ja evoluution umpikuja, mistä todistaa se, että parilla ei ole lapsia. Onhan myös esitetty teorioita, että Macron on ho mo ja kyseessä on kulissiavioliitto tai että "bibi" on oikeasti transnainen.
Olisiko Macron ollut stuertille "liian" mukava, ehkä jopa yhtynyt stuertin kanssa kymppikerhoon ja vanhentunut puoliso suuttunut siitä.
Ei lisää ollenkaan luottamusta mahtimaan korkeimpaan johtoon. Jos saa pataan omalta puolisoltaan, niin miten muka pärjää kovan maailman putineiden ja trumppien kanssa?
Macron liimautuu jokaiseen mieheen, suorastaan syleilee miehiä joita tapaa. Peruukkimuumio kilahti, selvä sopimusrikkomus😂oppiipahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on Macronin biologinen isä, joka on sukupuolenvaihtaja.
Nyt meni överiksi. Ja minä sentään aidosti uskon, että Justin Trudeau on Fidel Castron äp ärä.
Kyllähän tuossa selvästi tapahtuu aggresiivishenkinen tönäisy. Macronkin on hämillään. Rva Macronin liikkeet ovat kulmikkaat eli aggressiota kehossa.
Oh non. Triste. La violence est toujours mauvaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Macronin biologinen isä, joka on sukupuolenvaihtaja.
Nyt meni överiksi. Ja minä sentään aidosti uskon, että Justin Trudeau on Fidel Castron äp ärä.
Muuta ei ollut väärin kuin se sukupuolenvaihtaminen, on vieläkin mies ja Macronin isä.
Onpa heidän "läheiset hetket" ikävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tuolle on jkn luonnollinen selitys esim. vaimo huitaissut nopeasti miehensä kasvoilta pois roskan tms tai sitten leikkisästi rutistanut poskista. Tai sitten voi olla venäjän kuvamanipulaatiota.
Muuten tuo on pöyristyttävää.
Brigitte ei suostu ottamaan miehensä kättä lentokoneen portailla. Sekin on vissiin Venäjän tekosia?
Vaimoa ottaa päähän, kun piti tulla Vietnamiin. Siellä on erittäin kauniita naisia. Olen käynyt ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa ottaa päähän, kun piti tulla Vietnamiin. Siellä on erittäin kauniita naisia. Olen käynyt ja olen nainen.
Koita tajuta se ettei Macronia naiset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No tuosta nyt ei voi sanoa mitään. Ihan hyvin on voinut vaikka vitsillä tönästä että menepäs jo nyt. Tai sitten oikeasti joku riita ja vihasena löi.
Jos osaa lukea Macronin kehonkieltä niin näkee ettei kyse ollut mistään vitsistä.
Ilmankos Macron osaa olla niin rentona kaikissa tiukoissa neuvotteluissa
Jokainen mies itkee, tietää vietnamislaistytöt kauniiksi nuolee piirakan ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä natsiupseerina tunnustan ne kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Tuo äijä oli Macronin opettaja. Groomasi alaikäisen itselleen.
Mutku Rydman...
"Otatko pataan naiselta :D"
ryzzzzåt taas vauhdissa palstalla
Eikö tämä juuri ole sitä kaksoisstandardia, josta miehet jatkuvasti valittavat - ja aiheesta?
Ranskan kohdalla ei, sillä Ranska on ahdistelun luvattu maa ja siellä katsotaan todella sormien läpi esim. menestyneiden miesten lähmäilyä työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suhde on alusta asti ollut ihan sairas, Brigittehän on pokannut 17-vuotiaan oppilaansa ja jättänyt silloin perheensä. En ymmärrä, miksei tuosta ole noussut isompaa haloota, mielestäni Brigitte on hyväksikäyttäjä.
Tuon suhteen dynamiikka voi hyvin olla peruja sieltä asti.
Emanuel oli 14v.
Virallisen selityksen mukaan pariskunta vain rentoutuu siinä videolla vitsaillen :D
Ranskalaisilla toki on tunnetusti omalaatuinen huumorintaju ja ruokamieltymykset, mutta tuo on jo aika hyvin. Itse en ehkä osaisi rentoutua tuolla lailla
Ranskassa tuollaista huitaisua ei pidetä minään, mutta Suomessa tuollainen lasketaan lähisuhdeväkivallaksi. Tämän vuoksi Suomessa saadaan väkivaltaa koskevissa kysymyksissä vääristyneitä tuloksia.