Viisikymppinen Timppa on rakastunut. Morsian on Filippiineiltä,
häät pidetään Bangkokissa ja päättäväinen mies ei anna edes sydäninfarktin haitata matkalle lähtöä.
https://areena.yle.fi/1-2293190
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen nainen pilasi itse itsensä heti kun mies antoi heille kaiken mitä halusivat.
Ja tällaista väittää mies tai "mies" joka haluaa naisen vain sen vuoksi että saisi kotiorjan.
Minkä kotiorjan susta muka edes saisi? Luulen että sun ruoalaitto on mikrossa valmisaterian lämmitys. Eivät nykynaiset täällä osaa mitään kotitöitä tehdä, kun se on kuulemma liian alhaista heidän suurelle arvolleen. Pitäisi vain saada maata lössönä ja saada paljon rahaa ja ihailua miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen nainen pilasi itse itsensä heti kun mies antoi heille kaiken mitä halusivat.
Ja tällaista väittää mies tai "mies" joka haluaa naisen vain sen vuoksi että saisi kotiorjan.
Minkä kotiorjan susta muka edes saisi? Luulen että sun ruoalaitto on mikrossa valmisaterian lämmitys. Eivät nykynaiset täällä osaa mitään kotitöitä tehdä, kun se on kuulemma liian alhaista heidän suurelle arvolleen. Pitäisi vain saada maata lössönä ja saada paljon rahaa ja ihailua miehiltä.
Kylläpäs sinulla on voimakas kristallipallo, onko 5G? Totuushan on se että -valtaosa- miehistä ovat ihan uusavuttomia keittiössä ja kotitöiden osalta ja sillä haluavat naisen kotiorjakseen. Minä teen ruoat itse, valmisruokia käytän kun olen kipeänä ja kodin ylläpitokin onnistuu ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen mies on maailman paras, paitsi ne feministien yksinhuoltajien aivopesemät yksilöt. Länsimaiden menestys on miesten ansiota. Naiset ovat tulleet sen jälkeen valmiiseen pöytään.
Joo, samaa mieltä näin länsimaisena naisena kyllä tuosta, että länsimainen mies on maailman paras. Koskaan en huolisi mitään muuta kuin länsimaisen miehen. Mutta vain tasokkaat miehet kelpaavat. Jos on liian vanhanaikainen tai yrittää rajoittaa, niin ei käy. Noilla aasialaisilla ei ole rima yhtä korkealla, koska niiden omat miehet ne vasta vanhanaikaisia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen haluaisi yhtään kenenkään miehen kotiorjaksi, jos valinta olisi täysin vapaa. Köyhempien maiden naisilla sitä vapautta ei usein ole.
eri
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen mies on maailman paras, paitsi ne feministien yksinhuoltajien aivopesemät yksilöt. Länsimaiden menestys on miesten ansiota. Naiset ovat tulleet sen jälkeen valmiiseen pöytään.
Yhdysvalloissa naiset alkoivat saamaan omia pankkitilejä vasta 1970 luvulla.
Miten olet itse edes auttanut länsimaalaista menestystä? Keksitkö hörykoneen vai ratsastatko muiden saavutuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja pilanneet länsimaat kutsumalla kaikenlaiset muslimit tänne mellastamaan. Naisen äänestyskäyttäytymisen, naisten vallan tulos on länsimaisten miesten rakentaman hyvän yhteiskunnan tuhoaminen. Naiset ovat vielä liian tyhmiä tajuamaan asiaa, vaikka se on helposti nähtävillä.
Tai olisiko asia kuitenkin niin, että se miesten rakentama yhteiskunta olikin hyvä vain miehille? Naiset ei siinä hellan ja nyrkin välissä alun perinkään oikein viihtyneet, mutta naisiltahan ei tuota asiaa aikaisemmin kysytty.
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä aivan älytöntä että suominaiset on niin nirsoja että miehen täytyy lähteä jonnekin Thaimaahan asti pariutuakseen :D
Suominainen korkeintaan kysyy että "moi, mitä teet työksesi"
Ja hiljenee vastauksen saatuaan.
Ei ollut ammatti mielessä kun tapasin mieheni. Siitä oli puhetta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin säälittävää tämän tyyppisissä tapauksissa on. Niinhän se nainen pyyteettömästi rakastaa, joo. Illuusiossa on hyvä elää.
Tällaisia suhteita suvussa ja lähipiriisissä nähneenä sanoisin, ettei se ole noin yksinkertaista.
Monet kehitysmaissa kasvaneista naisista ei mitenkään ihannoi edes tällaista jotain pyyteettömän romanttisen rakkauden merkitystä. Se nähdään usein jopa infantiilina, jonain joka kuuluu teini-ikään ihastumisineen, ja aikuisen kuuluu kasvaa siitä yli, ymmärtää että rakkaus on arjen ja perheen pyörittämistä yhdessä ja siinä ajan mittaan toisiinsa kiintymistä. Sitä kiintymistä tosiaan tapahtuu - on olemassa mielenkiintoinen tutkimus siitä, kun vertailtiin järjestettyjä ja oman tahdon mukaan valittuja avioliittoja. Alussa järjestettyyn avioliittoon joutuneet olivat onnettomampia, mutta 5 vuoden kohdalla olivat tasoissa, ja siitä eteenpäin pieni ero jopa niin päin, että järjestetyssä liitossa oltiin onnellisempia (johtunee siitä, että odotukset on pienemmät). Jos toinen on edes jotenkuten kunnollinen, niin kyllä siihen yleensä kiintyy, kun yhdessä taloutta ja perhettä vuosikaudet pyörittää, ja jossain vaiheessa kiintymys muuttuu rakkaudeksi.
Ei monet niistä miehistä ole niin lapsellisia, että luulee että se 20 jotain kaunis nainen kehitysmaasta ihan muuten vaan ihastui viisikymppiseen länsimaiseen mieheen. Kyllä he ymmärtää, että siinä on mukana halua päästä länsimaihin ja vauraampaan elämään. Ehkä saada taloudellista etua kotimaahan jäävälle suvullekin. Nämä miehet tekevät ratkaisunsa mennä tällaiseen suhteeseen sen tietäen. Moni luottaa juuri siihen, että alkuun kantaa sitoutumus, ja vähitellen kasvaa kiintymys, luottamus ja rakkaus. Joskus näin käykin, joskus ei. Mutta olen itse nähnyt sen verran monia hyvin onnellisia tällaisia suhteita, vaikka alkuun jopa itse olin "räksyttämässä" hyväksikäyttäjistä yms, että enää en ajattele että on tuhoon tuomittua.
Kohta tämä kokeilu naisten oikeuksista päättyy yhteiskunnan tuhoon täällä ja vallalle pääsee keskiaikainen islamilainen valtio, jossa naiset (myös länsimaiset) kulkevat säkissä ja ulkona vain miehen saattamana.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tämä kokeilu naisten oikeuksista päättyy yhteiskunnan tuhoon täällä ja vallalle pääsee keskiaikainen islamilainen valtio, jossa naiset (myös länsimaiset) kulkevat säkissä ja ulkona vain miehen saattamana.
Persun fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli elää kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa mieltä näin länsimaisena naisena kyllä tuosta, että länsimainen mies on maailman paras. Koskaan en huolisi mitään muuta kuin länsimaisen miehen. Mutta vain tasokkaat miehet kelpaavat. Jos on liian vanhanaikainen tai yrittää rajoittaa, niin ei käy. Noilla aasialaisilla ei ole rima yhtä korkealla, koska niiden omat miehet ne vasta vanhanaikaisia onkin.
Suomalainen mies on parhaimmillaan ihan parasta, mitä on. Ikävä kyllä, nämä parhaat eivät ole näillä palstoilla, jolloin miesten maine on todella huono.
Niin kauan kun palvelut pelaavat molempiin suuntiin, se on win-win.
Niin kauan kun roolit ovat selvät ja odotukset matalat, voi jatkua pitkäänkin.
Timppa tarvitsee paksun lompakon, koska morsion sukukin pitää elättää, kouluttaa ja hoitaa ja jos on sydänvikaa ja impo, niin morsian on sitä tyytyväisempi kun timppa ei häiritse öisin ja elinajanodotus ei ole korkea.
Timppa saa hoivapalvelua loppuun asti ja kovaa komentoa ihan sen mukaan, miten kykenee noudattamaan morsiamen antamaa ohjeistusta ja sääntöjä.
Filippiiniläiset naiset on mukavia. Ne kelpuuttaa ruman suomi miehenkin. Jonkun pitäisi perustaa firma joka järjestää aasialaisia naisia suomeen niin kaikki kiltit miehetkin sais naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Timppa ei kauaa enää elä, joten ei tuon naisen tarvitse tuossa kauaa kärvistellä, kun pääsee rahoihin käsiksi.
Länsimaisen naisen on vaikea kuvitella muuta syytä parisuhteeseen kuin raha ja materiahyöty. Ovat niin pilalla, melkein eivät enää edes ihmisiä ollenkaan.
Luuletko, että se thaikku tai filsu silkkaa rakkauttaan tulee toiseen maahan vanhan miehen vaimoksi?
Vierailija kirjoitti:
Filippiiniläiset naiset on mukavia. Ne kelpuuttaa ruman suomi miehenkin. Jonkun pitäisi perustaa firma joka järjestää aasialaisia naisia suomeen niin kaikki kiltit miehetkin sais naisen.
Olet varmaan nuori, kun et muista että meillä olikin Sir Vili joka järjesti, mutta joutui sitten lopettamaan viranomaisten puututtua asiaan, jos muistan oikein.
Postimyyntimorsianten kauppa on Filippiinien lakien mukaan kielletty, jolloin maa ei myönnä viisumia jos on asiasta epäilys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun fantasia.
Ikävä kyllä tilastofakta.
Onpas niin typerä väite. Kasva aikuiseksi ja vedä pää pois somesta ja kulissiliitoista.