Ope: ilmapiiri on semmoinen, ettei kehdata nostaa kissaa pöydälle, kun ruvetaan pilkkaamaan ja kysymään, että oletteko jotain persuja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac6be84a-6780-44fb-ac6b-a6ed3f416cb2
Kaikkein halvin tapahan hoitaa tämä kielen oppiminen olisi se, että uudet maahanmuuttajat sijoitettaisiin maakuntiin
Kommentit (107)
Opettaja harrastaa itsesensuuria koska pelkää punaista leimakirvestä? Aika CUCKIA
Vierailija kirjoitti:
Opettaja harrastaa itsesensuuria koska pelkää punaista leimakirvestä? Aika CUCKIA
No demarit ei halua persuja edes hallitukseen koska ne on jotain persuja ja kiinnittää näihin ilmiselviin ongelmiin huomiota.
Ongelma on ihan muualla kuin persuissa.
Tottakai noista ongelmista pitää puhua ja niihin puuttua!
T. Vassari
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mun lapsen luokalla pilkukunnassa ei ole yhtää maahanmuuttajaa. Kyllä sinne pari mahtuisi, oppisivat kielen.
Mieti 2 kertaa mitä toivot. Sinun lapsesi koulutus ja henki on tärkeämpi kuin haluttomien Suomea ja suomalaisia vihaavien maahan muuttaneiden kielitaito.
Helsinkiläisenä tiedän kokemuksesta mistä puhun ja varoitan.
Jos maahan otetaan avosylin 100000 ukrainalaista ja näiden kymmenet tuhannet lapset istutetaan suoraan koulunpenkille ilman mitään kielikoulutuksia, niin mitä voidaan odottaa? Että he oppivat kielen automaattisesti ja tuntevat itsensä hetkessä suomalaisiksi, eivät enää ole muuttamassa takaisin kotimaahansa kunhan sota on ohitse?
Ja taas nimettömiä ihmisiä. Kunnon lampaita nämä opettajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No demarit ei halua persuja edes hallitukseen koska ne on jotain persuja ja kiinnittää näihin ilmiselviin ongelmiin huomiota.
Ongelma on ihan muualla kuin persuissa.
Tästäkin taas nähdään, että Perussuomalaiset ja Sinimustat ovat olleet koko ajan oikeassa ja kaikki muut, etenkin solisalirakit ja Virheet väärässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mun lapsen luokalla pilkukunnassa ei ole yhtää maahanmuuttajaa. Kyllä sinne pari mahtuisi, oppisivat kielen.
Mieti 2 kertaa mitä toivot. Sinun lapsesi koulutus ja henki on tärkeämpi kuin haluttomien Suomea ja suomalaisia vihaavien maahan muuttaneiden kielitaito.
Meidän pikkukuntaamme tuli suunnilleen 2016 perheitä, jotka majoitettiin entiseen oppilaitokseen. Lasten koulumatka pyörätietä pitkin oli 1300m, mutta ne saivat siihen taksikyydin, koska reittiä pidettiin vaarallisena: se oli isomman tien vieressä! Oli mahdollista, että lapset eivät ymmärrä jalankulkureitin merkitystä, vaan ryntäävät tielle. Muutenkin tähän porukkaan upotettiin melkoisesti rahaa ja vaivaa, palkaksi saatiin lähinnä haukkuja ja kylän kauppaan eksoottisia tuotteita myyntiin. Luokissa oli levotonta, valmistavassa opetuksessa olisi haluttu lähinnä leikkiä ja katsella videoita.
Onneksi he lähtivät Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parista muunkielisestä ole haittaa, integroituvat hyvin. Vanhemmalla lapsella syyrialaistytöstä tuli hyvä kaverikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos maahan otetaan avosylin 100000 ukrainalaista ja näiden kymmenet tuhannet lapset istutetaan suoraan koulunpenkille ilman mitään kielikoulutuksia, niin mitä voidaan odottaa? Että he oppivat kielen automaattisesti ja tuntevat itsensä hetkessä suomalaisiksi, eivät enää ole muuttamassa takaisin kotimaahansa kunhan sota on ohitse?
Ukrainalaislapset osaavat suomea hämmästyttävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan sinne omaan kuntaan vaikka kaikki,me muut ei haluta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsesi tekee jollain syyriankielellä ?
Vierailija kirjoitti:
On paljon parempi keskittää nämä ulkomaalaiset Helsinkiin, niin muu Suomi saa olla niiltä paremmin rauhassa.
Suomessa on meneillään kansanmurha!
Tarkista kotipaikkakuntasi tilanne Väestökellosta:
https://www.xn--vestkello-v2a5r.fi/
Vierailija kirjoitti:
Islam tuossakin jutussa oli se ongelma.
Ääripäätä hallitsevat kaikkia keskusteluja. Tolkun ihmiset ovat hiljaa. Mahdotonta ratkaista mitään ongelmia, koska järkevää keskustelua ei ole. Omakohtaista kokemusta löytyy, on haukuttu sekä persuksi että vassariksi, vaikken kannata kumpaakaan. Itse asiassa en kannata yhtäkään puoluetta enkä aatesuuntaa.
Perheenyhdistämisen kautta alakouluun tuli som@lialainen poitsu. Ei ymmärtänyt, ettei luokkakavereita pidä pieksää välitunnilla. Onneksi lähtivät Helsinkiin. Ei tulla perässä.
Ilman muslimeja meillä ei olisi tätäkään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan on tuleva suuri ongelma siitä, miten nämä ukrainalaiset saadaan muuttamaan pois Suomesta!
Sitäpaitsi maassamme elää suomalaisen veronmaksajan kustannuksella VALTAVA määrä ukrainalaisia sotilaskarkureita, siis rikollisia!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai noista ongelmista pitää puhua ja niihin puuttua!
T. Vassari
Ainoa ratkaisu ongelmaan on pakotettu kotiinpaluu!