Venäjä taas lisännyt kalustoa suomen rajan lähellä.
Valtava määrä kalustoa tullut lisää kertoo iltalehti. Veikkaan että itärajan kaupungit saa pian niskaan kymmeniä tuhansia ohjuksia ja pommeja.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7a71851d-fbb4-4ce5-9fd4-4ec51c0e2376
Kommentit (39)
Siellä on musikoilla keuhkot hellänä kun ovat puhaltaneet panssarivaunuja täyteen.
Venäjä - ja venäläismieliset eivät usko, että venäjä hyökkäisi.
Ihmettelen syvästi missä säkissä nuo ovat koko ikänsä olleet.
Vieläkin laittavat pään pensaaseen.
Herätkää!
Miksi ei olisi, kyllä se tiedettiin että venäjä aseistaa kaikki natorajansa
"kalustoa". 😂
Mullakin kävi Kelpo kerääjät hakemassa 8000 kg "kalustoa" Vappu viikolla. Muutama auton romu ym.
Ne on WW II aikaista romua. Ei niitä tarvi kenenkään pelätä. Rysäpöksy voi kehua, että nyt on lisätty kalustoa rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne on WW II aikaista romua. Ei niitä tarvi kenenkään pelätä. Rysäpöksy voi kehua, että nyt on lisätty kalustoa rajalla.
Onko edes sitä. Ilmatäytteisiä valemaaleja.
Vierailija kirjoitti:
"kalustoa". 😂
Mullakin kävi Kelpo kerääjät hakemassa 8000 kg "kalustoa" Vappu viikolla. Muutama auton rom
---
Oletko venäläinen?
Vai venäläismielinen suomalainen?
Vai sellainen joka lakaisee ongelmat maton alle?
Olen varoittanut.
Vielä kerran sanon: herätkää.
Kukaan ei lähde rintamalle puolustamaan rikkaan rahastavan eliitin omaisuutta, eliitti voi ihan itse marssia rintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen varoittanut.
Vielä kerran sanon: herätkää.
Menehän nyt vain syömään kaalikeittosi loppuun ja raportoimaan esimiehelle ettei tsuhnat tänäänkään "heränneet".
Ukraina ei ole NATO maa eikä EU maa siinä on valtava ero. Venäjällä ei ole mitään motiivia tulla Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei lähde rintamalle puolustamaan rikkaan rahastavan eliitin omaisuutta, eliitti voi ihan itse marssia rintamalle.
Tulee ihan rys sän aikanaan pudottamat lentolehtiset mieleen X-D "Suomilainen, miksi taistelet teurastaja-Mannerheimin takia..."
Vierailija kirjoitti:
Herätkää!
Herääpä itse
Eu 450 milj USA 350 mil uk 50 milj asukasta eli Nato 850 milj venäjä 150 milj
Venäjän puolustus meno 135 mrd Natolla 1200mrd
Vähän sama kuin vaahtoaisit muurahaisen hyökkäävän kimppuusi
Muistatteko miten rys sä pullisteli Ukrainan sodan alussa vuotamalla nettiin videoita missä ajelivat Bastion-ohjuslaveteilla paskarinkiä jossain Viipurin lähellä.
Nyt eivät saa näistä uusista "valtavista" kalustoista mitään kuvaa nettiin. Satelliittiperunakuvista pitäisi nyt panikoitua...
Vierailija kirjoitti:
Ukraina ei ole NATO maa eikä EU maa siinä on valtava ero. Venäjällä ei ole mitään motiivia tulla Suomeen.
Putin on julistanut Venäjän olevan sodassa länttä vastaan. Suomi hyökkäsi Neuvostoliittoon n.atsien kanssa, ja nimenomaan n.atseja vastaan Putin on taistellut Ukrainassakin. Ja mitä etupiireihin tulee, niin Suomi kuuluu Putinin silmissä Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätkää!
Herääpä itse
Eu 450 milj USA 350 mil uk 50 milj asukasta eli Nato 850 milj venäjä 150 milj
Venäjän puolustus meno 135 mrd Natolla 1200mrd
Vähän sama kuin vaahtoaisit muurahaisen hyökkäävän kimppuusi
Venäjän ostovoimakorjattu armeijan budjetti on jopa hieman suurempi kuin Euroopan yhteensä. Mm. sen takia EU on yhteisvelan turvin aseistamassa Eurooppaa.
Muistakaa mitä tapahtui:
R y s s ä kokosi joukkoja ja kalustoa Ukrainan rajalle.
Kukaan ei uskonut että hyökkäävät Ukrainaan.
Mutta miten kävi?
Turha yrittää yhtään lievennellä asiaa.
Suomessa lakaistaan aina ongelmat maton alle ja ollaan hiljaa.
Mutta ongelmat eivät poistu tuolla tavalla.
Varautukaa. Asun tällä hetkellä itärajalla ja varoitan.