Nasiman haastattelu pk-seudun kirkko ja kaupunki -lehdessä
En lukenut - sivuutin koko aukeaman kavahtaen - mutta minua jäi vaivaamaan minkä ihmeen takia islamilaiselle demaristiselle ulkomaalaiselle poliitikolle annetaan ääni niinkin kristillisessä lehdessä?
Lehden lukijoilla ajatuksia?
Kommentit (23)
Ennemmin kameli pääsee neulansilmästä läpi, kuin rikas taivaaseen.
Kannattaisi siellä fariseuslaisten puolella valmistautua helvettiin, sen verran julmia ja epäempaattisia nykypäivän uskovaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ovat kristillisyyden ydintä. Kristitty asettuu aina heikomman puolelle.
Heikomman?
Maailma on täynnä sekalaista mölisevää massaa, valkoihoisia suomalaisia on ainoastaan 0,07 % kokonaispopulaatiosta.
Me valkoiset suomalsiet olemme todellinen vähemmstö.
Tuo linja on yksi niistä syistä, miksi aikoinaan erosin kirkosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ovat kristillisyyden ydintä. Kristitty asettuu aina heikomman puolelle.
Milloin KK:sta tuli demariaviisi?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kameli pääsee neulansilmästä läpi, kuin rikas taivaaseen.
Kannattaisi siellä fariseuslaisten puolella valmistautua helvettiin, sen verran julmia ja epäempaattisia nykypäivän uskovaiset ovat.
Mitä helvettiä. Lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen oksennus onkin nimetty jossain piireissä Moskeija ja Kalifaatiksi. Mielestäni aivan kuvaava nimi.
Osuva!!!!
Nasima on ihan samanlainen maallistunut muslimi kuin Rahime Husnetdin. Rahime naimisissa juutalaisen, Nasima kristityn kanssa.
Oon googlettanut ja ei näy mikä on Nasiman koulutus???????
Vierailija kirjoitti:
Tuo linja on yksi niistä syistä, miksi aikoinaan erosin kirkosta.
Kuten myös minä ja takaisin en palaa koskaan. Hei Hei paskakirkko, ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Nasima on ihan samanlainen maallistunut muslimi kuin Rahime Husnetdin. Rahime naimisissa juutalaisen, Nasima kristityn kanssa.
Demarina on jäävi puhumaan kristillisessä lehdessä vaikka mikä olisi.
Oletko varma, että Nasima on muslimi?
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tässäkin ketjussa hilluvat rasistit pitävät itseään kristittyinä?
Lähimmäisen rakkaus ehkä viimeinen asia mitä rasisti edustaa.
Käy niinkuin JD Vancelle, että jo peräti kaksi paavia jo ilmoittanut, että jenkkien hallitus ja Vance ovat lähinnä antikristuksen puolella.
Eihän tässä ketjussa kukaan ole sanonut ojevansa kristitty.
Itse olen agnostikko ja eronnut kirkosta.
Vierailija kirjoitti:
Oon googlettanut ja ei näy mikä on Nasiman koulutus???????
ammattivalittaja kantasuomalaisten haukkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lukenut, mutta kavahdat "ulkomaalaisen" ( lapsena suomeen, suomalainen ) poliitikon haastattelua? On kyllä ihmisillä erikoisia mielipiteitä.
Eri. Koska "ulkomaalaisten" haastattelut ovat lähes aina samanlaisia. Kerrotaan miten on vaikeaa ja miten Suomi ja suomalaiset eivät suvaitse tarpeeksi ja plaa plaa plaa. Vikaa nähdään kaikissa muissa paitsi omassa käyttäytymisessä.
Aha,no Nasuhan aina kehuu suomea, kulttuuria, koulutusta ja hyvinvointivaltiota ja on kiitollinen perheen auttamisesta ja ystävien tuesta.
Ok. Hyvä että edes joku kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tässäkin ketjussa hilluvat rasistit pitävät itseään kristittyinä?
Lähimmäisen rakkaus ehkä viimeinen asia mitä rasisti edustaa.
Käy niinkuin JD Vancelle, että jo peräti kaksi paavia jo ilmoittanut, että jenkkien hallitus ja Vance ovat lähinnä antikristuksen puolella.Eihän tässä ketjussa kukaan ole sanonut ojevansa kristitty.
Itse olen agnostikko ja eronnut kirkosta.
No on se hiukan outoa, että ihmiset joille ei edes kyseinen lehti tule, kommentoivat verisesti kuinka jotain ihmistä ei saa haastatella seurakunnan lehteen.
Nasima taitaa päästä parin vuoden kuluttua ministerin pallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lukenut, mutta kavahdat "ulkomaalaisen" ( lapsena suomeen, suomalainen ) poliitikon haastattelua? On kyllä ihmisillä erikoisia mielipiteitä.
Eri. Koska "ulkomaalaisten" haastattelut ovat lähes aina samanlaisia. Kerrotaan miten on vaikeaa ja miten Suomi ja suomalaiset eivät suvaitse tarpeeksi ja plaa plaa plaa. Vikaa nähdään kaikissa muissa paitsi omassa käyttäytymisessä.
Aha,no Nasuhan aina kehuu suomea, kulttuuria, koulutusta ja hyvinvointivaltiota ja on kiitollinen perheen auttamisesta ja ystävien tuesta.
En ole huomannut, että olisi koskaan tehnyt noin. Aina on jokin nillitys ja vinkuminen menossa. Takaisin Afganistaniin vaan, mikäs pakko tällä paskassa maassa on olla. Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Hei, hei Nasu, "kiva" kun
Nasu on kova neuvomaan suomalaisia. Veisi neuvonsa ja oppinsa Afganistaniin. Siellä niistä olisi enemmän hyötyä.
Nasima syntyi Afganistanissa, mutta on elänyt koko elämänsä muualla. Isä oli diplomaatti, suurlähettiläs Ranskassa ja Neuvostoliitossa, josta perhe muutti Suomeen.
Rasismi taas persuilla ja kd:lla aiheena.
Yhyy yhyy