Olen ostanut Coopin halpoja jäötelötuutteja, luin ainesosat enkä osta enää!
Maidosta on poistettu rasva ja sen sijaan on lisätty kookos-, palmuöljyjä.
Ehkä vielä typerämpää kuin se kuuluisa Danonen Poistimme lisätyn sokerin.
Kommentit (16)
Ne tuutit on hyviä ja todella edullisia. Ostan jatkossakin 😋
Tarkkana saa nykyään olla. Palmuöljy ei todellakaan kuulu jäätelöön! Huijausta! Ja ympäristön ja ihmisen terveyden pilaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkana saa nykyään olla. Palmuöljy ei todellakaan kuulu jäätelöön! Huijausta! Ja ympäristön ja ihmisen terveyden pilaamista.
Hyvä jos vihervassua kusetetaan, kun se hamuaa viimeisillä rahoillaan Coopin jäätelötikkuja.
Ei mulla muuta.
Sokerin tilalle on tullut teollinen GLUGOOSI . Se on kirkasta hyytelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos vihervassua kusetetaan, kun se hamuaa viimeisillä rahoillaan Coopin jäätelötikkuja.
Ei mulla muuta.
Mitä jäätelöitä vihervassu-hokija hamuaa?
Saako kohtuuhintaan mistään kunnollista kiinteää, oikeaa jäätelöä? Itse tekemällä toki, mutta ei haluaisi maksaa itseänsä kipeäksi kun nyt tarjolla on vain lisäaineita ja vatkattua ilmaa.
Mansikkatuutissa ensimmäinen ainesosa on vesi 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Saako kohtuuhintaan mistään kunnollista kiinteää, oikeaa jäätelöä? Itse tekemällä toki, mutta ei haluaisi maksaa itseänsä kipeäksi kun nyt tarjolla on vain lisäaineita ja vatkattua ilmaa.
Olen löytänyt vain yhden lisäaineettoman jäätelön, mutta se tuskin on mielestäsi kohtuuhintaista.
Se mustikkatuutti on hirveen makusta
No ei Pingviini-tuutit paljon paremmilta vaikuta. Niihinkin tungettu palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä levite ei sisällä noita kookos- ja palmuöljyä? Jos ei halua voita tai voimariinia.
Ainoa margariini jossa sitä ei ole on Keiju kolmen öljyn margariini.
Maidottomia löytyy:
Flora Professional Maidoton kasvirasvalevite 75%
Keiju Valkea maidoton rypsiöljymargariini 60
Eleplant kasvirasvalevite 75 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä levite ei sisällä noita kookos- ja palmuöljyä? Jos ei halua voita tai voimariinia.
Ainoa margariini jossa sitä ei ole on Keiju kolmen öljyn margariini.
Maidottomia löytyy:
Flora Professional Maidoton kasvirasvalevite 75%
Keiju Valkea maidoton rypsiöljymargariini 60
Eleplant kasvirasvalevite 75 %
Kookosta noissa kaikissa kylläkin on, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kivikova litku 70-luvun jäätelö jota sinä haluat ole mitään hyvää jäätelöä. Jäätelö on juurikin sellaista jota on vatkattu jäädytysvaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Se mustikkatuutti on hirveen makusta
Todellakin.