Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on 1.5 vuotta yrittänyt tulla raskaaksi tuloksetta, onko se enää kovinkaan mahdollista?

Vierailija
24.05.2025 |

Itselläni tällainen tilanne. Sairastan myös endometrioosia, mutta pärjään oireiden kanssa. Kuukautiset ovat tietysti h*lvetillisiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

About ton aikaa yritettiin kumppanin kanssa ja erokin siinä sitten tuli. Myöhemmin tärppäsi uuden miehen kanssa ekasta kierrosta. Ajattelin sittemmin, ettei se eka mies ollut meant to be.

Vierailija
22/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi nelosvuoden kohdalla. Aivan luomu. Me vaan luovutettiin ja lopetettiin yrittäminen. Sitten 3 kk myöhemmin oireilu alkø. Paha olo, rinnat turpos, mieliteot jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton, 32. Kohta kolme vuotta seurustellut nykyisen poikaystävän kanssa, hän oli edellisessä suhteessa saanut naisen paksuksi. Minulla on kyllä munuaiset sökönä, liekö vaikuttaa..

Vierailija
24/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti mahdollista, mutta voi olla että endo estää raskautumisen tai raskauden jatkumisen. Se on vähän mystinen tauti. Itse tarvitsin IVF ja lopulta yksityiseltä vahvat tukilääkkeet alkionsiirron jälkeen, sillä alkionsiirrostakin alkaneet raskaudet menivät aina kesken. Endo siis minullakin.

Toivottavasti teillä tärppää pian ja kaikki menee hyvin!

Vierailija
25/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

About ton aikaa yritettiin kumppanin kanssa ja erokin siinä sitten tuli. Myöhemmin tärppäsi uuden miehen kanssa ekasta kierrosta. Ajattelin sittemmin, ettei se eka mies ollut meant to be.

Tuo selittää myös vaimon poissaolon viereltä.

-winner-

Vierailija
26/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt naapureilta apua ? 

Vierailija
27/27 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssairaalassa oli samaan aikaan nainen, joka kertoi menneensä naimisiin 20-vuotiaana. Heillä oli toiveissa saada lapsia heti. Tuolloin syntynyt lapsi oli parin esikoinen. Lapsen syntyessä nainen oli nelikymppinen, joten heillä aikaa meni 20 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan