Alkoholi on maailman vaarallisin ja tappavin huume, tappaa joka viikko neljännesmiljoona ihmistä
Kommentit (60)
Kyllä fentanyyli on vaarallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapa alkuunkaan niin paljon kuin alkoholi.
Nyt ihmetellään kun joskus kaupoissa myytiin Kokaiinituotteita.
Tulevaisuudessa sitä miten joskus kaupoista sai ostaa Etanolilla myrkytettyjä juomia.
Alkoholi on viisaiden juomaa. He tietävät milloin lopettaa ja he eivät paikkaa jotain elämässään kyseisellä aineella.
ostoivoiman tuhoutuminen 2020-2025 romahdutti Suomessa myös alkoholin kulutuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä fentalyyli on pahempi myrkky ihmiselle kuin etanoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla äiti on vauvalle vaarallisempi kuin tuntematon ihminen, koska äiti tappaa useammin.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että alkoholia käytetään enemmän. Alkoholi on yksi haitallisimpia päihteitä muuta tuo fentanyyli on tappavin kun suhteutetaan käyttäjien määrrään.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on viisaiden juomaa. He tietävät milloin lopettaa ja he eivät paikkaa jotain elämässään kyseisellä aineella.
Heti kun näin tämän ketjun olin juuri kirjoittamassa samaa. Alkoholi on nautintoaine jota pitää osata itse säädellä. Krapula muistuttaa siitä että on otettu liikaa.
Eikä ole.
Maailman vaarallisin ja pahin huume on Kannabis.
Se aiheuttaa mielisairauksia sekä neurokalustovaurioita jo aivan minimaalisinkin käyttömäärin ja -historioin. Näkeehän sen jokainen kun vertaa kannabisnarkkareita ja alkoholisteja toisiinsa: alkoholistit ovat niin paljon korkeammalla henkisellä ja älyllisellä tasolla kannabisnarkkeihin nähden kuin taivaankansi on korkealla maasta.
Kannabiksen käyttäjät ovat ihan maailman alinta pohjasakkaa ja rosskaväkeä ----> pakkohoitoon pyöreään pehmustettuun koppiin loppuelämäkseen.
Päihdeministeriön apulaiskansliapäällikkö
Siksi persut haluavat alentaa alkoholin hintaa, jotta päästäisiin nopeammin eroon valkoisesta väestöstä. Persut noudattavat intohimoisesti juutalaisten suunnitelmaaa. He aikovat vaihtaa väestön.
Vierailija kirjoitti:
Siksi persut haluavat alentaa alkoholin hintaa, jotta päästäisiin nopeammin eroon valkoisesta väestöstä. Persut noudattavat intohimoisesti juutalaisten suunnitelmaaa. He aikovat vaihtaa väestön.
Mitäs päihteitä olet tänään nauttinut?
Kohta viisitoista vuotta olen juonut lähes päivittäin, ja vielä täällä. Toki tiedän noita nopeamman lähdön antavia aineitakin olevan, muttei mulla olekaan kiire. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun näin tämän ketjun olin juuri kirjoittamassa samaa. Alkoholi on nautintoaine jota pitää osata itse säädellä. Krapula muistuttaa siitä että on otettu liikaa.
Jos alkoholia ottaa sen verran että siitä saa nautintoa niin siitä seuraa krapula. Onneksi on päihde jonka nauttimisesta ei joudu kärsimään seuraavana päivänä.
Huhhuh, taidanpa kaataa uuden oluen lasiin kun jään miettimään tätä silmiä avaavaa ja ennnenäkemätöntä uutista
Olin viime kesänä täysin ilman alkoholia, juoksin paljon, ja oli mahtava olo. Tänä kesänä uudestaan.
Jep