Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa/hauskinta jne mitä joku on (tai vaikka itse) sanonut seksin aikana?

Vierailija
24.05.2025 |

Tuli mieleen kun jodelissa oli juttu, että joku N oli sanonut että kiisul on janu.

Paljastu ap:n vitsiksi mutta herätti ihan hyvää mieltä siitä tiedosta huolimatta. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko maksaa kortilla?

Vierailija
2/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkavitut olkaa hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa keksiä hauskoja juttuja jos ei ole vielä seksiä kokenut, mutta kahden ekan veetin lisäksi olisi kiva kuulla aikuisten todellisia kokemuksia :)

ap

Vierailija
4/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä sanoi, että aikoo pilata elämäni. Olisi pitänyt kuunnella, ei ollut vitsi se...

Vierailija
5/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei ole mikään sanominen mutta vähän aikaa sitten kävi niin että kun sain orgasmin niin siinä kiihkoissani meni omaa sylkeä väärään kurkkuun ja yskin ja voihkin yhtä aikaa ja myös nauroin. Mies ihmetteli että mikä tuli.

Vierailija
6/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hukkaan tuo rahiseva tyyny!" - sanoin minä ja viskasin tyynyn pään alta pois. Tyyny oli sellainen hernepussimainen putkilo, Lidlistä ostettu.

Vierailija
7/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä sanoi, että aikoo pilata elämäni. Olisi pitänyt kuunnella, ei ollut vitsi se...

Seksin aikana? Ja annoit jatkaa loppuun asti? 

Vierailija
8/8 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin aikana? Ja annoit jatkaa loppuun asti? 

Joo, kyllä. Jähmetyin jotenkin. Olimme olleet yhdessä yli puoli vuotta tuossa vaiheessa. Myöhemmin otin asian puheeksi ja mies ei muka muistanut sanoneensa noin. Naurahti, että miksi hän niin olisi sanonut. Oli muitakin juttuja, mitkä minun olisi pitänyt tajuta. Luonnehäiriö oli hänellä, edelleenkin syytän itseäni että jäin tuohon suhteeseen...

Kerran humalassa sanoi, että haluaa minut raskaaksi etten pääse pakoon. Ei sekään ollut vitsi, mutta onneksi olen jo niin vanha että ehkäisyt kunnossa. Monta muutakin asiaa sanoi, ihan pimeä tyyppi. Ja minä myös kun jäin.