Mitä ajattelet suomalaisesta, joka ei koskaan käy saunassa?
Kommentit (18)
Mikäs siinä. Kukin tavallaan. Itse käyn saunassa joka päivä, koska se on meillä ainoa peseytymispaikka. Yleensä myös lämmitän saunan, mutta joskus lämmitän vain veden ja käyn kylmässä saunassa pesulla. Tosin kesäaikaan "kylmäpesut" voi ottaa ulkonakin.
Käyn pari kertaa vuodessa, kun vierailen miesystäväni luona. En juuri pidä saunomisesta. Aina, ku mies löylyä heittää niin kivuliaita nipistyksia iholla. Ei edes isoja löylyjä heitä.
Ettei tykkää saunomisesta. En minäkään pidä hiihtämisestä.
Siis mitäh??
Ööh, vain täydet juntit käy saunassa?
Normaalia. Jokaisella eri mahdollisuudet.
Miksi tämä kiinnostaa sinua, ap?
Saa kertoa.
No jospa saunominen aiheuttaa seuraavana päivänä sietämättömät lihaskivut? Mitäs nyt ajattelet minusta?
En käy saunassa, koska joutuisin ottamaan muutaman päivän hevoskuurin särkylääkkeitä.
Miten on olemassa tuollaisia tolloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Kukin tavallaan. Itse käyn saunassa joka päivä, koska se on meillä ainoa peseytymispaikka. Yleensä myös lämmitän saunan, mutta joskus lämmitän vain veden ja käyn kylmässä saunassa pesulla. Tosin kesäaikaan "kylmäpesut" voi ottaa ulkonakin.
On teillä maalla vaikeaa. Voin kuvitella miten pillun pesu on hiukan kädellä lotraamista. Ja takuulla haisee 🤮
Sinulla on jokin sairas pakkomielle kyseisestä ruumiinosasta. Kykenetkö keskustelemaan mistään järkevästi oksentamatta aivojesi sisältöä tästä ko., ilmeisen puutteenalaisesta osasta?
Jorma Eton suomalaisia kuvaavasta runosta on jotenkin kummasti unohtunut sauna, sattuuhan sitä tekijällekin. Jälkeenpäin asiaa ajateltuaan olisi varmaan siihen saunankin lisännyt mutta tehty mikä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Eton suomalaisia kuvaavasta runosta on jotenkin kummasti unohtunut sauna, sattuuhan sitä tekijällekin. Jälkeenpäin asiaa ajateltuaan olisi varmaan siihen saunankin lisännyt mutta tehty mikä tehty.
Tai onhan siinä kyllä ähkymiseen liittyen viittaus löylynheittoon vaikka saunaa ei sanana mainitakaan.
Ei siinä ole mitään erikoista. Itse en ole koskaan saunasta perustanut, tulee huono olo.
No en mitään. En minäkään ole käynyt saunassa nyt moneen vuoteen. Lämmin suihku riittää hyvin pesuun enkä näe mitään tarvetta istua lauteilla saunassa.
Ei ole omaa saunaa ja yleisestä saunasta tulee jotenkin likainen olo, joten jätän saunan väliin. En ajattele mitään.
Outo, ei suomalainen, homo ja kuspää. Siinä päällimmäiset ajatukset ei saunovasta.
En ole käynyt muutamaan kymmeneen vuoteen saunassa ja syynä on verenpaineeni, joka saattaa saunassa laskea yht äkkiä todella alas jolloin en pysy tolpillani. En ole koskaan järin paljon pitänytkään saunomisesta paitsi ehkä silloin, kun on oltu meren rannassa jonkun lepeälöylyisessä mökkisaunassa ja olen päässyt siellä välillä vilvoittelemaan mereen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäh??
Ööh, vain täydet juntit käy saunassa?
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳
Sellaisilta maampettureilta tulisi viedä kansalaisuus, stana!
paras