Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakee! Mikä viihdeboksi on edullisin? Elisa / Telia..?

Vierailija
24.05.2025 |

Siis heräsin tässä juuri siihen, että näitä viihdeboksejahan tarjoavat muutkin kuin Elisa. 

Meillä on käytössä taloyhtiön ilmainen netti Elisan kautta, johon olen ostanut "lisävoimaa"; sillä teen töitä pääsääntöisesti kotoa. Sen lisäksi käytössä Elisan viihdeboksi. 

Makselen näistä yhteensä noin 50e/kk. Ja mielelläni säästäisin!

Kertokaas mikä palvelu edullisin - katsotaan pääsääntöisesti Netflix ja joskus harvoin perustelkkakanavia / Yle Areenaa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vielä tuohon edelliseen että viihteen osuus on tuosta 25€ (siinä on pari luottokauppasopimusta ja nettiä 10€).

ap

Vierailija
2/4 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista yksikään ole edullinen.

Elisan Viihde on aivan järkyttävän ylihintainen tallennuspalvelu. Ostaisin digiboksin isolla kovalevyllä. 24kk Viihteen hinnalla saa aika pähäkän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna kannattaa tarkistaa. Miksi ei käy normaali kaapeli/antenni tv? Pitääkö olla maksukanavia?

Vierailija
4/4 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisään vielä, että mulla on myös Chromecast käytössä.. Maksukanavista ei kyllä katota muuta kuin tuota Netflixiä..

Mä olen totaalisen uuno näissä, nyt jotenkin vahingossa osui silmiin tämä Telian viihde. Elisalla ollaan menty kun tuo kotinettikin sitä kautta, joten se mulle myytiin kylkiäisenä.

Puhelinliittymät just kilpailutin ja saatiin kivasti säästöä. Seuraavaksi tämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi