Minun koulukiusaajani pärjäsivät elämässään hyvin
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Yläasteen kiusaaja teki soittokierroksen kiusaamilleen, pyysi anteeksi ja tappoi sen jälkeen itsensä
Vai niin. Minulla kaikki ovat hyvin pärjänneet.ap
Ei se karma toimi, vaikka joskus sattumalta voi tuntua siltä, Pahoista teoista ei maan päällä rankaista.
No voihan ne kiusaajat pärjätä työelämässä, mutta ei se tarkoita sitä että ihmissuhteissaan pärjäisivät.
Toki kiusaajia on myös niitä, jotka ihan pöljyyttään lähtivät mukaan kiusaamiseen. Mun yläasteen koulukiusaaja pyysi aikuisena anteeksi ja annoin anteeksi, kun oli selvästi asioita miettinyt. Ne kaksi muuta tuskin ovat enkä halua heistä mitään kuullakaan. Mutta jotenkin mulla on kiusaajista, siis sellaisista jotka oikeasti vainoavat uhriaan kuten nämä mun kiusaajat, että eivät ihan onnellisia ole elämässään.
Olen pahoillani, että sinuakin on kiusattu. Minua on auttanut ajatus, että en voi koskaan tietää, mitä muilla ihmisillä on oikeasti menossa elämässään. Monet pitelevät kulisseista kiinni viimeiseen asti, tai eivät tunne itseään. Minä olen vastuussa itsestäni, ja valitsemistani asioista, ja menneisyys ei määrää nykyisyyttäni tai tulevaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Ei se karma toimi, vaikka joskus sattumalta voi tuntua siltä, Pahoista teoista ei maan päällä rankaista.
Rakkaus voittaa ja paha saa palkkansa!!!!!!!!!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Koulukiusaajat ovat niitä jotka häpeilemättä edistävät omaa etuaan. Se yleensä johtaa menestykseen sekä työmarkkinoilla että parisuhdemarkkinoilla.
sama juttu.. en olis voinut uskoa miten paskasti elämä menee.. ei olisi koskaan saanut olla heikko tai antaa myönnytyksiä
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajat ovat niitä jotka häpeilemättä edistävät omaa etuaan. Se yleensä johtaa menestykseen sekä työmarkkinoilla että parisuhdemarkkinoilla.
Näinhän se on. Itse olen ollut liian kiltti.ap
Kiusaamisen kohteeksi joutuminen tuhoaa ihmisen itsetunnon. Kiusaamisen harjoittaminen taas vahvistaa itsetuntoa.
Näin se menee, niin epäoikeudenmukaista kuin se onkin.
Kiusaaminen loppui kuin seinään kun vedin kiusaajaa tauluun. Tokihan minut siitä leimattiin "hulluksi", tietenkin, ainahan kiusattua syytetään ja kiusaajia suojellaan, se on tässä maassa huomattu jo tietyistä uutisistakin... mutta ihan sama. Voittajana jatkoin elämää.
Psykopatia yleensä edistää menestystä, sillä ei välitä siitä mitä kärsimystä aiheuttaa muille. Kyllähän se orjienkin (alaisten) pitäminen vaatii oikeasti sen, että empatiakeskus on kärähtänyt. Kukaan normaail ihminen ei pysty nostamaan itse kymmenien tuhansien palkkaa ja maksamaan vieruskaverille 2 tonnia. Jos pystyy tähän, ei ole päästään terve, eli jotkut aivoalueet eivät toimi oikein.
Mua kiusanneet henkilöt puhuvat edelleen paskaa minusta. Ja katsovat päälle kuin halpaa makkaraa. Että sellasta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tässä maailmassa pärjää parhaiten röyhkeydellä ja itsekkyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen loppui kuin seinään kun vedin kiusaajaa tauluun. Tokihan minut siitä leimattiin "hulluksi", tietenkin, ainahan kiusattua syytetään ja kiusaajia suojellaan, se on tässä maassa huomattu jo tietyistä uutisistakin... mutta ihan sama. Voittajana jatkoin elämää.
Hyvä Sinä! Oikein👍
Yläasteen kiusaaja teki soittokierroksen kiusaamilleen, pyysi anteeksi ja tappoi sen jälkeen itsensä