Onko iso nenä aina huono asia naisella?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkki isonenäisiin naisiin jotka ovat seksikkäitä.
Ette pysty
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Julia_Roberts#/media/Tiedosto%3AJulia_R…
Vierailija kirjoitti:
Ette pysty
Iso osa afrikkalaisista naisista on sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ette pysty
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sarah_Michelle_Gellar#/media/Tiedosto%3…
Mikko koivu ainakin tykkää isonenäisistä naisista eli rikkaisiin naimisiinkin voi päästä :D
Huh, huh, tänään paljon typeryksiä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut häpeä omasta nenästäni, vaikka muutoin olen ihan kaunis. On minusta kuitenkin miehet kiinnostuneet. Se saattaa kuitenkin karsia pois osan miehistä :(
Kuinka paljon miehiä olisi sopiva määrä? Pitääkö kaikkien olla innoissaan sinusta, vai riittääkö puolet?
Itse tykkään naisella kyllä enemmän kunnon klyyvarista kuin pienestä töpselinokasta, kunhan nyt ei mikään massiivinen koukkunokka ole. Jotenkin persoonallisempi ja siten seksikkäämpi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ette pysty
Emily VanCamp
Joo, niin pikkuruisten pitää, eli mene kumivaurio vaan hinkkamaan tulitikkuasi oksanreikään.
Iso nenä on viehättävä, jos ei ole sellainen leveä töpselikärsä tai pystynenä, vaan kauniin muotoinen, esim. kyömy nenän varressa on kaunis.
Suomalaiset pienet possunenät on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut häpeä omasta nenästäni, vaikka muutoin olen ihan kaunis. On minusta kuitenkin miehet kiinnostuneet. Se saattaa kuitenkin karsia pois osan miehistä :(
Kuinka paljon miehiä olisi sopiva määrä? Pitääkö kaikkien olla innoissaan sinusta, vai riittääkö puolet?
Jos olisi rahaa menisin nenäleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Iso nenä = löysä emätin... eli isonenäisiä naisia kannattaa miehen vältellä.
Tämä lienee urbaanilegenda, jonka aivan itse keksit, vaikkei ole edes legenda-ainesta. Sinänsä kyllä aivan kruunun arvoinen aivopieru.
Multa löytyy sekä leveä että korkea nenänpää isoilla, melko pyöreillä sieraimilla. Pari senttiä omasta peukalosta menee helposti sieraimesta sisään, ei tarvitse tunkea. En tiedä onko tämä yleistä? Ihan normikokoinen naisen peukalo. Nenänvarsikin lähes yhtä korkea ja leveä kuin nenänpää ja siinä on kyhmy.. Pahempiakin kyhmyjä olen kyllä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon klyyvari sopii, jos se sopii muuten kasvoihin ja olemukseen.
En ole vielä nähnyt yhtäkään nenää, jolle ei olisi ollut tilaa kasvoissa, joten kaikki ovat kantajansa kasvoihin näyttäneet sopivan.
Itselläni on iso nenä ja tästä kyllä haukuttiin koko lapsuus/nuoruus..olen saanut niin monta kertaa kuulla olevani niin ruma kotka yms..no silti on mies ja perhe löytynyt onneksi. Nuorena ajattelin, että leikkaan nenän heti kun on siihen varaanykyään kun olen 40+ ketään ei enää kiinnosta eli jää leikkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän vain kertoo miehelle, että naisen suku periyttää isoa munaa.
Ja löysää römpsää :(
Onko joku noin sekaisin omassa elämässään? Iästä viis, mutta jutut on tyhjiä, niin tyhjiä.😳
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on iso nenä ja tästä kyllä haukuttiin koko lapsuus/nuoruus..olen saanut niin monta kertaa kuulla olevani niin ruma kotka yms..no silti on mies ja perhe löytynyt onneksi. Nuorena ajattelin, että leikkaan nenän heti kun on siihen varaanykyään kun olen 40+ ketään ei enää kiinnosta eli jää leikkaamatta.
Hyvä
päätös. Outoja ovat ne haukkujat.
Itse tykkään isoista nenistä. Jotenkin sellaista arvokkuutta niissä on.
Varmasti moni muuksi, mutta ei ottaisi vaikka kuu saisi.