Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla kattovalaisimet siististi katosta roikkumassa,

Vierailija
23.05.2025 |

vai vinksottaako ne miten sattuu? Kysymys tuli mieleen, kun olen katsellut myytäviä asuntoja ja joissain on valaisimet tosi epäsiististi katossa, vaikka muuten on tosi siististi sisustettu asunto. 

Ja epäsiistillä ripustuksella tarkoitan esim. sitä, että valaisimessa oleva "kupu" ei peitä valaisinpistoketta yms. siististi, vaan roikkuu  miten sattuu. Minua tuollainen kyllä häiritsisi omassa kodissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja valaisimia ei saa ripustettua siististi, kun niissä on niin pieni se kupuosa, ettei johdot mahdu sinne alle kunnolla.

Vierailija
2/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siististi. Mä olen melkonen perfektionisti, joten en voisi elää noin heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla roikkuu miten sattuu, kun olen niin lyhyt, etten yllä kunnolla ripustamaan.

Vierailija
4/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt joidenkin tuttujen luona. Eikö melkein samalla vaivalla saisi lampun siististi kattoon?

Vierailija
5/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää roikkuvia valaisimia, plafondit on meillä

Vierailija
6/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siistiltä näyttävät ainakin minulla.

Vierailija
7/7 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa siististi. Osa ei. Jossain lampussa toi peite kupu tosiaan on niin pieni että pitäisi pätkästä johto tyngäksi että ei panttaisi. Ei oo jaksanut.

Tosin jälkeen päin ajatellen eihän tuo iso vaiva olis. Mutta ei häiritsekkään. Ja yhdestä puuttuu se valkoinen peitelevy katosta. Piti muuton jälkeen saada keittiöön valoa ja no arvaahan sen oonko vuoteen saanut aikaiseksi hakea sellasta kaupasta... :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi