Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolesta ja ultrasta: Jos tavan ultrassa sanottu että: " Ei selviä pojan merkkejä" ..

21.03.2007 |

Onko automaattisesti silloin tyttö? Itselläni näin sanottu rakenneultrassa sekä rv24 ultrassa. Luotanko tyttöarvioon vai voisiko kuitenkin olla poika....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa samoin sanakääntein. Ja jopa sanoi että jos nyt jotain tästä vois yhtään päätellä niin ehkä tyttö, mutta vaikea sanoa. Poikahan sieltä tuli. :)

-Maharaja

Vierailija
2/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tonne vauva puolelle kysymyksen että monelle on toi ultran " ennuste" pitänyt paikkansa... meille sanottiin sukupuoli mutta eihän se silti ole 100% jännä kuulla monella on pitänyt paikkansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultrassa ehkä poika, rv:lla 28 ei pojan merkkejä, rv:lla 31 selvä poika ja rv:lla 37 ei pojan merkkejä :)

Vierailija
4/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rv 25 ultrassa sanottiin että tyttö on, mutta poikahan sieltä tulla tupsahti =). Onneksi en pistänyt huonetta pinkiksi =)

Vierailija
5/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla piti ultrien mukaan oleman varma tyttö kun ei mitään ulkonevaa näkynyt...poikahan se kuitenkin oli. Kaikkialla eivät enää suostu sanomaan ultran tulosta kun vihaiset vanhemmat on syytelleet väärästä sukupuolesta ja ostaneet kaapin täyteen mekkoja tai pojan vaatteita. Itse en ole päättänyt vielä että meinaanko edes kysyä arvoita.

Vierailija
6/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa on mennyt ihan nappiin sukupuoliarvio ja tosiaan ihan tavallisessa r-ultrassa tehty.

Tämä vielä syntymätön jää nähtäväksi vielä mutta arvio/veikkaus ollaan saatu ja sama tulkinta omin silmin tehty.

Mutta ekaa kertaa hieman alkanut epäilyttämään pitääkö paikkansa.Liekö syynä kun olen lukenut täältä palstalta miten on erehdyksiä käynyt???...

Leanna rv 40

Vierailija
7/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 15 erikoislääkäri sanoi mulle tässä poikaraskaudessa että vaikea varmuudella todeta pojaksi, kun tytölläkin voi olla paikat niin turvoksissa, että näyttää pojalta.

Rv 20 sanoi sitten pojaksi, koska kiveksetkin näkyi.

Rv 24 ultrassa lääkäri totes, että " selvältä poikaseltahan tuo näyttää" , mutta itse ei oltais tästä oltu niin varmoja, kun kuva oli epäselvempi kuin tuo rakenneultran.

Ja nyt tiistaina th sanoi, kun kerroin, että poikaa meille on veikattu " No sit se varmaan on poika, kun tytön kanssa tulee enemmän erehdyksiä" .

Eli mä ymmärsin, että tyttöä veikataan useemmin virheellisesti kuin poikaa. En kyllä mäkään vielä ostain varmuudella kummankaan sukupuolen vaatteita sinuna! ;)

Tytöistä mulle ei ekasta kerrottu. Sanottiin vaan, ettei näy. (No, ei kyllä itekään mitään nähty.) Tokasta vasta rv 35 lääkäri sanoi " tyttö" . Sitä edellisillä kerroilla totesvat, etteivät osaa sanoa. Tiiä sit osasko vai olivatko epävarmoja vai tottelivatko kieltoa olla kertomatta...

Vierailija
8/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit antoi eri lääkärit ja kätilöt. ja poikahan se oli ja on edelleen ;)

nyt uudessa raskaudessa veikkasivat myös sukupuolta, mutta nyt itsellä kans jotenkin epävarmempi olo että onkohan niin... nyt kyllä poikkeuksena oli että näimme myös 4D- ultran, en tiedä sitten onko tarkempi ja selvempi...kone oli muutenkin uusinta tekniikkaa ja tarkkuutta.silti veikkaus on pidetty omana tietona ettei tule turhia odotuksia kenellekään puoleen eikä toiseen.