Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASIANTUNTIJAT HOI!!

21.03.2007 |

Minä pitkäkiertolainen, pituus n.34-37!! terolutit oli nyt ekan kerran käytössä(sain ne tuhrutteluun, jota on jopa 1.5viikkoa ennen menkkoja) Mutta nyt varsinainen kysymys:MISTÄ VOI JOHTUA, ET SAIN TÄNÄÄN KAKSI VIIVAA OVULAATIOTESTIIN(toinen haaleampi, mut kuitenkin) ?????? MITÄ HELVATAA, ONKO MULLA NYT JO OVULAATIO?? SIIS MULLA ALKO ÄSKEN VARSINAISESTI MENKAT JA LUJAA!!!! älkää kysykö miks mä sen tein:-o vissiin siks, kun odotin viitisen päivää menkkoja terojen jälkeen, ja tuli vain satunnaista tiputtelua, ja tänään sit tein eka r-testin ja sit viel pirruuttani ovistestin!! Ei vissiin olis pitäny!! Eli nyt on takana yritystä puoli vuotta, ja kerran olen tikutellut OVISTA , ja silloin saanut aivan tasavahvat viivat kp20 kohdalla(ja se hyvin sopii tuon kierron pituudenkin kanssa) sen jälkeen en ole tikutellut, enkä itseasiassa ovista edes tuntenut millään tavoin pariin kuukauteen!!

kp on siis tänään 1 ja ovistikussa kaks viivaa?????????????????????????????????????????????

nonuli ihan pihalla

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo asiantuntija, mutta siis kp mulla 2 tänään ja kokeilin minäkin o-testillä ja mulla kanssa tuli vahva ovisviiva!!!!!! WHAT????

Vierailija
2/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt raskaustestiä, eiks se niin ollu, et se o-testi voi näyttää raskaudenkin?? Mulla se näytti negaa, eli mulla ei ainakaan se tule kysymykseen!! Olen ullalla, ollaan yhdessä, jos ei sunkaan r-testi näytä plussaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin outoa!!!!!!!!! mulla kuitenkin menkat on, niin en usko todellakaan raskauteen... hitto tätä mun kroppaa!!

Vierailija
4/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLLAAN SIT VAAN ULLALLA :-))

nonuli

Vierailija
5/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli: tuliko sulle siis testiviiva kuitenkin haaleampi kuin se kontrolliviiva? Ovistestiinhän tulee yleensä aina kaksi viivaa, vain se ratkaisee onko ne viivat tasavahvat tai sit se testiviiva on selvästi tummempi. Kaikki muut on negoja.

Vierailija
6/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mä söin terokuuria, niin ovistestit oli kaiken aikaa plussalla... Muutoin mullakin aina selkeä positiivinen kp21-22, muutoin taas selvä nega. Liekö terolut aiheuttajana sullakin " ylimääräisiin" oviksiin...

Vierailija
7/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: kyllä se on haaleampi viiva, ei tasavahva missään nimessä!

villiina:minäkin mietein tota terojen vaikutusta...hmm

Mut taidan luottaa tuohon korallin kertomaan, että kaikki muut on negoja paitsi tasavahvat!!

Kiitos teille kaikille vastauksista!!

kiittäen ja kumartaen nonuli

Vierailija
8/8 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aina on vähän lh hormonia joka toisilla näkyy läpi kierron haaleana viivana!!