Kun aamulla heräät, yhtäkkiä kaikki ovat jälleen nuoria
Äitisi ja tutut. Mitä teet? Vanhuus on kadonnut.
Kommentit (9)
Minä itsekin?
Tajuaisin tappaa itseni ajoissa.
Matemaattisesti tämä homma nyt ei oikein toimi,heh jos äiti on nuori ja minä vanha missä ovat seitsemän sisarustani,eivät vielä syntyneet,huh kylläpä oli kamala uni.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattisesti tämä homma nyt ei oikein toimi,heh jos äiti on nuori ja minä vanha missä ovat seitsemän sisarustani,eivät vielä syntyneet,huh kylläpä oli kamala uni.
Sinäkin olet nuorempi ja sisarukset nuorempia.
En mitään. Jatkan elämääni business as usual.
Kaikki nuoria ja toivottavasti on saanut pitää ammatillisen koulutuksen ja kaiken tiedon. Muuten tulee +20v opiskeluputki että pääsee samaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuoria ja toivottavasti on saanut pitää ammatillisen koulutuksen ja kaiken tiedon. Muuten tulee +20v opiskeluputki että pääsee samaan tilanteeseen.
Juu. Voi pitää. Kaikki vain näyttävät nuoremmilta. Vanhuus on selätetty. Elämää on paljon enemmän jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet nuorempi ja sisarukset nuorempia.
Ei helvata miettisin varmaan että pitääkö kaikki aloittaa alusta,entä toistaako tulevaisuuteni samaa kaava,sitä en kyllä haluaisi.
Ainoa joka on jäänyt vanhaksi, olet sinä itse 😬