Min lapsi on nyt JulkiTerhikissä
Ensi kuusta alkaa sitten parin kuukauden kesätyörupeama :-)
Mie oon ylpee!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä nimiä keksitään. Terhikki. Miksei Jormakki.
Saattaa johtua ihan siitä, että kysymys on nimenomaan TERVEYDENHUOLTOalan rekisteristä
Jos olisi tarkoitus rekisteröidä Jormanhuoltoalan toimijoita, niin 'Jormakki' olisi paikallaan.
Toki terveydenhuoltoalalla on varmaan myös henkilöitä jotka huoltavat 'Jormia', joten kaukaa haettuna myös Jormakki voisi toimia - ainakin jos kyseessä olisi urologi-rekisteri.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että julkiterhikissä oleminen voi olla ylpeyden aihe, mutta hyvä jos olet ylpeä lapsestasi :D
Ilman sitä ei Suomessa harjoittaa määrättyjä ammatteja, kuten esim sairaanhoitajan työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vttu mikä saavutus :DDDD
On se välietappi. Vielä kaksi vuotta, ja ei ole enää opiskelijana rekisterissä.
Jos sen jälkeen vielä kuusi vuotta puurtaa, niin erikoistuminenkin on saavutettu :-)
Vierailija kirjoitti:
Oi olla jopa lääkäriksi valmistunut !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi olla jopa lääkäriksi valmistunut !
Tai kandiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles, mikä huuto ja meteli sinulta pääseekin, jos oman psykiatrisi ja mt-hoitajasi tietoja ei löydykään sieltä. Voi olla, että meiltä muilta tulee sinulle noita nauruhymiöitä enemmänkin, kun karma on iskenyt.
Paljon onnea!!! Mä olen jo siitä onnellinen, kun lapsellani on merkonomin tutkinto. On suunnitellut opiskeluja jatkossa.
Jokainen opinpolku ja tutkinto on arvokas.
Ja ne, jotka haluavat pilkata, voivat ihan hyvin tehdä sen omassa mielessään. Sivistynyt ei aliarvioi ketään joka yrittää päästä elämässä eteenpäin.