Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun parisuhteessa molemmat ovat työuupuneita

Vierailija
22.05.2025 |

Miten silloin edes voisi toipua? Minulla on uupumus omista töistä, mutta vielä lisäksi uuvuttaa kuunnella toisen työvalituksia, joille en voi tehdä mitään. Voimaton olo omasta työstä, vielä voimattomampi kun pitäisi jotenkin osata auttaa toista. 

En kestä enää. Omaa tilannetta olen yrittänyt muuttaa hakemalla muita töitä. 

Yhteisiä lomia ei voida pitää ja mies mököttää jos minulla on vapaata. 

Miten jaksaa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaavanlaisessa tilanteessa sovittiin tietty kellonaika, jonka jälkeen ei märehditty työasioita, vaikka ne olisivat kuinka perseestä tahansa. Miehelläni oli tapana ryhtyä iltaisin sängyssä ennen nukkumaan käymistä avautumaan työhönsä liittyvistä vaikeuksista ja epäkohdista. Hän sai ne sillä tavalla purettua, mutta kuorma siirtyi minulle, joka sitten valvoin aamuun saakka. 

Vierailija
22/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet roska-astia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko työuupumukseen saada sairaslomaa? Edes vähän, että saisit aikaa hengähtää ja miettiä mikä arjessanne eniten kuormittaa, ja miten sen voisi järjestää kevyemmäksi.

Vierailija
24/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko työuupumukseen saada sairaslomaa? Edes vähän, että saisit aikaa hengähtää ja miettiä mikä arjessanne eniten kuormittaa, ja miten sen voisi järjestää kevyemmäksi.

Saa, olen itse juuri nyt sellaisella🤣 suosittelen, eikä kannata odottaa liian kauaa!

Vierailija
25/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies marmattamaan terapeutille

Vierailija
26/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitätte kumpikin tahoillamme mikä teitä töissä uuvuttaa. Sovitte että ette puhu lainkaan työasioista kotona. Kotona nukutte, syötte terveellistä ruokaa ja käytte yhdessä kävelemässä/pyöräilemässä/salilla. Lomat pidätte silloin kun ne saatte.

Vierailija
27/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat asunnot 

Vierailija
28/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muotia olla työuupunut, sillä voi kuitata omat mt-ongelmat.

Vierailija
29/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että nainen ahdistuu jos mies puhuu ongelmistaan kun nainen ei niitä haluaisi kuunnella kun haluaisi vain kaataa omat ongelmansa miehen niskaan niin kuin naiset aina tekevät. Ihan jokainen nainen valittaa onistanongellistaan miehelle mutta yksikään nainen ei haluaisi kuunnella miehen ongelmia

Vierailija
30/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäiväsi on kurja ja kotona odottaa toinen työpäivä toisen kurjuutta kuunnellen?

Vierailija
31/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäiväsi on kurja ja kotona odottaa toinen työpäivä toisen kurjuutta kuunnellen?

Vierailija
32/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse muiden vika?

Hae ammattiapua älälä käytä palstaa terapiana.

Sentään on töitä, josta voit olla onnellinen.

Aina vaan märinää ja valitusta, vaikka elämässä kaikki hyvin.

Vierailija
33/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa

Vierailija
34/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kumpikaan saa tuollaisesta suhteesta ja elämästä?

Vierailija
35/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viinaa. Ei mitään viiniä tai bisseä, vaan viinaa.

Aamulla tempaset heti desin Leijonaa, se on pehmeää. No lantraa, jos on pakko.

Vierailija
36/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, olen itse juuri nyt sellaisella🤣 suosittelen, eikä kannata odottaa liian kauaa!

Vttu sieltä mitään saa. Jos olin kovin uupunut ja vähän mt-ongelmainen vuosi sitten, kohta olen ihan vtun hullu ja arvaamaton, Kela eväsi kaiken, vaikka useampi b-lausunto. Loput sitten lööpeissä!

Vierailija
37/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko eikä mikään uupunut kun jaksaa sinua kiusata

Vierailija
38/44 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puolison työvalitukset kuulu sinulle laisinkaan, koska sinä et voi asioita puolisosi työpaikalla ratkaista. Puolisosi täytyy ohjata valituksensa työpaikalle oikeaan osoitteeseen eikä rasittaa sinua niillä.

Isäni ei kestänyt aikoinaan lainkaan äitini työvalitusta. Niinpä äitini kuormitti valituksellaan minua teini-ikäisestä asti.

Työasiat jätetään työpaikalle eikä niitä märehditä kotona. 

Alapeukuista päätellen ilmankos olette niin sairaan uupuneita, kun ette osaa erottaa työtä ja vapaa aikaa. 

Vierailija
39/44 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mielestä ei ole tilaisuutta puhua työongelmista tarpeeksi. Toisen mielestä mistään muusta ei puhutakaan.

Vierailija
40/44 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parisuhteen sisältö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän